Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Over 'zittend' eten... Meestal eet ik zittend, behalve even een extra glas water bij de kraan. Maar ook voor mijn appeltje of een ander stuk fruit ga ik altijd even op de bank zitten. Ik zie dat mijn kinderen he hun kinderen ook leren. Geeft ook minder 'zooi' en kans op knoeien...
Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Feetje, ik haal uit veel leuke kookboeken goede ideeën, maar dat heeft niets met de manier van eten te maken toch? Lach

Ik had gisteren een off-day. Dus vandaag maar weer beter mijn best doen. Vasten ging goed tot later in de avond. Verward Iets om eens over na te denken. Rollende ogen Donderdag drukke dag met meer dan 6 uur hondentraining, eerst in de ochtend en dan in de avond. Misschien de kcal anders verdelen over de dag en iets bewaren voor in de avond............... Beter dan losgaan met foute dingen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Het was ook wel heel erg warm gisteren, Missy! Blij dathet nu wat koeler is. In huis nog warm, maar even van alles tegen elkaar open zetten.
Ik heb ook niks met de Voedselzandloper. Vind het zo beperkt. Net als paleo... (En daarbij ook erg veel vlees... wil ik mee minderen...) Maar ja, al die mensen schrijven zo enthousiast. Nu las ik dat er ook weer een nieuw boek ik van GOK van Yvonne Lemmers. Volgens mij ook wel weer veel van hetzelfde, maar nog eens anders beschreven.
Maar weer plan maken. Valkuilenop de loer... Caravan vandaag op zijn plek zetten in de wei van zoon, waar wij op het huis gaan passen. Ze zitten op de boot naar een Waddeneiland. Even vakantie... Scheelt bijna 20 graden met gisteren!

Zo maar even een menu plannen, anders zie ik mijn gewicht stijgen in plaats van dalen... of stabiel blijven...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 10:14    

Reageer met quote
Dymphie, het was zeker erg warm. Vooral bij de ochtend training met Neri. Om 8.00 uur was het hier al 28 graden! En toen ik naar huis ging 31.............. Ik was gesloopt. De hond niet. Allemaal zwem oefeningen en lag in de schaduw tussendoor. Auto heeft goede airco dus op weg naar huis afgekoeld. In de middag hier onweer. Daarna veel koeler bij de flyball training. En ondanks goede avondmaaltijd toch na 22.00 uur losgegaan. Rollende ogen Eerst een restje ijs opgemaakt uit de vriezer. En toen snoepjes die er nog lagen van de vakantie. Schaam Schaam Daar ging mijn vastendag..................
Dus vandaag balansdag houden maar. Tot nu toe gaat dat prima.

ja minder khd is vaak meer vlees (of andere eiwitten). Ik eet steeds minder vlees eerlijk gezegd. En haal mijn eiwitten dan uit kwark, eieren of kaas. Kan ook makkelijk. Of uit vleesvervangers. Daar zitten wel wat khd in, maar ze zijn vaak best laag in kcal. Zo schipper ik ook met eten.

Vanavond ook kaasschnitselding met spinazie. Lekker en simpel. Lach

Veel plezier bij je dierenoppas. Lekker rustig even. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 12:14    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik ben ebeje bijgekomen. was wee rin ziekenhuis maar ipv dat het de laatste arts was voor de komende tijd moet ik anar de uroloog(nierstenen) en de internist erg hoog cholesterol. had al erg veel gehad tnt dit jaar dus zit te balen
nog cholesteroltips?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 18:51    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Tot nu toe nog niet gelukt om in de juiste flow te komen morgen maar weer eens een dagje oefenen met honger verdragen

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Wolletje

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
DO1.. sterkte met alle onderzoeken!
Mijn vriend heeft ook regelmatig nierstenen,ook al de nodige operaties en onderzoeken gehad, toevallig van de week nog zo'n pijnaanval gehad..zit nu weer aan diclofenac en een ander medicijn om alles wijder te maken..

Dymphie veel plezier!! Is t gelukt met een planning te maken?

Flying missy..je vastendagje goed afgesloten?

Ik lees ook wel eens over koolhydraatarm of Gok , maar dan bedenk hoe gek ik op bijv brood ben en dan denk ik bij zo'n dieet is dan al gauw een misstap gezet..
Maar toch lees ik er wel goeie dingen over wat betreft bloedsuikerspiegelingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 7:37    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Aila, heb je het boek al? Je kunt het ook lenen in de bieb hoor als je het niet gelijk wilt aanschaffen.

Je gewicht wordt vanzelf in het schema gezet als je het doorgeeft op het forum. Lach

Thanks Flying Missy! Ik heb het boek nog niet, ik ga eens in de bieb snuffelen. Hoe ging het met jullie deze week?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wilde eerder deze week al weer een berichtje sturen, maar ik had het druk met werk.

Ik ben pas 2 weken bezig met afvallen en weet nog niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Ik heb een heel simpele afvalstrategie, ik heb een app geinstalleerd die berekent hoeveel calorieen je per dag maximaal mag nemen als je 300 gram per week af wil vallen. Dat is dus het doel.

Vlieg ik over mijn aantal calorieen, dan last ik een sportavondje in
Lachen
Het zou beter zijn als ik regulier zou sporten, maar ik heb de discipline niet Schaam Schaam

De resultaten zijn nu na 2 weken wisselend. De 1e week maar 0,1 kg afgevallen. De 2e week (afgelopen week) ging het juist wat minder goed met me aan de regels houden, maar ben ik op de 1 of andere manier 0,7 kg kwijt? We gaan maar weer ons best doen in die 3e week en zien wat er gebeurt!

Wat wel goed gaat:
- ik heb geen (vr)eet- of snackbuien
- Hongergevoel valt mee.

De valkuil en waar ik altijd de mist inga: Uiteten

Wat zijn jullie afval-strategieen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 9:10    

Reageer met quote
Wolletje als je de snelle suikers laat staan en volkoren brood eet, goede vetten en veel groenten dan kom je al een heel eind toch? Lach

Aila kcal tellen kan prima werken hoor. En als je alle suikerbommen weg laat, zie hierboven, dan heb je een goed startpunt. Lach

Ik eet zelf khd beperkt. Geen of heel zelden brood, aardappelen. Geen witte rijst of pasta. En veel groenten. Wat meer eiwitten en goede vetten (olijf en kokosolie en roomboter). Regelmatig noten en soms vis. Uiteraard geen suiker, dus etiketten lezen in supermarkt. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 10:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 5 van 45