Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Judith heeft me weer goed bijgestaan met geen keus en Dymphie met 20 Lachen vakantie kilo's weer kwijt. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 19:37    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Mooi zo Missy!
Mijn vakantie-dropjes (beertjes van Venz...) zijn op ohhh Rollende ogen Geschokt en met '20' moet ik die twee er ook zo weer af hebben. Dank voor je pep-talk! Lach!
Vanavond al weer (bijna helemaal) netjes gegeten: rauwkost, gebraden kipendijen, en een klein beetje whiskeysaus. Geen piepers, maar dessertlepel maiskorrels. Wel een beetje zoet allemaal, maar vooruit: eerst de restjes opmaken en daarna maar weer goed naar mijn motivatiekaarten kijken in mijn telefoon... Buikje protesteert een beeje, dus dat betekent 'ech wel' even opletten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 19:48    
Vrouw Weeggegevens   Wolletje

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dymphie nog van harte gefeliciteerd!
gezellig genoten samen!! Leuk!
En nu weer terug in het gareel komen ohhh

Flying Missy...nou dan doe je dat toch netjes!
Als je het zo hebt ingepland kan je dan toch savonds nog wat extra nemen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 21:23    

Reageer met quote
Motivatie van de dag; negeer het stemmetje. Je mag alles eten, maar het HOEFT niet persé. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 0:45    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Whahaha, ik heb ook hele discussie met dat stemmetje😂
"Neem toch gewoon, beng al zolang op streef"
"Gewoon doen, doe ik morgen heeel erg mijn best"
"Zal wel meevallen in calorien"
"Heb er nu wel heel erg veel zin in"

Mijn weerwoord en daar hou ik me aanvast
"Als ik nu neem lost dat niks op want morgen heb ik er ook weer een ongelooflijke zin in, je weet hoe belangrijk het is om op gewicht te blijven en ja, dan kun je nu eenmaal niet alles eten waar je zin in hebt, dus doe een beetje volwassen!!"😂

Oftewel ik relativeer weg, als dat alles is, een beetje minder eten, zijn mensen die nooit iets lekkers kunnen eten of 3x in de week gedyaliseerd moeten worden.

Blijft dat het soms moeilijk is maar ook dagen dat ik weinig strijd voel, en hoop dat dat uiteindelijk verdwijnt, werk er hard aan😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Grappig Elisabeth, dat jij ook zo met dat stemmetje in de weer bent!
Ik merk dat ik heel langzaam de betere kant weer op ga, terwijl ik bijvoorbeeld gisteren echt nog wel twee roomsoesjes op heb en ook nog wat dropjes (bij zoon uit de pot op het aanrecht.... ohhh .) Dat stemmetje heeft bij mij dus ook heel hard zitten schreeuwen. Maar echt oplossen doet dat stemmetje dus niks. Ik zal het zelf echt moeten bedenken en doen.
Vandaag was klusjes in huis en in de tuin gepland en verder hoop ik weer een tijdje verder te lezen in mijn 'Ayla'-boek..
Fijn weekend allemaal1

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 9:49    

Reageer met quote
Stemmetje zegt; dit is geen vastendag......... dus je mag wel wat extra's toch? Ik; Nee nu niet hoor. Eerst thee, dan wat 'gewoon' eten maar. Stemmetje, straks dan? Rollende ogen

Maar ik was alweer 9 ons omhoog geschommeld, zoals gewoonlijk bij mij schiet het weer heen en weer. Dus ik leg het stemmetje voorlopig maar even het zwijgen op. Volgende week ook kamperen met kleindochter, dat wordt ook al veel meer khd dan. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 1:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo, ik ben na een tijd weer terug. 2 weken op vakantie geweest en dat heeft zich geuit in een knaller van een rood vakje Schaam Schaam

Ik had het wel verwacht.... ik moet eerlijk toegeven dat ik niet veel zin/motivatie had om er op vakantie op te letten. Ik heb dus gewoon gegeten wat ik wou.

Ik heb er gemengde gevoelens over:
- Ben blij dat het "maar" 1.5 kg is... (vorige 2 vakanties telkens >2 kg aangekomen)
- Wel was al het harde werk van vóór de vakantie weer ongedaan gemaakt
- MAAR --> ik heb zooooo genoten op vakantie van de heerlijke maaltijden en vele restaurants. Het was ook heerlijk om even vakantie te hebben van calorieen tellen.

Conclusie: Het was het waard (tsja, sorry zo voel ik dat)

En nu zijn we weer terug, dus sinds vandaag ben ik weer strak in het gareel en het is vandaag goed gegaan. Gegeten zoals ik moet eten, niet teveel, niet ongezond en 45 min gefietst. We gaan er weer voor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 23:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Ben benieuwd hoe vaak jullie per dag eten? Hoeveel maaltijden en m.n. hoe veel tussendoortjes?

Ik eet 3 maaltijden en 1 tussendoortje (1 sneetje brood zonder beleg om 16u). Na het avondeten eet ik niets meer en dat lukt goed. Dat zat namelijk al nooit echt zo in mijn systeem, behalve 's avonds chips snacken zonder echt honger te hebben.

En dat laatste heb ik geelimineerd. En dus eet ik nu niets

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 23:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
's Avonds blijft ook voor mij een hele uitdaging.
Alles is gedaan, hoef niks meer, lekker bankhangen en dan direct na het eten, oh oh oh krijg ik een ongelofelijk snaaidrang😕

Heb me eens uitlaten leggen dat dit veroorzaakt wordt door het stijgen van de bloedsuikerspiegel door de maaltijd en daar is ook het hele fenomeen toetje, dus zoet, vandaan gekomen.

Wat ik doe is in beweging komen, spulletjes ruimen of mijn tablet pakken, kortom mezelf afleiden.
En ik beredeneer dat het zo jammer is om in de laatste uurtjes van de dag mijn hele eetplan te verpesten.
En dat het slechts een chemische reactie is want ik kan geen honger hebben en ik laat me niet eronder krijgen.

In de avond neem ik wel een beker cappuccino, colaatje light en een snack a jack en als ik later op de avond nog last heb van mijn vreetdrang😂dan nog een bakje kwark of sneetje brood.

Overigens heb ik niets in huis wat kan roepen, geen koek, snoep, chips, chocola want dan kan ik dat vlak na het eten niet weerstaan.

Misschien heb je iets aan mijn oplossing, het is weer beredeneren, denken en gedrag ( afleiden, niet in huis halen) oefenen!!

.

Maar dit begrijp ik dan ook wel weer want ik heb die eetdrang na het eten wel als ik vroeg mijn avondmaaltijd gebruik (dwz 17-18u)
Ik eet ivm mijn werk namelijk altijd vrij laat (19-20u) en daardoor heb ik daarna geen drang meer naar eten.

Daarom is mijn moeilijkste moment tussen 16-17u. Ik eet nu al een paar maanden 1 snee brood op dat tijdstip (mijn enige tussendoortje op de dag) en daarmee gaat dat goed

Ik neem max 1325 cal per dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 0:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 14 van 45