Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Info over Gezond eten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lekkere eter
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor je snelle reactie. Gebroken lijnzaad ... verkopen ze dat bij de natuurwinkel? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 aug 2012 8:58    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Lekkere eter schreef:
Bedankt voor je snelle reactie. Gebroken lijnzaad ... verkopen ze dat bij de natuurwinkel? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord.

Ik haal gebroken lijnzaad bij de supermarkt. Jumbo.
Ligt bij de suiker vrije en dieet dingen van zonnatura en zo.
Succes met vinden,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 aug 2012 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Tanja T
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Dirk van de Broek verkoopt het ook.
Zelf eet ik 2 keer per week een bak havermout met lijnzaad/chia zaadjes/zemelen en halfvolle melk. Daar ga ik echt goed van naar de wc.. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 04 aug 2012 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Lillith
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zorg ervoor dat je veel vezels binnenkrijgt en daar genoeg bij drinkt. Denk hierbij aan volkoren producten, (gedroogde) pruimen, appels, etc. Na een tijdje gaat het weer vanzelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2012 19:07    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   mndy1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: "gezond eten"

Reageer met quote
Wat een fijne en bruikbare tips zeg! Dit geeft mij moed om de strijd aan te gaan Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2012 15:02    
Vrouw Weeggegevens   florentien

Dieet: gezond eten..

Reageer met quote
Hi, ik zocht een online hulpmiddeltje dat mijn vooruitgang bijhoudt en extra motiveert bij het afvallen, weegclub lijkt me ideaal! Ook ik heb regelmatig zin in zoet, zeker na het avondeten of als mijn vriend gezellig hele hopen chocolade zit te eten als we s avonds in de zetel zitten. Toch lukt het me steeds beter om resoluut neen te zeggen tegen gesuikerde snacks. Ik kies voor fruit, eet tomaten alsof het appels zijn en als de zin eerder op honger lijkt, grijp ik naar een handvol ongezouten noten. Dan heb ik mezelf wel een snack gegund, maar eentje waarmee mijn lijf wel wat werk heeft om af te breken. Frisdranken, daar kijk ik niet meer naar om, enkel verse fruitsap kan me nog bekoren. Maar ook dit drink ik slechts af en toe, het zou beter zijn de volledige sinaasappel ongeperst te eten, omdat je lichaam dan zelf energie nodig heeft om de vezels af te breken?
Klinkt misschien wat te simpel, maar iedere dag waarop ik erin slaag om me tot mijn hoofdmaaltijden en gezonde snacks kan beperken, maakt me trots. En ik hoef er echt geen honger voor te lijden..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2012 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Ikkedus1974
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Emha schreef:
Nog een tip: eet niet dagelijks dezelfde hoeveelheid calorieen. Je lichaam stelt zich daar dan op in en gaat 'op de spaarstand'.

Om af te vallen: trek 500 kcal af van de hoeveelheid die je dagelijks gebruikt (bijvoorbeeld 1900 kcal min 500 is 1400 kcal)
Vermenigvuldig de uitkomst met 7, dat is wat je per week moet eten (in dit voorbeeld is dat 9800 kcal)
Verdeel je calorieen dan over 2 dagen met een hoge calorie-inname die gelijk is aan je dagelijks gebruik (in dit voorbeeld dus 1900 kcal), daarna 2 dagen met een laag gebruik (1125 kcal), daarna 1 dag met een medium gebruik (1500 kcal) en daarna weer 2 dagen met een laag gebruik (1125 kcal). Zo kom je toch op die 9800 kcal per week maar je lichaam wordt steeds weer verrast door een andere waarde en kan zich daar dus niet op instellen.

Dit helpt om sneller af te vallen en voorkomt dat je op een plateau komt

Wauw !!! Helemaal nooit bij stil gestaan Geschokt Het klinkt erg logisch inderdaad... bedankt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 8:56    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Tanja T
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik verbaas me over de hoeveelheid die ik kan eten en dan toch afval. Oke geen kilo per week maar wel gemiddeld een pond per week. Het is inderdaad zo dat je je lichaam elke keer weer moet laten werken en daarna wat rust moet geven. dus goed eten maar toch gezond.
Ach als het zo lukt om op mijn streefgewicht te komen en te blijven hoor je mij absoluut niet klagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Chrisv
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Na ontelbare pogingen wil ik maar weer eens opnieuw beginnen en nu met "gewoon" gezond eten! Maar mijn vraag is...tellen jullie calorieën en hoe houden jullie die bij? Ik ben wel iemand die bij moet houden wat ik eet. Gebruiken jullie de caloriechecker of een boekje waar calorieën in vermeld staan die jullie dan in een schrift bijhouden?
Alvast bedankt voor jullie ideeën.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 8:19    
Vrouw Weeggegevens   son73
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik ben nu 2,5 week bezig met gok, had afgesproken met mezelf om dat 6 weken te proberen, maar ik merk dat ik toch mijn fruit tussendoor héél erg mis. Misschien ga ik toch de overstap naar gezond eten maken.... Straks moet ik naar de oncoloog, ik zal t eens met hem bespreken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2012 8:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11