Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag wat lekkers genomen, in eerste instantie niet gepland en moest er aan werken om m'n gedachten om te buigen. Ik heb al een paar weken weinig gegeten en was daar wat beroerd door, trekkende maag. Ik kies voor 2 x per week wat extra lekkers, maar het overviel me vandaag een beetje. Giga reep gekocht, Milka peanut caramel..

Ik ben trots op mezelf, ik heb een gedeelte van de reep opgegeten en de rest weggelegd. Dieetgedachten kwamen bij me omhoog, ik wilde het avondeten overslaan. Met mezelf in gesprek gegaan, anders had ik vanavond de chocola gegeten en ook gewoon avondeten gegeten. Dus macaroni gemaakt en heerlijk gegeten! Zo lekker een kop thee.

Het is een overwinning Kampioen

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 nov 2017 20:30    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi allemaal, ik lees het bij jullie allemaal een beetje terug en dit lijkt me een interessant sprintje met goede tips. Ik zou me dus graag aansluiten en mee profiteren van jullie weetjes en tips

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 nov 2017 23:19    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren ben ik de mist ingegaan. Had de hele dag “honger”. Uit eindelijk extra gehad; 2 boterhammen, 2 stuks fruit, handvol noten, schaaltje chips en ‘s avonds bij intratuin koffie met apfelstrudel. Gek toch, dat dat zomaar gebeurd. Het ging een hele tijd goed. 🙁
Vandaag is mijn kleinzoon jarig. (12). Zal toch een plannetje moeten maken. ☕️🍰 Fijne dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 6:02    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Zo herkenbaar, zo gaat het weken goed en dan ineens is er een dag dat het allemaal moet. Overal zin in en net zoals bij jou grazend de dag door.

Accepteer dat het gebeurt is, je bent ook maar een mens en het blijft lekker.
Maar pak wel de draad gewoon op, maak een plan voor vandaag en houdt je eraan.
Geef jezelf een compliment dat je dat toch maar mooi doet, gewoon door en niet pas maandag weer beginnen.

Oftewel, geen paniek, je hebt er echt geen kiloos aangegeten en je gaat nu gewoon weer verder met motivatiekaart lezen, eet beweegplan maken, bladeren in het boek en natuurlijk genieten van de verjaardag, kleinkind en dat kan ook met een heel klein stukje taart, gewoon plannen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 7:14    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Week 3, uit het boek, je gaat nu daadwerkelijk beginnen!

Afgelopen periode hebben we geleerd
- te plannen wat je gaat eten
- honger en eetdrang te weerstaan
- om te gaan met ondermijnende gedachten
- jezelf een compliment te geven

Dag 15

Het eerste wat je gaat doen is jezelf wegen maar dat zijn we hier wel gewend😂
-volg je eetplan
- houd bij wat je eet
- geef jezelf iedere keer een compliment als je je aannhet plan houdt
- reageer positief op ondermijnende gedachten

Door op te schrijven wat je eet vergroot je de kans dat je afvalt en oo gewicht blijft!
Je houdt zicht op wat je werkelijk eet, voorkomt ongepland eten en dwingt je om bewust te worden van wat je doet.

Dus maak voor morgen een eetplan, vink meteen af en schrijf ook meteen op wat je ongepland eet.
Zo krijg je inzicht, het motiveert, maakt afvallen gemakkelijker en is slechts 5 minuten werk.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: COHEN

Reageer met quote
Ik doe graag met jullie mee, heb zojuist het boek weer eens afgestoft.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 18:33    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 nov 2017 19:38    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Week 3, uit het boek, je gaat nu daadwerkelijk beginnen!

Afgelopen periode hebben we geleerd
- te plannen wat je gaat eten
- honger en eetdrang te weerstaan
- om te gaan met ondermijnende gedachten
- jezelf een compliment te geven

De eerste 3 punten zijn me vrij gemakkelijk af gegaan deze week, dat is ook wel eens anders maar ik ben nu nog super gemotiveerd, maarrr punt 4 het jezelf complimentjes geven blijft lastig voor me. Ik ben zo gewend om mezelf te belonen met eten en dat is echt een aangeleerde gewoonte dus werk aan de winkel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2017 10:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Whaha jezelf belonen met eten, dat is toch geen beloning? Dat is jezelf heel flink tegenwerken!!
Krijg je nog meer zin in lekkers, ondersteun je verkeerd aangeleerd gedrag en de weegschaal schiet ook omhoog.

Ik zeg gewoon tegen mezelf ' goed beziiggg!!😆😆
Als ik mijn motivatiekaart lees, klein portie neem, hezond boodschappen doe, pepernoten afsla.
En dan zet ikmlekker een pot thee, doe mijn huispak aan en ga lekker zitten lezen.

Kom op, is allemaal te leren, ik laat de twee roombroodjes en de zak drop bij goed gedrag al heeeel lang in de winkel liggen😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2017 12:00    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Whaha jezelf belonen met eten, dat is toch geen beloning? Dat is jezelf heel flink tegenwerken!!
Krijg je nog meer zin in lekkers, ondersteun je verkeerd aangeleerd gedrag en de weegschaal schiet ook omhoog.

Precies en dat realiseer ik me nu pas, thanx Elisabeth01, vanmiddag lekker met een kop thee en een goed boek mezelf verwennen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2017 14:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 18 van 25