Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik heb het gewicht hetzelfde gehouden. heb nog een leuk boek gespot over voeding de voedselzandloper. is dat wat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 20:03    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Titel komt me bekend voor maar of het echt bijzonder is weet ik niet meer😊
Maar allescwat je leest is goed, houdt jd bij de les als je maar niet alles gelooft😂😂😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 20:17    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
dat is het punt. ben bang als ik afzwak alles er weer op springt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 20:19    
Vrouw Weeggegevens   Emma W
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
hoi!

Mijn boek is zaterdag gekomen. Gister mijn eerste motivatiekaartje geschreven, belangrijkste voordelen/motivatie voor mij (ik beperk me even tot 3 ohhh):
1. Ik voel me lichamelijk beter
2. Ik ben fitter
3. Ik heb meer energie
Het kaartje had ik in mijn agenda gestopt, kwam het vandaag natuurlijk ook een paar keer tegen. Had zin in chocola bij thuiskomst. Kaartje gelezen! En bedacht dat ik beter mijn boterham die ik nog in de tas had op kon eten. Gedaan. En vervolgens redelijk gauw gaan koken.

Vandaag heb ik besloten dat mijn hoofddieet Weg met de Weegschaal wordt, al mag dat geloof ik geen dieet heten ohhh. Ik wil het wel als basis voor mijn eten gebruiken. Daarnaast heb ik als reserve het boek Balans - van gewichtsconsulente Geertje van der Meer. In dat boek staan ook uitgeschreven menu's. Mocht het nodig zijn, dan kan ik daar op terugvallen.

Morgen dag 3!

Groetjes en tot gauw,
Emma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 20:21    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
dat komt vast goed emma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 20:23    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dymphie de voedselzandloper is ook alweer achterhaald volgens mij. Lach Het is een vorm van khd arm eten als ik het me goed herinner. Met veel groenten, goede vetten etc. Even googlen? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 1:13    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Emma, indertijd ben ik ook gaan afvallen met Weg met de Weegschaal. Het enige wat ik daarin miste was een uitgeschreven weekmenu, maar Meijke zegt dat zij dat bewust niet heeft gedaan omdat je zelf moet gaan leren hoe je goed voor jezelf kunt 'zorgen'. Toen we hier vorig jaar met 'Judith' gingen werken, zag ik toch wel heel veel parallellen met de methode van Meijke, al ben je met Judith gewoon heel praktisch aan het 'werk'. Lach. En haar boeken heb ik er dus ook wel bijgehouden,
Uitgeschreven menu's werken nog steeds het beste voor me en daarvoor gebruik ik de boeken van Karine Hoenderdos (in 8 stappen slank, of Eet meer groenten). Ik houd me er nooit precies aan, want de hoeveelheden zijn voor mij gewoon te groot, maar de afwisseling in de recepten van gewone voedingsmiddelen helpt me wel verder.

@Missy, die Voedselzandloper (was voor D01 een trigger) is inderdaad achterhaald. Bovendien vond ik hem altijd wel erg 'streng' overkomen, en hoewel we natuurlijk wel gedisciplineerd aan ons gewicht moeten blijven werken, is de strenge boodschap erachter niet aan mij besteed. Ik vind Kris ook wel een beetje zo'n goeroe die altijd het gelijk wel aan zijn kant wil hebben en dat ook uitdraagt op een wat drammerige manier.

Warm weer weer. Ik ga even een koeler plekje in huis opzoeken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 10:52    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
ok dymphie dan ga ik daar geen geld aan besteden. maar ik wil blijven lezen en dan gewoon nieuwe ideeen opdoen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 17:46    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ik haal al die boeken gewoon uit de bibliotheek! Alleen Judith is echt van mij en echt stuk gelezen😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 19:02    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
wat vond jij van dat zanloperboek elisabeth?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 19:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5