Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Info over Gezond eten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Het is maar hoe je het bekijkt snalab. Ik begrijp uiteraard dat je heel enthousiast bent over jouw dieet Lachen maar dat zijn de meesten hier ook over het hunne.

Ikzelf kan echt niet meer dan 1400 kcal. per dag eten, anders kom ik aan. Ik val dus ook mondjesmaat af omdat ik niet heel groot ben, geen overgewicht meer heb en niet onder 1200 kcal. wil zitten aangezien ik dat inderdaad crashen en dus ongezond vind. (Ik tel overigens ook geen kcal.)
Wat Coby adviseert is om daar niet onder te gaan zitten, omdat velen de neiging hebben te weinig te gaan eten in de veronderstelling dat je daarvan beter afvalt.

Heel goed van jou dus dat je het niet meer nodig hebt en je eet/leefwijze hebt gevonden die bij je past, maar niet iedereen kan dat (al). Sommigen hebben vooorgekauwde menuutjes a la Sonja nodig, anderen doen het met kcal. tellen en weer anderen op een weer andere manier. Ieder het zijne. En allemaal goed.

Laatst aangepast door Kaatje op do 29 nov 2012 22:27, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 nov 2012 22:25    
Vrouw   snalab
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Tja, dat heb ik niet gelezen. Excuus. Het was niet mijn bedoeling iets commercieels te plaatsen maar om te laten zien waarom ik niets zie in calorieën tellen. Mocht iemand interesse hebben in het verhaal, dan hoor ik het wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2012 22:25    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Lachen Is ook niet vervelend bedoeld hoor, we begrijpen dat je het alleen plaatst om anderen te informeren, maar we maken nu eenmaal geen gratis reclame... Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 nov 2012 22:29    
Vrouw Weeggegevens   Nanneke41
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben nu zo`n 6 mnd aan het opletten op mijn calorieen , om zo door gevarieerd met meer groente en fruit op een goed gewicht te komen ,Het moeilijkste vind ik dat ik veel minder brood (van mezelf) mag eten en die besmeer ik met mager brood beleg en becel light , ook het vlees de nasi bak ik als het even kan in becel light keuken
Dan komt nu mijn vraag :

Wat kan ik beter gebruiken op brood en bakken van vlees de light producten van Becel ol toch olijfolie en de gewone margarine

Groetjes Nanneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2013 18:16    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Altijd vloeibare olie gebruiken ik gebruik olijfolie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2013 19:14    
Onbekend Weeggegevens   Janna35

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dat is inderdaad een goede tip. Bij de overstap op olie is het bij mij sneller naar beneden gegaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 10:47    
Vrouw Weeggegevens   smuc

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank u wel voor de tips Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 19:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Nadia
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
ik heb via internet vernomen dat kokosvet het allergezondste is om te bakken en te smeren,zelf goed voor je huid en haar.
Klopt dit?Anders ga ik mij een pot gaan halen.Bij ons kost 1kilo in glazen pot 15euro(bio winkel)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 nov 2013 13:47    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 nov 2013 11:39    
Vrouw Weeggegevens   Nadia

Reageer met quote
Dankje Ellen.
Die ga ik dan in de loop van volgende week aanschaffen.
Ben het glad vergeten vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 nov 2013 17:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11