Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

JoyStar, na 'n Nee toch 'n ja, GB operatie in okt.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JoyStar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Hoi Schorpioen,

Sorry voor mijn late reactie, ik ben niet meer zo veel te vinden op weegclub! Met mij gaat het heel erg goed, ik voel me super en heb nergens last van. Vandaag gewogen en ben nu 9,3 afgevallen na de operatie en in totaal 19,2! Ik ben blij met mijn resultaat tot zover! Ik kan eigenlijk alles eten heb nog niet gehad wat niet goed is gevallen of iets dergelijks. Dus ik mag niet klagen!

Hoe gaat het met jou? Ik ben nu gestopt met de trombose spuiten, heb het 4 weken gedaan (moest er eigenlijk 6). Maar omdat ik in principe weer net zo "veel" doe als voor mijn operatie wat eerder gestopt. Bij mij ging het wel goed gelukkig, mijn vriend heeft gespoten en soms een blauwe plek maar die zijn nu allemaal weg eigenlijk.

Groetjes joyce

Gewichtsverlies incl. 9,9kg voor operatie
12 oktober GBP Rijnstate dr. Aufenacker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2012 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Schorpioen88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass

Reageer met quote
Ik ben deze week begonnen met 'normaal' eten. Was dat vloeibaar zo zat! Maar ook ik kan alles eten hoor. Vlees groente aardappelen....... Alles. Alleen vandaag dumping gehad omdat ik niet goed klein gebeten had. Oeps! Verder gaat alles prima.
Wat eet jij nu zo op een dag?
ja, dat prikken... Ik maak die 4 weken af, omdat het moet. Ik doe ook alles alweer, haha.
Fijn dat je al goed bent afgevallen! Ik heb nog steeds niet op de weegschaal gestaan.
Sport je ook?

Groetjes Schorpioen88.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 nov 2012 19:31    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
mimi67 schreef:
Dank je wel Ron!
Ik zal er aan denken als ik weer een dumping heb!

ja ik weet het, misschien niet zo'n smakelijk verhaal, maar ik was benieuwd of iemand het zo ook mee heeft gemaakt, zo kort na de operatie. Gelukkig sindsdien niet meer!
Groetjes

Hoi mimi67, ik zag net je gewicht voorbij komen -10 kilo super, nog gekeken of je een dagboekje had of bij voorstellen maar je was alleen hier te zien Erg blij
Dus welkom terug en super afgevallen Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013 16:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10