Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi zwaai zwaai

mag ik ook weer met jullie mee doen?
Ik ben bezig met het boek maar ben nog niet bij de eerste dag aanbeland. Nog steeds niet Rollende ogen
Nu moet ik zeggen dat ik toch wel heel goed bezig ben en dat ik alles ook heel goed op mijzelf in wil laten werken.
Nadat ik nu bijna twee jaar geleden gevallen ben op mijn achterhoofd is mijn concentratie wat lezen betreft toch een stuk achteruit gegaan.
Maar toen ik opnieuw de inleiding las wist ik dat ik weer goed zat en dat dit is wat ik wil.
Weer op haar manier afvallen. Dat werkt het beste.
Vertrouwen in ze zelf hebben dat het lukt. Positief blijven en iedere keer het goede pad weer op zoeken zodat je niet bij je doel vandaan dwaalt.
Tot vandaag gaat het nog steeds goed.
Vorige week een feest weekend gehad in het dorp en wat biertjes gedronken.
Afgelopen weekend waren we 23 jaar getrouwd en hebben we heerlijk gegeten.
Maar met Judith in mijn gedachte toch weer steeds het goede pad opgestuurd.

Nou ik ga er dus vanuit dat het me nu weer gaat lukken net als 3 jaar geleden. HET MOET!!!

Goede motivatiekaartjes hebben jullie zeg.
ja dat je je zoveel beter voelt als je gezond eet.
Raar is dat toch, dat we dat af en toe vergeten.
Ik ga er dus voor om zo min mogelijk zoetigheid te eten.
Zonder koolhydraten lijkt mij in mijn geval niet gezond, maar iets minder kan natuurlijk wel. Een bak griekse yoghurt in plaats van extra brood. Dan is dat meteen een reden om geen ijsje te hoeven eten Lach

Nou succes meiden

cheerleader cheerleader cheerleader

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Liene! Zonder khd kun je helemaal niet eten. Lachen Die zitten immers ook in groenten en fruit. Lach Maar zonder brood en snelle suikers kun je best lang volhouden hoor. Ik ben het levende bewijs. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 1:01    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik probeer het eten maar zo normaal mogelijk te houden Missy.
Anders ben ik bang dat de kilo's er zo weer aan zitten als ik weer brood ga eten.
Ik had al een stukje gelezen over......
denk aan hoe slanke mensen eten. Tja van alles een beetje en die eten niet als ze geen honger hebben.
Daar probeer ik mij maar aan te houden en wat ik eet moet probeer ik zo lekker mogelijk te maken. Zeker brood met bijvoorbeeld kruidensmeerkaas en een tomaatje. Plakje roggebrood er op en genieten Erg blij
Ook eet ik weinig aardappelen, maar toch altijd wel een beetje.
Krijg jij anders geen leeg gevoel als je geen brood of aardappelen eet?
Een dagje lukt mij wel maar daarna word ik zo wee. Krijg trek in zout en eigenlijk overal trek in.
Nee dan maar een paar broodjes Erg blij

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik ben het afgelopen jaar ook minder snelle koolhydraten gaan eten: dus minder aardappels, gewone pasta en brood. Tussen de middag eet ik meestal wel twee volkoren boterhammen met vleesbeleg of gekookt ei op de één en 'fruit' op de ander. De erge 'trek' in zoet is zo langzamerhand wel minder geworden, al moet ik daarvoor ook wel mijn best doen om er zo weinig mogelijk van in huis te halen. Voor 'gewoon' haal ik geen 'zoet' in huis, en voor het weekend denk ik er wel goed over na wat ik voor 'extra's' haal.. Afgelopen zaterdag had ik bv vier bladerdeeg appeldingen gehaald bij Jumbo. Daar zijn er vandaag nog twee van over. Geschokt
Als ik er voor zorg dat ik voldoende fruit en groente overdag als tussendoortje neem, is er weinig aan de hand, maar ik moet wel zeggen dat ik met dit warme weer gewoon minder trek in 'gewoon' eten heb: dan val ik makkelijk even terupg op een tapashapje van Jumbo (mini wrapje met ham, ham met kruidenroomkaas bv) en als ik dan niet uit kijk, eet ik zo'n bakje in één keer leeg. Schaam Schaam Schaam Schaam Dit soort lekkers moet ik dus in mijn dagmenu zetten. Dan hoef ik me er later niet schuldig over te voelen... want dat doe ik nu wel een beetje. De weegschaal gaf echt meer aan vanmorgen. Waarschijnlijk vocht en zout...
Weer een warme dag vandaag. Mijn citroenwater staat klaar in de koelkast en we gaan vandaag 'poetsen'. Rollende ogen Onze poetshulp heeft van de ene op de andere dag een baan gekregen. Leuk voor haar, maar erg jammer voor ons. Nu willen we op zoek naar een andere. Maar dat is nog een beetje lastig zo aan het begin van de zomer. Dus mogen we zelf aan de bak. Manlief ziet het gelukkig helemaal zitten: mag hij met de stofzuiger aan de gang en de tegelvloeren doen. Ik ga voor de kleinere dingen (en opruimen natuurlijk!).
Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 10:11    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Emma W
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
hoihoi!

