Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Dag 5

Leren langzaam en aandachtig te eten.

Dit ga ik doen door altijd zittend te eten en water te drinken bij het eten.
Dus een boterham netjes op een bordje en ook fruit schillen en in een bakje.

Deze week is het goed gegaan, zelfs gisteren met uit-eten en ik moet accepteren dat door mijn lage gewicht het geen kiloos zijn die door dieet ondersteunend gedrag er ineens afvliegen😂

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 6:19    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bij mij is het wel goed gegaan, al heb ik minder gepland dan ik had gewild. Ik heb het gewoon een beetje te druk om te veel te eten..

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 9:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kwam ik het weekend tegen, uit 'CGT voor Dummies'.

Mensen kunnen altijd nieuwe gedragspatronen aanleren.
Je denken kun je net zo goed veranderen als je gedrag.
Doorzetten en herhalen geldt voor beide!!

Vertrouw erop dat je nieuwe denk-, en handelswijzen in de loop van de tijd krachtiger worden als je maar blijft volhouden!

Kortom, daarrrr gaa nnn we weerrrrrrr!!
Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 6:05    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Mooi Elisabeth: langzaam en zittend eten. Dat is ook echt geen punt meer bij mij. Mijn man eet veel sneller dan ik, maar weet inmiddels dat ik er gewoon de tijd voor neem. En meestal eten we wel aan tafel. Als ik zo naar het afgelopen jaar kijk, heb ik die praktische punten van Judtih wel in praktijk kunnen brengen. Ht blijft wel een 'dingetje' om mijn gedachten de goede kant uit te sturen.
Gelukkig is mijn gewicht weer wat naar beneden en ben ik uit het rood. Het blijft opletten en ook ik merk dat het er sneller aan zit dan het er weer af gaat. Maar het leuke van Judith vind ik wel dat ik weet dat ik het 'kan', maar dat ik mezelf dan wel even bij mijn lurven moet pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 9:10    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik eet wel zittend, maar niet altijd langzaam.......... toch maar weer eens op letten. Lach

Gedrag veranderen is een langdurige zaak. Je hebt je gedrag immers ook niet van het ene op het andere moment eigen gemaakt he? Maar het kan wel. Kwestie van volhouden. Dus dat ga ik deze week maar weer doen.

Ik eet nu steeds vaker geen vlees. Maar daardoor vaak wel weer wat meer khd. Tot nu toe houdt dat elkaar goed in evenwicht. Ik ben niet zwaarder. Al houdt ik wel wat meer vocht vast weer. Dat is de laatste jaren steeds zo met mij. Daardoor schommel ik best wel erg. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 1:44    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
zittend eten lukt me wel. haha
alleen er nu nog meer mijn aandacht bij houden
wil nog weleens, gelijk met lunch achter de computer of boek kruipen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik eet wel zittend maar ik ben dan bijna altijd ondertussen ook met andere dingen bezig. Daar moet ik nog wel meer aan werken, de aandacht er bij blijven houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 17:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik eet fruit wel 'tussen de bedrijven door' merk ik nu. Lopend een paar druiven etc. Toch maar weer bij gaan zitten. Geniet ik er ook meer van. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 23:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 6

Zoek een dieetcoach!!

Het lukt maar weinig mensen om af te vallen en vervolgens oo gewicht te blijven zonder de hulp en aanmkediging van iemand anders.
Zoek daarom steun, iemand die je gemotiveerd houdt, zelfvertrouwen versterkt, die je kunt bellen op moeilijke momenten, met je meedenkt.
Uiteindelijk moet je het zelf doen maar af en toe je moeilijke momenten bespreken, steun krijgen, scheelt wel.

Zelf heb ik weer af en toe contact met de diëtiste en heb dagelijks " contact" met forumleden hier.

Zo, lijstje in het boek weer afgevinkt, en gewoon weer door!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 6:49    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb alleen deze site waar ik op terug kan vallen.
Ik lees hier zo veel mooie ideeën en tips Erg blij
Even doorbladeren en ik weet weer waarvoor ik het doe en dat ik niet alleen sta, en dat ik niet de enigste ben die een gevecht met het boze mannetje op de schouder heeft die je probeert te misleiden.
Jullie kunnen het het en laten zien dat het mogelijk is om die kilo's kwijt te raken. De praktijkvoorbeelden spreekt mij het meeste aan.

ja ik eet ook altijd zittend, maar ook meestal achter de computer of tijdens het werk.
Wel probeer ik vaste tijden aan te houden om te eten en dan vooral niet de tussendoortjes vergeten.
Even een appel tussendoor en daar ook van genieten.
Straks komen de lekkere mandarijntjes weer in de winkel. Ik vind ze nu nog een beetje zuur, tenminste die ene die ik dan heb geproefd.

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 7:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 8 van 25