Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
mijn band is geplakt en vandaag gelijk weer totaal1 1/2uur gerold
bewegen helpt echt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 okt 2017 16:47    
Vrouw Weeggegevens   Mikkemuis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En bewegen, buiten zijn, maakt de "kop" lekker leeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 okt 2017 17:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Elisabeth, ik heb meer fietsen gekozen, nu ik dan toch een nieuwe fiets heb. Maar als het zo regent als vandaag.......... dan toch maar even niet. Rollende ogen

Ik ben heel druk geweest de laatste week. Voor details zie mijn boekje. Maar nu ben ik er weer gelukkig. Zit nu ook weer op mijn werk. Lachen Dat is ook beweging toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 2:39    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
gelukkig jacomine. nu beter weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 9:29    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed, het is deze week dus niet goed gegaan. Even een trap onder mijn kont en van de zoetigheid afblijven.
Ik heb het de week er voor, te druk gehad met mijn werk en was dus een beetje oververmoeit.
2 jaar terug heb ik behoorlijk hersenletsel gehad en soms denk ik dat ik mijn oude leven even kan oppakken.
Daar ben ik dus voor gestraft.
Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.
Of volgende week???
Laat ikmaar meteen beginnen. Hopelijk volgende week weer onder de 108 kg. Wat er in 1 week aan komt, moet er ook in 1 week af kunnen.

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 12:47    
Vrouw Weeggegevens   Bobbe
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het goed, er is een pond af maar misschien schommelt dat ook wel weer omhoog. Ik ben niet echt anders gaan eten dan voorgaande weken. Ik voel me goed. Ik heb ter motivatie enkele vakantiefoto's van mijzelf van twee jaar geleden op mijn mobieltje gezet. Toen was ik meer dan 50kg zwaarder dan nu. Het is misschien niet wat Judith Beck bedoelt met 'motivatie' maar het motiveert mij enorm. Lachen Als ik die foto's zie dan weet ik dat ik dat nooit meer wil.

Fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 14:49    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Liene bij een gemaakte 'fout' kun je het beste onmiddellijk weer beginnen. Als je gaat denken; de dag (of week) is nu toch al verpest maak je het alleen maar erger immers. Lachen

Wel goed voor jezelf zorgen en voldoende rust (en slaap!) is ook heel belangrijk daarbij.

Bobbe dat lijkt me ook een goede motivatie. Lachen

Allemaal een fijne zondag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 1:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Zo, mijn eerste rood vakje hier heb ik goed gemaakt😊
Nu dit ritme vasthouden.

Het blijft een raar fenomeen, EEN week niet aan het plan houden is gelijk 1 kilo zwaarder en vervolgens DRIE weken mijn eet en beweegplan vasthouden en het is er weer af.

Ben er wel weer door bevestigd dat dit het dus is. Heel af en toe maar een uitzondering maken, kleine porties eten, gezond kiezen en altijd maar door.
Ook tijdens het weekend, etentje, visite, verjaardag, dagje uit, enz.

Dus hier mijn motivatiekaart gelezen, eetplan gemaakt, boodschappen briefje voor maandag en gewoon weer door.

Fijne zondag allemaal!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 6:08    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dat is zo, Elisabeth!
Een week laten 'versloffen' (vakantie - met elke morgen een pecan broodje van de Lidl als ontbijt, wel lekker, maar natuurlijk niet echt 'vullend'...), drie weken bezig om het er weer af te krijgen!
Goed die 'motivatie'-foto's op je telefoon Bobbe! Zo'n plaatje werkt misschien wel beter dan allerlei verschillende teksnten!
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 9:42    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
morgen jongens
dat is ook mijn motivatie bobbe. voor en na foto's . en de internist die tegen me aan zeurt dat ik te dik was.
ik heb hetzelfde probleem elisabeth. ik ben nog niet in de positie iets te bewegen en eet al weinig dus nu de ms weer rustiger is moet ik eerst mijn rug nog aten herstellen en dan moet ik er dus een week of 10 vol tegenaan. doe nu aan schadereductie zoveel ik kan maar als je niet kunt bewegen houdt het snel op

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 9:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 12 van 25