Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Door anders over eten te denken, daardoor je gedrag aan te passen, slim boodschappen doen en leren om te gaan met moeilijke momenten kun je blijvend gewicht verliezen.

Om de motivatie hoog te houden bespreken we hier waar we tegenaan lopen en geven we elkaar tips.

Leidraad is het boek van Judith Beck, dieetoplossing, te bestellen bij bol com of gewoon uit de bieb, dit voor de nieuwe mensen.

Oke dames, daar gaan we weer!!😊.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 22:14    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fijn! Ik meld mij ook weer aan! Ik had mij voorgenomen op 1 januari 2017, het hele jaar onder de 70 kilo te blijven. Tot nu toe is het mij gelukt. Eigenlijk zou 68 kilo mooi zijn. Dat ga ik proberen.
Wil dit ook minstens 5 jaar volhouden, dan zijn de vetcellen wel uitgedroogd. Lachen Daarna zou het niet meer zo moeilijk moeten zijn, om je streef te behouden. Dus Elisabeth, ik wil met jou bij die 20 % horen die hun streefgewicht wel vast kunnen houden. We gaan er weer tegenaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 6:00    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee vorige sprintje niet zo actief maar ik begin gewoon weer opnieuw!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben er ook weer bij hoor. Ben weer thuis van vakantie dus ga er nu weer vol voor. Is ook nodig, want heb Judith verwaarloost in de vakantie, ook al stonden haar boeken op de ereader........... Schaam Schaam Gelukkig wel enorm genoten. Dus kan op al mijn zonden met een fijn gevoel terug kijken, is ook wat waard toch? Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 5:08    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Zeker weten. Fijn dat je weer terug bent. Morgen ga ik weer naar huis. Zit nu nog in Egmond aan Zee.
Fijn weekend!🌞🌞🌞
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 5:46    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vandaag weer van start...vorige sprintje geen succes stress burn-out buitenbaarmoederlijke zwangerschap operatie herstel en bijkomen...maar over een weekje zou ik weer volledig hersteld moeten zijn. Van de week al weer 2 keer gesport en vanaf vandaag weer een gezond eetpatroon.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 8:31    

Reageer met quote
Kaia, fijn dat je weer mee doet en er weer bij bent. Rustig aan. Je hebt heel wat voor de kiezen gehad. Wens je sterkte en een volledig herstel.
De vakantie zit er op!
Morgenvroeg nog even een wandeling langs het strand, kopje koffie en dan naar huis. We hebben genoten en heel mooi weer gehad. 🌞☀️🌞☀️
Allemaal een fijn zonnig weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 21:36    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Emma W
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
hoi!

Ik ben nieuw als het gaat om Beck's dieetoplossing. Het boek heb ik in bestelling. Het lijkt me een goede leidraad om te gebruiken. Het gaat vaak toch om denkpatronen/gedrag natuurlijk. Zijn jullie al langer bezig met dit boek?

Groetjes,
Emma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 22:01    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Heb het boek gekregen met kerst 2015. Was toen net een maand bezig om op een gezond bmi te komen.
Hebben op het forum meerdere sprintjes gehad waarbij ook dagelijks het stappenplan besproken werd.
Je gedachten en gedrag aanpassen omtrent voeding is onontbeerlijk wil je blijvend afvallen en op gewicht blijven.
Alleen dieeten werkt niet, het totaal plaatje moet kloppen en dat is te leren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 22:17    
Vrouw Weeggegevens   Emma W
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
hoi!

Je bent al een mooi tijdje bezig dus Elisabeth en met goed effect zo te zien Lach. Ik heb net wat oude sprintjes en linkjes gevonden en bestudeerd. Krijg een goede indruk denk ik zo. Ben me bewust van dat het met denken te maken heeft. Mijn bmi is ook aan de hoge kant, en ik merk dat mijn lijf me in de weg zit. Dus daarom is wat steun wenselijk, om weer richting gezond bmi te komen en uiteindelijk natuurlijk op een gezond gewicht.

Groetjes en tot gauw!
emma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 22:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 1 van 45