Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben er ook weer bij als het mag. Was met vakantie. Die zit er nu weer op. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 sep 2017 0:45    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Whaha, ja tijd om dan weer aan de slag te gaan.
Het gewone ritme is toch altijd iets makkelijker.
Maar wellicht is het jou tijdens de vakantie toch aardig gelukt om je aan je eetplan te houden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 sep 2017 6:03    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo dat weer een paar ons minder dan vorige week.
Gisteren was ik onder de 109 maar ik denk dat ik weer eens een keer ongesteld mag worden Rollende ogen
Nou ja, dan zal ik dat terug zien volgende week.

Ik ben wel goed bezig geweest afgelopen week al zeg ik het zelf.
Met de fiets bij een vriendin koffie gaan drinken in plaats van met de auto. Ramen lappen heeft ook weer nut Cool
Heerlijk dit weer. Lekker genieten.

Vandaag bij ons thuis een BBQ met als reden dat onze dochter 18 jaar is geworden afgelopen week.
Hier zit ik niet erg tegenop hoor. Ik doe altijd veel groente op de spiesjes. Saté stokje zonder saus.
Er zijn ook een paar neefjes en nichtjes bij, dus er is altijd wel iemand die eventueel een lapje met mij wil delen Erg blij
Ook maak ik altijd een salade.
Verder blijf ik van de stokbrood af. Komkommertjes en tomaatjes staan ook op tafel als alternatief voor een stokbroodje.

Fijn weekend dame's

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 sep 2017 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Nou Elisabeth, ik heb mezelf wel extra's toegestaan. Maar met mate. Het was meer koolhydraten dan ik anders gegeten zou hebben. Vakantie afgesloten met pizza bijvoorbeeld (laten bezorgen) en dat is niet wat je noemt khd arm. Lachen Maar ik kon er wel 2 keer van eten. Want ik kan dus geen grote pizza meer op. Vroeger wel. Lach En het was echt een 10 hoor. Dus ik had het er voor over.
Nu ben ik weer terug in het gareel en de schade viel erg mee. Woog zelfs 2 ons minder dan toen ik op vakantie ging.
Ik blijf nu stabiel rond de 62 kilo. Net alsof mijn lijf die 2 kilo -die ik er graag weer af zou krijgen- persé vast wil houden. Rollende ogen

Ik heb een nieuwe ereader voor mijn verjaardag gehad. En daar moet ik ik Judith maar weer gauw opzetten. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 0:18    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
We gaan hier nu echt van start!!
Zal morgen eens beginnen met mijn motivatiekaart te bekijken en het boek weer terug te leggen op mijn nachtkastje.
Hoe gaan we het dit sprintje doen?
Af en toe een onderwerp?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 6:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Flying Missy
Je hebt het keurig gedaan!!
Ik heb ook het idee dat die laatste 2 niet willen maar dat is ook de valkuil van mijn denken.
Mijn lijf weet niet wat de weegschaal aangeeft!!
Ik ga elke dag ong.100 kcal minder eten, dat betekent elke week 0.1 afvallen en zo moet ik er toch komen😂
Heb geen tijdsdruk maar wil wel naar die 58!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 6:31    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo eindelijk weer beter. Nog niet perfect maar weer bewegend. Wel aangekomen helaas maar das niet zo raar als je twee weken niets doet. Gister weer klein runnetje gemaakt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 7:03    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De weegschaal was niet aardig. 😫 71.5 kilo. Het lukt mij even niet.😭
Moet iets bedenken om het snoepen te stoppen. Ga eens kijken wat ik zal gaan breien, als ik dan zin in iets krijg, pak ik mijn breiwerk op.😉 Fijne zondag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 7:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Min10

Trek een symbolische grens, het ks nu klaar met snoepen! Doel onder de 70, maak een motivatiekaart en een plan!

Begin met snoep en niet dieet ondersteunend eten te verwijderen uit kastjes, maak een gezond boodschappen briefje voor morgen.

Maak een beweegplan, simpel huishoudeliike taken, wandelen naar de winkel, werken in de tuin enz.

En ga er weer voor.
Je moeg terug naar de 70 en daarna maak je een nieuw plan.

Laat je het te lang versloffen dan wordt het alleen maar moeilijker!
Kom op, wij helpen😊.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 7:51    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Missy, je was dus in je (verregende) vakantie jarig! Nog van harte gefeliciteerd! Fijn, een nieuwe e-reader. Kun je 'Judith' daar beter op zettendan op je laptop?

@D01: fijn dat je weer beter(der) Uitlachen bent. Ik hoop dat je gewicht ook weer beter naar je luistert als je het pln van Judith weer gaan volgen!

@Min10: we weten het wel hè... Net als Elisabeith altijd zegt: haal de 'vieze' dingen (voor je lichaam) uit je keukenkastjes en maak een moi briefje. Zet er één keer per dag iets op dat j hartstikke lekker vindt en pak voor de rest veel groente en rauwkost. Voldoende water drinken tussendoor en afleiding zoeken als de verleidingen boven de valkuil uit liggen te loeren!

@Elisabeth: ja, 'hoe' gaan we dit nieuwe sprintje 'doen'?
Weer met dag 1 beginnen? Of met de 'voorbereiding', om ons nog eens goed bij de les te krijgen, waaróm we er ooit weer mee begonnen zijn, en waaróm we ook weer af wilden vallen?

Voor wie verder mee doet: succes deze week! We gaan weer door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 9:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 2 van 25