Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het blijft oefenen, oefenen oefenen Lachen en op de momenten dat het goed gaat voelt dat ZO goed, begin het steeds leuker te vinden!

Via FB heb ik een crosstrainer van iemand overgenomen, deze komt binnenkort, ik kan er pas op als ik hersteld ben, dus ff geduld. Heb ook een activity tracker besteld, allemaal stapjes in de goede richting. Ik merkte dat ik wat in een dipje kwam en ben begonnen aan een dankbaarheidsdagboek. Dat is zo leuk om later of op mindere dagen terug te lezen.

Lukt het onder de 90 te komen op 31.12, geef ik mezelf nieuwe wandelschoenen cadeau Cool

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 9:05    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het ook weer de goede kant op.
Gisteren en vandaag geen dingen gegeten waar ik achteraf spijt van heb. Mijn liter water moet nog wel even op.
Verder gezond eten en inderdaad, niet vergeten om iedere 3 uur iets te eten.
Ik heb nu trek, maar merk eigenlijk dat het gewoon dorst is.
Dus hup een glas water er bij.

Nee het is zo vervelend als je eenmaal die verkeerde weg op bent. En het kost zo veel moeite om weer uit die spiraal te komen....
ja ik ben blij met die forum. Omdat ik hier van mijzelf moet schrijven en straks mijn gewicht door moet geven.
Zo moet ik de consequenties onder ogen zien van mijn eetgedrag.
Ook lees ik dan weer positieve verhalen waardoor ik weet dat het mogelijk is om af te vallen. Als je het maar wil.

Morgen werken, dan heb ik mijn vaste eten mee.
4 broodjes, beker karnemelk. Manderijn en een appel.
Bak salade en een klein bakje kwark.
En 1.5 liter water Erg blij
Het moet goed komen.

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 15:37    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Vlinderrr wat een mooi cadeau wandelschoenen! Erg blij Die helpen je dan gelijk verder op het rechte pad. Cool

Liene, fijn dat je de dip weer een beetje te boven bent. Lach

Ik ga goed vind ik zelf. Rustiger in mijn hoofd en ook met iets meer khd (want vegetarisch gaan eten voor 30 dagen voorlopig) gaat het evengoed goed. Ik blijf stabiel of val wat onsjes af. Daar ben ik blij mee. Want ik was bang dat meer khd ook meer kilo's zouden worden, maar tot nu dus niet. Lach Het zijn wel de 'goede' khd van volkorenspeltbrood, of volkorenpasta of quinoa of zo. Dat helpt ook denk ik.
Ik weet wanneer ik echte honger heb en als ik eerlijk ben ook wel wanneer ik gewoon wil snoepen. Maar heel soms zegt het stemmetje de foute dingen en luister ik niet naar mijn engeltje maar naar mijn bengeltje. Tsja................ zoals Elisabeth al zegt; er blijft werk aan de winkel. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2017 2:04    

Reageer met quote
Uit eten geweest gisteren met de flyballers. All you can eat. Netjes gehouden al zeg ik het zelf, maar toch zwaarder vanmorgen. Verward Zouter natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 14:00    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hier dezelfde ervaring maar toch nog een kleintje groen, de rest van de week is goed gegaan.

Ondanks dat ik met het uiteten ga plan eet ik toch meer dan thuis.
Maar is ook oke, nu weer normaal doen😊

Dat is toch zoals het de rest van je leven gaat lopen.
Helemaal geen extraas voelt niet goed dus daarna de draad weer oppakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2017 7:17    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ne, helemaal geen extra's (willen) of vinden dat je 'niet mag' nemen, werkt niet.
Vandaag wel extra's. Gepland, want we vieren de verjaardag van mijn echtvriend met de kinderen en de kleinkinderen. Wordt druk dagje... Vanavond geef ik wel verslag. We gaan in ieder geval aan het eind van de dag pannekoeken eten. Daar houd ik een klein plekje voor open!
Fijne zondag allemaal!
Ik ben blij met de 'gewone' wintertijd. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2017 11:00    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Vlinderrr wat een mooi cadeau wandelschoenen! Erg blij Die helpen je dan gelijk verder op het rechte pad. Cool

Heb ze al gekocht Missy, ze waren in de aanbieding en staan keurig ingepakt in cadeaupapier te wachten..

Ik lees wel mee hoor, maar heb andere dingen aan m'n hoofd..

Goede week allemaal.

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2017 20:09    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Dag 12

Ervaar dat honger geen noodsituatie.

Mensen die met hun gewicht worstelen voelen honger vaak heel intens, dit kan aanvoelen als een noodsituatie. Ze hebben het idee dat ze dit gevoel niet kunnen verdragen.
Door een maaltijd over te slaan, op te schrijven hoe onprettig je je voelt (niet hoe hongerig) ervaar je dat je dit best kunt verdragen en datt het echt geen noodsituatie is, sterker het gaat vanzelf weer over.

Zo leer je dat je niet perse hoeft te eten als je honger hebt en leer je onderscheidt te maken tussen nodig hebben en willen.

Als je honger leert verdragen wordt afvallen gemakkelijker.
Zelf zorg ik ervoor dat ik regelmatig eet waardoor ik weet dat ik gewoon geen honger kan hebben.

Nieuwe week, daar gaan we weer, motivatiekaart gelezen, eet beweegplan gemaakt?

Succes!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 7:23    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijn dat ik in de loop van het afgelopen jaar heb ontdekt dat 'honger hebben' niet meteen hoeft te betekenen dat ik 'moet' eten. Die 'oefening' om een maaltijd over te slaan om te kijken hoe (on)prettig het gevoel was dat ik daarbij moest omschrijven, vond ik een heel 'zware', want net als Elisabeth eet ik het liefst heel regelmatig op een dag, zodat ik de valkuil van snaaigedrag tussendoor of aan het eind van de middag meestal wel kan vermijden, omdat ik inmiddels weet dat ik na een uur of drie, drieënhalf, al weer 'mag' eten! Lach

Ik heb me gisteren aardig aan Judith's adviezen kunnen houden. We vierden de verjaardag van mijn man, en ook mijn kinderen weten ondertussen dat ik niet meer 'alles' in huis haal om voortudrend van uit te delen. Wel zijn de broodjes van LIdl voor tussen de middag bij allemaal favoriet, dus is mijn man gisterenochtend even wat lekkers gaan halen. Jammer voor de lliefhebbers (goed voor mij), maar de choco croissantjes waren al uitverkocht. Verward Gelukkig zaten er nog genoeg gezondere varianten tussen en hebben we met ons allen erg lekker zitten eten. Ik merk dat ik aan anderhalf volkoren pistoletje al genoeg heb. Er stond ook rauwkost op tafel en het was gewoon gezellig met elkaar!

Net bij de 'koffie' (man cola light, zoon cristal clear, ik water) het laatste stuk taart verdeeld, want onze jngste kwam nog even langs. Geeen zorgen meer over. Alles is op en er ligt niets meer te roepen. Trouwens, ik heb er echt genoeg = voldoende van gehad.
Het duurt wel weer een tijdje voor er een bijzondere dag is waarop er iets getrakteerd gaat worden. Ik geloof dat het pas 'Sint' is, en dat duurt dus nog even.
Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 11:32    

Reageer met quote
Honger hebben kan ik goed tegen. Ik vast ook regelmatig een dagje. Maar die gierende trek in??? Dat je zelf niet eens weet waar je nou zin in hebt. Daar heb ik wel regelmatig last van. Rollende ogen Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 0:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 15 van 25