Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat ga ik ook weer doen! Anders komt het niet goed🙁
SUCCES!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 19:26    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dank je wel!
Heb al een beginnetje gemaakt in mijn laptop. 'Moet' alleen het avondeten nog bedenken. Geschokt
Er staat macaroni in het boek, maar dat komt me dinsdag beter uit vanwege onze oppasdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 21:01    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, ik maak de macaroni, maar wel voor twee dagen.🤗
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 21:07    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Dag 16

Voorkom ongepland eten!!

Een uitgeschreven eetplan helpt je om van te voren beslissingen te nemen, nog voordat je geconfronteerd wordt met eetdrang en spanningen.
Als je vastbesloten zegt GEEN KEUS dan maak je een eind aan de innerlijke strijd en het vervelende gevoel.

Je hebt je plan gemaakt en daar houd je je aan, punt uit!!

Maak een motivatiekaart met GEEN KEUS, je moet je aan je eetplan houden.

Zo, nieuwe week, gisterenavond mezelf toch weer een keus gegeven maar geen probleem, vandaag gelijk weer door!!

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 7:16    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: COHEN

Reageer met quote
Gisteravond heb ik me niet aan mijn menuplan gehouden en daardoor dus gaan snaaien Rollende ogen Schaam Schaam , moet vandaag echt mijn geen keus motivatiekaart gaan maken.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 10:04    

Reageer met quote
Gisteren wel goed gegaan. Voel dat het de betere kant weer op gaat. Manlief heeft ontdekt dat er bepaalde chocola is van Lidl met 70% cacao die ik ook lekker vind. Ik vind puur meestal te sterk en eet het liever niet, maar omdat ik toch zo nu en dan 'iets' tussendoor wil en kan eten, is zo'n blokje nét leuk voor een ander smaakje. In tegenstelling tot ander zoet hoef ik er gelukkig niet steeds méér van en ik kan het bij één stukje laten. Dan kan ik zoiets nemen in plaats van pepernoten.

Ik begrijp Judtih's achterliggende gedachte van 'geen keus', maar die blijft me een beetje pesten. Natuurlijk weet ik dat ik indertijd de beslissing heb genomen om minder te gaan wegen (en dat is best goed gelukt!), maar als mezelf steeds voor moet houden dat ik 'geen keus' heb, voel ik me toch wel beknot. Waar dit vandaan komt? Misschien uit mijn vrij strenge opvoeding waarin ik veel 'moest'...? Geen idee, maar in zo'n strak keurslijf voel ik me niet meer happy. Dus ik ga een alternatief bedenken voor dat 'geen keus'. Misschien wordt het wel: ik heb altijd een keus!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Blijft apart hoe je het verschillend kunt interpreteren.

Ik vind het echt GEEN KEUS, het moet, het aan het eetplan houden want anders word ik weer zwaar dus ik heb niets te kiezen!

Zwaarder worden is meer druk op gewrichten, meer pijn, minder mobiel zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 20:19    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ik snap dat je het zo ziet, Elisabeth!
Maar ik bedoel meer met 'geen keus' dat het ook zo klinkt dat het 'saai' moet zijn. MIsschien moet ik het maar anders vertalen...
Was het in het Engels niet: Oh well? of So what?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: COHEN

Reageer met quote
@ Dymphie

In het engels ;
Train your brain to think like a thin person Judith S. Beck. S. day. 16. Prevent Unplanned Eating ome people don't struggle much when they're decidingwhenand ... NO Firmly saying, CHOICE, decreases both the struggle and the discomfort.

Het Geen Keus, No Choise slaat niet op je beslissing om te gaan afvallen maar hoort bij het ongepland eten voorkomen. Judith schrijft daar o.a. over ; 'Als je een regel instelt en je daaraan houdt, heb je geen last meer van innerlijke strijd over wat je wel of niet zult eten.' 'Je hebt een plan gemaakt en daar houd je je aan, punt uit, Geen Keus'

De Oh well ? en So what ? lijken mij te horen bij Dag 22 Reageer op teleurstellingen met 'nou ja'.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017 10:05    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Leuk dat je meedoet Midde! 13 kilo in drie weken, impressive Geschokt

Vind het heel bijzonder dat je soms helemaal geen last hebt van innerlijke strijd en soms het gevoel hebt dat de strijd van geen wijken weet.. Keuzes maken maakt het idd makkelijker.. en géén keus ook..

Ik mág het wel, maar ik kies er nú niet voor PUNT.

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017 21:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 20 van 25