Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Info over Gezond eten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tanja T
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Sonja72 schreef:
Hallo allemaal! Ik vandaag begonnen met gezonder eten om af te vallen. Ik denk dat dit beter vol te houden is dan een ander dieet. Het gaat misschien minder snel, maar ik denk dat je dan ook minder snel weer aan komt. (Hoop ik)

Ik heb al veel tips hier gelezen. Dankjewel!

succes sonja, voor mij werkt dit dieet ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012 6:58    
Vrouw Weeggegevens   Lady1984
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: sonja bakker, gezond eten

Reageer met quote
hoi

Ik heb een vraagje, ik ben nu een week begonnen met gezond eten, tel geen callorieen... zag op deze site dat je ongeveer 2100 cal binnen moet hebben was benieuwd ben naar de voedingscentrum gegaan en me dag ingevuld maar kom op 1691 cal, is dat dan te weinig?

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2012 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Als vrouw eet je normaal per dag 2000 kcal., ga je lijnen dan moet je er 500 kcal. per dag onder gaan zitten en dan komt je dagtotaal op 1500 kcal uit.
Veel lijners willen graag nog iets minder gaan eten, omdat ze denken dat ze daarmee sneller afvallen in kunnen op 1300/1400 kcal per dag gaan zitten en als je nog minder gaat eten richting de 1000 kcal. dan crash je en dan krijg je niet alle voedingsstoffen binnen die je lichaam nodig heeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 nov 2012 13:16    
Onbekend Weeggegevens   Nsj

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Tips waar ik echt iets aan heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 nov 2012 17:29    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   OmaLyss
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Klinkt goed, heb ik nog een vraagje.
KH zijn die ook belangrijk of hoef je daar niet echt op te laten.

Ik zit evne in een dip ben vanalles aan het lezen en ben op momnet heel erg met atkins bezig maar denk zelf dat het behoorlijk vet is.
Vanochtend weer de tip gekregen om gezond te eten en op mijn kH te letten maar de hoeveelheid is niet gezegd helaas doordat de telefoon ging ook te vergeten te vragen.( is al vaker gezegd tegen mij maar zo eigenwijs als ik ben genegeerd).
Ga eens boekjes hier lezen. Dat heb ik nog niet gedaan Sip

Verder misschien een dag menu op stellen, ga het eens bekijken.

Ik ben wat kwijt, als je het vind mag je het houden Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2012 15:42    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Je kunt het beste 1300/1400 kcal. per dag gaan eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2012 15:50    
Vrouw   snalab
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Calorieën tellen is toch niet meer van deze tijd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2012 20:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Het is nog steeds het enige wat telt als je wilt afvallen hoor... Minder kcal. Erin dan je verbruikt. Waarom zou het ouderwets zijn om te tellen? Veel mensen hebben dat als richtlijn nodig.

En Helma je kunt het best de suikers en witmelen vermijden, je hoeft echt geen kh te gaan tellen, dan ben je helemaal alleen nog maar met eten bezig. Laat het een beetje los.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 nov 2012 21:08    
Vrouw   snalab

Reageer met quote
Ik tel al twee jaar geen calorieën meer, veel te veel stress om zo met je voeding bezig te zijn. 1300 kcal vind ik sowieso veel te weinig. Dat neigt naar een crashdieet. Bij mij zorgde calorieën tellen ervoor dat ik niet afviel. Ik heb het boek de Hormoonfactor gekocht en las hoe het kwam dat ik niet afviel. Kwestie van de verkeerde dingen eten, o.a. te weinig vetten en te veel suikers. Ook mijn manier van leven klopte niet: te veel stress en te veel sporten. Hierdoor waren een aantal hormonen uit balans waardoor ik niet afviel en klachten had. Ik heb de adviezen uit de boeken langzaam maar zeker in mijn leven toegepast en viel wel af en kwam van een paar vervelende kwalen af.

Hier staat een mooie blog over calorieën tellen, voor de geďnteresseerden **** link verwijderd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2012 21:21    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Beste snalab,

Via dit bericht willen we je erop attenderen dat je bij aanmelding voor de Weegclub hebt ingestemd met de huisregels. In de huisregels staat onder andere aangegeven dat het niet is toegestaan om verkoopgerichte links en/of commerciële berichten te plaatsen.

Om bovenstaande reden hebben we het door jou geplaatste bericht aangepast en de link verwijderd.

Ter informatie is de koppeling naar de huisregels ingevoegd.
http://www.weegclub.nl/forum/huisregels-weegclub-t31775.html

We danken je voor je begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Team Weegclub

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 nov 2012 22:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 9 van 11