Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Info over Gezond eten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   linneke85
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb even een vraag over eitjes. Ze zeggen dat die zo goed zijn als tussendoortje, las zelfs ergens dat ze goed verzadigen.
Maar ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat je niet meer dan 2 eieren per week mag, ivm met cholestorol of iets.....

Wat is nu precies het verhaal van het ei?........(en dan niet die van welke was er eerder, de kip of het ei ohhh hih)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 13:15    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
De nieuwste onderzoeken wijzen uit, dat een eitje geen kwaad akan voor het goeie cholesterol.
Ik adviseer dan ook om ,zo nodig,iedere dag een eitje te eten, vooral als je sport voor de nodige eiwitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 13:43    
Vrouw Weeggegevens   rhianneke
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
dankjewel, dit wordt mijn nieuwe manier van leven !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2012 12:21    
Vrouw Weeggegevens   MR60
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goede tips!
Ik heb ze nog eens doorgenomen als geheugensteuntje,
nu een stukje karakter. Ik zit in een moeilijke periode en grijp dan direct naar eten het helpt niets weet het heel goed maar kan het moeilijk laten. Terwijl ik superpositief altijd ben hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2012 8:12    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mika09
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Wat een fijne tips hier. Deze info komt overeen die ik met mijn voedingscoach heb besproken.
Ik mag maximaal 1500 kcal per dag en ben volop bezig om mijn groenten- en fruittoevoer te bevorderen!
Brood vind ik nog steeds lastig om te eten; zit nu nog op sesamcrackers of magere yoghurt en Special K

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2012 12:01    
Vrouw Weeggegevens   Tanja T
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoeveel stuks fruit eten jullie per dag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2012 12:06    
Vrouw Weeggegevens   Miilanda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tanja T schreef:

Vaak twee en dat kan varieëren van appel, banaan, mandarijn, sinaasappel, grapefruit en kiwi. Ligt ook beetje aan het seizoen. Het meest eet ik een appel of een sinaasappel

Soms eet ik ook weleens drie stuks fruit per dag, maar dat komt omdat in één van mijn hoofdgerechten (ontbijt of lunch) yoghurt, kwark of zelfgemaakte smoothie bevat en daar doe ik altijd vers fruit bij. Mijn tussendoortjes bestaan eigenlijk vrijwel altijd uit fruit en ik eet meestal twee tussendoortjes op een dag.

Momenteel probeer ik op gewicht te blijven. Ik heb er hard voor gewerkt en ik ben er trots op! Ik hoef alleen nog te werken aan een strakker lichaam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2012 12:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Mika09

Reageer met quote
Tanja T schreef:

Heel lang geen fruit gegeten. Nu braaf iedere dag een appel en een sinaasappel. Wil echt aan de 2 stuks fruit per dag komen; zeker omdat ik ook al geen groentenfan ben. Daar probeer ik dus ook maar 200 gram van te eten (minstens 150 gram Lachen )

Heb ooit eens gehoord dat een banaan veel slechte suikers bevat; dus die heb ik al maanden niet meer gegeten, maar vind ik wel lekker. Heb vandaag een bakje druiven gekocht voor tijdens de vergadering op mijn werk morgen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2012 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Oemmie
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
ik heb goede ervaring met psyillum zaad. Dat stabiliseert je bloedsuikerspiegel waardoor je minder trek krijgt. Ik heb dit eigenlijk altijd wel in huis. Dit middel gebruiken ze ook in dure afval produkten. die je garanderen dat je minder gaat eten doordat je geen trek meer krijgt. Maar bij de drogist kan je het heel goedkoop halen en je kan er maanden mee doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2012 8:37    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Psyllium is inderdaad heel goed voor de darmwerking en helpt je lichaam met alle gezonde processen. Ik gebruik het ook elke dag.

Bananen zijn gezond hoor, er zitten heel veel mineralen in die weer niet in ander fruit voorkomen, dus af en toe en banaan op je menu is prima. Het is de afwisseling van alle gezonde groenten en fruitsoorten die maakt dat je gezond eet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 apr 2012 15:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 4 van 11