Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@Midde
Zie jij ook GOED BEZIG!! Mijn compliment en dus zo doorgaan!

Vandaag weer bij diëtiste geweest, gaat helemaal goed en een nieuwe afspraak gemaakt voor half januari.
Blijft het goed gaan, dus stabiel iets onder de 60 dan sluit ik het dan voorlopig weer af.
Kan altijd weer contact opnemen als ik vragen heb, een hulpje nodig of de welbekende stok😂😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2017 16:47    
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
welkom midde en page. ik hou mij wel aan de planningen maar wilde vd week weer snacken. hadden feest gehad en dingen over. wijn ingeschonken crackers. mmmm. toen alles maar weggegooid. beter dan de keer ervoor toen at ik het op. vandaag voor het eerst sinds 2 maanden weer iets kunnen rennen. niet perfect , nog pijn maar wel blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 nov 2017 17:51    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jammer☹️ 3 ons erbij 😭. Het blijft opletten. Voor de komende week ga ik een plan maken. 1 jan. wil ik 💪68 wegen.
Fijne zondag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 6:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Anneke

Doordat je al goed zit met je bmi wordt het steeds lastiger.
Hier ook, effuh buiten plan eten en hoppa kan er zo 1 kilo bijzitten.
Maar dat is niet een kilo vet maar ook meer vocht en darm inhoud, op zo n laag gewicht telt dat ook.
Door de dagen erop weer gewoon te doen gaat dat er ook weer af en begin je gewoon weer opnieuw😂

Maar dat opnieuw beginnen is onze kracht, weten dat er niets anders op zit. Niet meer beginnen betekent gewoon door de weken heen weer aankomen en dat willen we niet!!

Bij mij staat ook nog steeds 1 januari 58 om vervolgens mijn leven lang de 60 echt als absolute bovengrens te houden dus ook na zo n dagje buiten plan eten.

Dus kom op, lees je motivatiekaart, maak je eet en beweegplan, geef jezelf een compliment (bent mooi op gewicht) en dan de belangrijkste begin niet morgen maar gewoon vandaag !!

Daar gaan we weer😂😂😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 7:26    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@DO1

Goed bezig en wat fijn dat je weer kunt rennen, het begin is er weer!! Wel rustig opbouwen en als je buiten loopt zoek de berm op, een veel betere demping en dus beter voor je lijf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 7:29    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je Elisabeth. 😗 We gaan er weer voor.😄
Jij de 58 en ik de 68.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 8:57    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: COHEN

Reageer met quote
@D01
Dank je ! En goed van je dat je die snacks hebt weggedaan, you go girl !

Een vet groen hokje voor mij deze week, ik denk dat het wel veel vocht zal zijn maar goed het is er af en ik voel mij een stuk beter.
En nu doorrrr en me elke dag aan mijn menuplan houden, een complimentje geven als het goed gaat en negatieve gedachten ombuigen want ik wil volgende week weer een mooi groen hokje natuurlijk.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 12:21    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik had een paar dagen vakantie. Best netjes gegeten, maar ook voor de bijl soms. Niet genoeg gepland en teveel ad hoc gegeten.

Dat moet dus weer anders. Rollende ogen Vanaf morgen weer wat minder en strenger maar.

Je hebt gelijk hoor Elisabeth, kleine zondes tikken gelijk veel aan. Raar he? Ik houd ook zo snel vocht vast de laatste tijd. Sip En dan duurt het best lang voor de weegschaal weer gaat zakken.
Vanmorgen ook ineens (nou ja, zie boven niet zomaar natuurlijk) weer ruim een kilo erbij. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 12:41    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
dank jullie . we gaan rustig verder met opletten. er zijn nu meer mensen in mijn omgeving die ook met Judith bezig zijn gegaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 16:46    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Vanaf morgen wil ik mijn menuutjes ook weer in mijn boekje zetten. Als ik dat eenmaal weer een tijdje volhoud, zie ik vanzelf wel weer waar de 'gaten' vallen...
Fijne zondag nog allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 17:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 19 van 25