Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Dan heb je het wel dubbel lastig zeg, hier maakt het niet uit wat ik ze voorschotel.
Mijn man is toendertijd bij de uitleg geweest waarom ik op gewicht moet blijven en steunt mij daarin.
Hij eet ook met de kinderen weleens iets anders maar zal het niet moeilijker maken door toch iets te halen.
Tja dan is het voor jou schipperen en heel diep nadenken.

Schrijf hier al een tijd mee en weet niet meer wat er aleens besproken is😂
Probeer, Judith he, een bepaalde gedachtengang, zoals geen optie, te ondergraven. Mee te denken of er toch geen andere mogelijkheid is.
Dan zal ik ook alwel geopperd hebben om nog eens uit te leggen aan je man hoe belangrijk het is? Hoe fijn het is als je je gesteund voelt!

Maar dit wordt hier te erg prive, kan alleen maar zeggen, kom op, kies voor jezelf, kijk wat er binnen de situatie mogelijk is en dan maar zelf goed oefenen met je weerstand spier !!

Succes deze weekt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 7:17    
Vrouw Weeggegevens   Wolletje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ach Nee je kan ook niet alles onthouden.. Lachen is maar goed ook!
En dat maakt ook niet uit..een keer extra bespreken is helemaal niet verkeerd!
Wat heerlijk dat ze het thuis zo oppakken.. super!Erg blij

Mijn vriend snapt het ook wel dat het allemaal gezonder is..ook voor hem.. maar hij gaat dat niet eten.. als ik dat wil prima maar hij niet..
Tja en daar moet ik dan zeggen: ik ga het dan wel voor mezelf maken en de kids kunnen het dan ook proberen.
En die mindset moet ik krijgen..met behulp van judith en jullie Erg blij

Dankjewel hè!! jij ook weer succes deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Wolletje ik weet niet of ik het eerder al noemde... Ik heb een 'Kitchen Safe' gekocht via internet... Dat is een koektrommel met een tijdklok. Daarin kun je lekkere dingen een tijd 'opsluiten'. Het heeft mij al vaak 'gered'. Als ik voel dat ik me niet zo goed kan beheersen doe ik de koek of het snoep erin en zet het een paar uur 'op slot', dan weet ik zeker dat ik er af blijf.
Je kunt zelfs als je een kast of kastje hebt die op slot kan, het lekkers in die kast doen en dan de sleutel 'opsluiten' in de Kitchen Safe. Voor mij is het een heel goed hulpmiddel.
Je kunt dan de lekkernijen in elk geval opsluiten tot je kinderen / vriend er behoefte aan hebben.

Hier is een link:
https://www.thekitchensafe.com/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 14:14    
Vrouw Weeggegevens   Wolletje

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
oh wat handig zeg!! Maar nog wel prijzig ohhh
Het is in ieder geval een idee om te onthouden!!
Bedankt voor de tip! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2017 14:48    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dames, ik heb jullie na een druk weekend een beetje in de steek gelaten he? Schaam Schaam Ben ook in zomermodus. Alles komt langzaam tot stilstand en ik neem ook wat meer rust tussendoor. En daardoor minder WC ook.

Ik krijg net als jullie ook 's avonds vaak trek, maar niet vlak na het eten eigenlijk, meer in de late avond, na 22.30 of zo. Komt ook omdat ik zo laat opblijf altijd. Nachtmens immers. Lach Ik los het op met wat kaas of noten. Of een blokje hele pure chocolade. Dat past bij mijn manier van eten. En ik neem overdag meestal geen tussendoortjes. Lach Zo plan ik het in. Dat vind Judith goed, zolang het maar gepland is toch? Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ha lieve mede-lees-sterren, na een weekend een beetje los, kom ik weer neerdalen op arde. Ik ben fijn los geweest van Judith, maar ik ben me ook niet verschrikkelijk terribel te buiten gegaan. Morenochtend weeg ik me weer, en dan zie ik de 'schade' wel. We hadden het goed met elkaar en ons weekend was fijn. We stonden op een eigen kampje op een kampeerterrein op de Veluwe, waar we ons ja-woord van veertig jaar geleden herdachten. We zijn allemaal niet van de toeters en bellen en hebben gezocht naar een leuk gemiddelde waarbij iedereen zich goed voelde: van de stamvader en -moeder van 72 en 69, van de papa en mama van 39 en 38 met hun kindjes van bijna 9 en bijna 7 en van de papa en mama van 37 met hun 'jommetjes' van bijna vier en tweeën half. Het was bijzonder en goed om samen onze 'dag' van veertigjaar geleden te herdenken op een maier waarop we ons allemaal op ons gemak voelden. Het P-rstaurant waar we gisterenavond waren, was erg kindvriendelijk en de kindjes hebben heerlijk ziten smikkelen. Gelukkig was er als toetje ook nog gewoon een raketje, en daar waren ze allemaal erg tevreden mee. Toen nog een cadeautje in een doosje met een knuffel... en de dag kon niet meer stuk!
Vandaag alles bijna droog in kunnen pakken, want we hoorden dat er morgen emmers water naar beneden zullen komen. En dat is voor mensen die hun tent droog op willen bergen, nooit een leuk vooruitzicht. Allemaal goed uitgekomen dus.
Morgen meld ik me vast weer!
Liefs!

Laatst aangepast door Dymphie op wo 12 jul 2017 10:26, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 22:14    

Reageer met quote
Bij zo'n gelegenheid moet je ook uitzonderingen kunnen maken. Erg blij

Als je nu weer 'gewoon' eet zal het allemaal wel meevallen. En jullie zijn voor de weersomslag thuis. Ook fijn. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 22:56    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Gefeliciteerd, waar blijft de tijd? Generaties schuiven zo door, kortom genieten van fam en bewust kiezen zoals jullie zelf stil willen staan bij belangrijke gebeurtenissen.
Wij houden ook niet van feesten met muziek en drank, liever met naasten lekker hapje eten.

Ach en wbt het eten, uitzonderingen maken is geen probleem als je de draad maar gewoon weer oppakt😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 7:10    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dank jullie wel! Lief!
Heb me inderdaad gewogen vanmorgen. Twee ons erbij... Nja, valt binnen de grenzen zullen we maar zeggen.
Vanaf vandaag weer beetje meer basic en netjes binnen de lijntjes eten. Gisteravond als laatste keer nog een wrap met kebab vlees gehaald, waarbij ik de 'groente' uit de wrap van mijn lieverd heb opgegeten. ohhh
Fijnvoor de weersomslag thuis, inderdaad! Sjee, hadden er niet aan moeten denken dat we vanmorgen in de nattigheid de tenten binnen hadden moeten halen.
Gisteren is alles nog goed droog geworden na de kleine buitjes van de ochtend. Iedereen is weer goed thuis aangekomen, al had de familie van onze oudste op de snelweg nog een giga regenbui, waarbij de kilometerteller niet boven de 60 is geweest.
Nu weer een beetje ons gareel opzoeken en daar ga ik zo meteen maar eens mee beginnen, want de koelkast is bijna leeg op wat fruit na. Ik pak mijn boek van 'koolhydraatarm en makkelijk' er maar eens bij en zal eens kijken wat voor lekkers ik vandaag kan maken en eten.
Fijne dag allemaal en nogmaals dank voor jullie lieve wensen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 10:32    

Reageer met quote
2 ons, dat is 1 keer plassen, niks dus. Erg blij

Hier regent het al de hele morgen stevig door. En het ziet er nog niet naar uit dat het al droger wordt. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2017 11:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 13 van 45