Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Whahaha, goed bezig!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ow Elisabeth, je slaat 'rood' uit. Het lukt bij mij ook van geen kant, ondanks dat ik Judith zo'n beetje kan 'dromen'. Mijn wegerd schuift omhoog en ik geef mijn gewicht nog maar niet door. Schaam Schaam Schaam Schaam
Heb er gewoon even he-le-maal geen zin in. ja, ik eet wel zittend en ik geniet ook van elke hap die naar binnen gaat. Mja, er gaan teveel happen naar binnen.
En o ja, ik weet het: heb geen keus, want als ik elke dag 20 kcal extra eet, weeg ik volgend jaar een kilo meer en het jaar daarop nog een kilo meer. En ik ben/was juist zo blij dat die er af waren... Pff.
'Shup under my kunt!' (Gelukkig doe ik niet álles verkeerd en gaan er ook wel dingen goed. Ik ontbijt bv weer elke morgen...!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 8:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb afgelopen week al maatregelen getroffen!!
Gesprek gehad dieetiste, voedingspatroon bekeken en vervolg afspraak gemaakt.
Kruip weer uit mijn dip, ga eind van het jaar naar streef om vervolgens 60 echt als bovengrens te gaan nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 9:04    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben er weer. Voor wie wil weten waarom ik er een weekje niet was; zie mijn boekje.
Gewicht gaat goed. Gaat per onsjes maar toch. Op de bruiloft keurig gedragen. Klein stukje taart maar om te proeven. Lachen En bij het diner veel op de groenten gericht. Bij het feest wat hartigs genomen en van het dessert buffet 'bijna niks' Uitlachen
Nu weer terug zoals het hoort in het gareel. En ook weer terug op WC en in het sprintje. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 10:41    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 4

Geef jezelf een compliment!!

We zijn er een ster in om te kijken naar zaken wat niet goed gaat.
Maar het is juist de kunst om jezelf te complimenteren met wat wel goed gaat.
Dit om positief te blijven en niet te hard voor jezelf te zijn.

Geef jezelf een compliment omdat je je motivatiekaart leest, je zittend eet, nadenkt over je eetplan, je hier op het forum bent, je moeite dott om niet zwaarder te worden, na terugval de draad weer oppakt!

Hier eetplan al gemaakt, motivatiekaart gelezen en sober ontbijtje gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 6:06    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo hier ben ik ook weer eens.
Ik heb vorige week vergeten mijn gewicht in te vullen. Rollende ogen
Maar de weegschaal stond op 108.9 dus ik had een groen vakje cheerleader

ja positief denken en je zelf complimentjes geven daar ben ik nu erg mee bezig.
Ik heb afgelopen weekend een vriendenweekend gehad met veel lekker eten en de nodige biertjes.
Biertjes heb ik genoeg gehad Schaam Schaam maar het eten, daar heb ik heel erg goed om gedacht. Dat is dan achteraf een heerlijk gevoel als de weegschaal daarna niet te streng is voor je.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij dan ook mee valt.
Als ik trek krijg dan grijp ik nu even naar mijn buik. Er zit niet zo'n grote zwemband meer om dat ik het vast kan pakken.
Ook een heerlijk gevoel Erg blij

Nu weer een beetje in het gareel al hoewel............
Vanavond word ik mee uit eten genomen door twee vriendinnen.
Nog voor mijn verjaardag en dit is toch lekker Geschokt
http://www.restaurantgewoonlekker.nl/pdf/kaartoktb.pdf
zo veel mogelijk salades maar Erg blij

Nu eerst maar naar de sportschool, even de verbranding opvoeren. Dat heb ik vandaag wel nodig ohhh

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 8:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Volgende keer aan je vriendinen vragen of ze je een avondje meenemen naar Sanadome of zo.
Lekker bubbelen, je laten verwennen en dieet ondersteunend!

Toen ik in mijn vriendenkring vertelde dat ik af ging vallen werd.en de normale uiteten avondjes omgezet in leuke activiteiten.
Heeft me enorm gesteund, avondje glas in lood, film, handen en voeten laten verzorgen, sauna, s middags boswandeling en afsluiten met gewoon kop soep en broodje.
Vrienden denken met je mee en hebben leuke ideeen😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 6:16    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Liene uit eten gaat om de gezelligheid, niet eens zoveel om het eten toch? Dus de beste keuzes maken en van het gezelschap genieten. Veel plezier!

Ik ga goed, maar kon een hele dag niet eten, vanwege migraine aanval. Nog niet helemaal de oude. Heb het veel te druk gehad. Leermomentje. Nu riep het lijf HO en dat was niet fijn. Verward Wel weer aan het werk. Waarvoor ik mezelf een compliment mag maken denk ik. Velen hadden zich afgemeld vermoed ik maar zo. Lach

Moet nog wel meer drinken. Blijft een aandachtspuntje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 okt 2017 1:19    

Reageer met quote
Compliment voor mezelf; niets tussendoor gegeten. Erg blij

Ik raak weer meer in de ban van Mevr. Beck. Zit zo in mijn achterhoofd............ geen keus, 20! En; je voelt je beter als je geen troep (lees suiker) eet toch? Dat is geen ondermijnende maar een helpende gedachte. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 2:57    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik zit nog niet zo goed in de flow van mevrouw Beck. Al een paar dagen onrustige darmen. Ben me woensdagavond te buiten gegaan aan de rest van de zuurkoolworst en dat gaf de nacht erop en de volgende dagen nogal onrust, zal ik maar zeggen. Het ging gisteren wel weer wat beter, maar ik moet nog maar even heel sober zijn met wat ik eet Maar veel water drinken tussendoor om mijn systeem een duwtje in de goede richting te krijgen.
Vanmiddag extra oppassen op de jongste kleinmannetjes. Hun papa heeft een personeelsdag (op zaterdag! Geschokt ) en hun mama een open dag van haar werk. Hoe verzinnen ze het.Opa is mee naar de open dag en neemt op de terugweg de kereltjes mee in de bus en de trein. Ik mag ze ophalen. We eten dan samen tussen de middag en dan gaan ze hun welverdiende middagdut doen.
Mjn gewicht blijft en beetje 'hangen', maar ik heb het idee dat ik vocht vast houd. Even matregelen bedenken. De appel die ik net heb gegeten, 'zit' ook nog niet helemaal lekker... ohhh
Wens jullie een goed weekend en later meld ik me vast weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 10:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 7 van 25