Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Jillian Micheals - 30 day shred

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Muppie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Klopt, ze heeft echt zoveel filmpjes op youtube, hoef gelukkig er niks voor te kopen(behalve gewichtjes)
Al doe ik vandaag weer zonder gewichtjes, even rustig opbouwen, en vond het al zwaar zat zonder gewichten.
En idd, wat je zegt Freddie, je hebt een vast doel, dus dat is fijn Lach

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2014 9:52    
Vrouw Weeggegevens   chanty25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
ik ben vandaag ook voor het eerst begonnen maar moet inderdaad zeggen het is echt pittig maar ik hoop op goed resultaat Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jun 2014 23:04    
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja heb er een paar. heb 6 pack in 6 weeks en fatburn
ben nu aan het lonken naar shred in 30 days. jillian werkt met levels en das goed te doen. je moet wel per week 1-2 dagen rust nemen. dat wordt ook aangegeven in de cd
ben wel iets aangekomen maar 3 cm kwijt i die maand dus prima. en ik krijg buikspieren. al ,et al de moeite waard vind ik

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 dec 2015 18:56    
Vrouw Weeggegevens   OceanSoul
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ga zodadelijk beginnen!
Heb er zin in, en ben benieuwd hoe ik mij na afloop voel ohhh

Man, he took his time in the sun
Had a dream to understand
A single grain of sand
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2016 13:37    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   DOEN

Reageer met quote
Moe, maar voldaan en trots.

Heeft er iemand nog level 3. Werd aan mij gevraagd, maar zou zo 1 2 3 niet weten waar ik hem heb gelaten.
Misschien jullie? Op you tube kan ik em ook niet vinden, die is verwijderd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2016 13:57    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
In het voorjaar heb ik 30 days ook gedaan. Zo 1x per weken doe ik level 2 of 3 of 6 weeks 6 pack, gewoon om gewicht en figuur te onderhouden. Ik viel er niet vanaf, kwam eerder iets aan. Rollende ogen Ik heb na idd wat langer zoeken level 3 gevonden en als de bliksem onder favorieten gezet.....
Ik ga ff kijken of ik de link kan plaatsen.....

Lukt niet.... ik heb hem via bing gevonden en het is op (volgens mij) de Turkse youtube

Succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2016 21:35    
Vrouw Weeggegevens   DOEN

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 dec 2016 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Aislin
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Paleo/gezond eten

Reageer met quote
een paar weken geleden heb ik een dvd pakket van Jillian Michaels gekocht bij Bol.com, een koopje vond ik!

https://www.bol.com/nl/p/jillian-michaels-the-collection/9200000054288793/ (die stond een paar weken geleden voor de helft van de prijs, nu niet meer zie ik!

Anyway, samen met partner ongeveer 3 weken geleden begonnen met de 30day shred in de avond (wanneer de kindjes op bed liggen) op niveau 1. Nu zitten we op niveau 2... de eerste week ging gepaard met extreme spierpijn waardoor ik geen trap meer op of af kon! Toch doorgezet en nu heb ik bijna nooit meer spierpijn.

In de ochtend doe ik gemiddeld 4-5x per week de Banish Fat, Metabolisme Boost OF No More Trouble Zones.

Die laatste vind ik de meest fijne programma, echter maak je daar vooral spier aan... De Banish Fat kan ik nog niet tot het einde toe volhouden, dit is voornamelijk cardio-achtige oefeningen en dat is mijn zwakke punt...

Al met al zijn het super work-outs en begint mijn lijf al wat strakker te worden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 10:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4