ja, de boeken van Karine Hoenderdos ken ik ook Dymphie. Passen ook wel weer goed bij Weg met de Weegschaal vind ik Lach. Nou ja, mss is dat ook wel met alle diëten?

Het is idd fijn om af en toe wat houvasts te hebben aan lijstjes.

Gister en vandaag dag 3 van Judith gedaan. Zitten eten. Vaak doe ik dat al wel, maar ik betrapte me er gister op, toen ik van het werk naar het station zou lopen dat ik onderweg mijn laatste boterham wel op zou eten. Zo makkelijk gaat het dus ook mis ohhh. Dus gewacht met de boterham, omdat ik het nog net op tijd bedacht. Vandaag haalde ik mijn schaaltje yoghurt uit te keuken, had het al klaargezet. Zou 'onderweg' al een lepel nemen. Ho, stop, eerst zitten! En dus rustig op de bank opgegeten. Mss zou dat overigens nog beter aan tafel kunnen....? Wat doen jullie?

Groetjes en tot gauw,

Emma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 22:53    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik eet bij voorkeur zittend aan tafel. Zonder afleiding van tv of zo. En dan bewust langzaam eten, zo nu en dan het bestek eens neerleggen en een slokje water nemen.
Dan eet ik ook minder, want voel beter wanneer genoeg genoeg is. Lach

Over brood en witte pasta; ik doe dat dus liever niet. Beter voor mijn darmen ook. Ik mis het ook niet meestal. Een enkele keer eet ik wel eens een speltboterham, maar dat is hoogstens twee keer in de week. Verder kwark, eieren, salades, lijnzaadcrackers of fjordjes. Lach Of een lekker pannenkoekje van banaan met ei als ik trek krijg in 'zoet' Lach

Zo afwijkend eet ik dus niet Liene. Alleen geen brood, (witte)pasta of rijst of aardappelen. Al maak ik wel eens een uitzondering hoor heel af en toe. En dat houdt ik nu al jaren vol, geen moeite meer mee. Ik wordt niet flauw, want ik eet wat meer eiwitten die voorkomen dat ik honger krijg en goede vetten die hetzelfde doen.

Maar eten moet bij je passen want je moet het wel je leven lang kunnen volhouden immers om op gewicht te kunnen blijven. Lach Dus als jij liever gewoon gezond eet, prima toch? Bij Judith kan dat gewoon allemaal. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 0:52    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@DO1
Voedselzandloper weet ik niet meer goed of het interessant was. Het feit dat het niet is blijven hangen betekent niet veel goeds😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 21:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Eet altijd zittend, erbij zitten en rust momentje pakken is bewust eten.
Lopend eten, beetje hier, beetje daar zorgt voor enorm veel onbewuste calorien zonder dat je er rustig van bebt kunnen genieten.
Zelf een appeltje eet ik van een bordje😂
Makkelijke gedragsverandering die veel oplevert!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 21:45    
Vrouw Weeggegevens   Wolletje

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Elisabeth..vraagje.. jij hebt vrij veel boeken gelezen toch? Erg blij
heb jij toevallig ook Cognitieve gedragstherapie voor Dummies gelezen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 21:54    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb een kookboek van de Voedselzandloper en dat vind ik wel aardig.

Challenge doelen: eetplan maken, op tijd slapen, niet snoepen 's avonds.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 22:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35, 36, 37  Volgende
Pagina 4 van 37