Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik moet lief zijn voor mezelf van Judith............... maar ik voel me een sufkop. Verward Zoute dropjes doen mijn gewicht en mijn zelfvertrouwen geen goed.
Geen taart gegeten op de verjaardag van mijn man. Onverwacht bezoek dus heb ik mijn taartje weggegeven. Daar was ik dan wel weer tevreden over. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 0:04    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik moet lief zijn voor mezelf van Judith............... maar ik voel me een sufkop. Verward Zoute dropjes doen mijn gewicht en mijn zelfvertrouwen geen goed.
Geen taart gegeten op de verjaardag van mijn man. Onverwacht bezoek dus heb ik mijn taartje weggegeven. Daar was ik dan wel weer tevreden over. Lach

respect Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 0:06    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ach, als dat alles is, wat teveel drop.
Gewoon draad weer oppakken, goed opslaan hoe je je daarna voelt en gewoon doorrrrrrrr.
Toch weer een mooi leermoment😂en wellicht verstandig om af en toe dropjes in te plannen.
We hebben allemaal wel een zwak voor een bepaald lekkers, dat mag, als het maar niet elke dag is😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 7:20    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dat is zo! Als je het in je dagmenu plant, voel je je ook minder schuldig, want dan staat het erop! Lach
Knap van je om dat gebakje te skippen. Had je dat ook, of wel in je menuplan staan?
Ik heb gisteravond een heel stuk notenkaas gegeten... Schaam Schaam ohhh Geschokt Schaam Schaam . Het was erg lekker, zullen we maar zeggen en nu is het op.
Ik weet nog niet wat de dag van vandaag brengt. Manlief is naar zoon om te klussen. Het is hun laatste 'vakantiedag'. Maandag begint het werkzame leven weer, dus er moet nog even iets af. Ik ben niet meegegaan, want hier thuis heb ik genoeg te doen en nu kan ik daar in mijn eigen tempo fijn ven rustig mee bezig zijn.
Eerst nog even over het forum schuiven en dan aan het werk. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 10:48    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dat gebakje stond wel in mijn planning, echtvriend was tenslotte jarig. Lachen Maar ik kan daar dan wel van af zien, hartige dingen vind ik altijd lekkerder dan zoet.......... Lachen

De nieuwe week begint weer. En elke nieuwe week is weer een schone lei. Nieuwe eetplannen. Voor vandaag makkelijk. Na 6.00 uur eet ik pas weer bij het diner (ongeveer 500 kcal) en dan pas weer de volgende ochtend 6.00 uur. Lach

Iedereen een goede start van de week gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 0:55    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Alles ok hier. Ik zwem ren en wandel. Vd week weer eigen weegschaal.gaan het zien. Al maanden geen alcohol meer.doet me eigenlijk niet veel meer. Al een maand geen koffie. Dat is nog soms moeilijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 2:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jaaah, nieuwe week, ga weer aandacht besteden aan keuzes maken die goed zijn voor mijn lijf.
Aandachtspunt is de grootte van mijn porties, heel langzaam sluipt hetver toch weer in om meer op te scheppen, sneetje brood extra te nemen, enz.

@DO1
Ben nieuwsgierig naar jouw motivatie om geen koffie te drinken?
Alcohol spreekt voor zich, caloriebommetjes, verslavend en je wordt losser waardoor het moeilijker is om je aan je plan te houden.

Zo dames, we gaan er weer voor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 7:12    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Mijn doel is mij houden aan mijn eetplan t is hier weer uit de hand gelopen, voldoende slaap lukt ook niet zo, bewegen gaat goed, maar focus nu vooral op eetplan anders pas ik straks zelfs mijn joggingbroeken niet meer.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 8:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Kaia

Heb al gereageerd op jou in een ander sprintje, je moet er weer in gaan geloven en het stappenplan oppakken.
Zal ik anders hier weer gaan posten, datvwe de boel opnieuw doornemen.
Judith is hier naar de boekenkast verhuisd maar leg haar zo weer op het nachtkastje, geen probleem!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Dat lijkt mij best fijn Elisabeth, ik ga mijn boek weer uit de kast halen.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 13:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 15 van 19