Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Info over een sprintje starten

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Beste deelnemers,

Op deze plek mag je een sprintje of actie starten, met een maatje of met een groep.
Je houd samen het sprintje of de actie actief, en stimuleert elkaar om in een aantal weken je tussenstreefgewicht te behalen (of je streefgewicht)
Stel een realistisch doel om gemotiveerd te blijven bij een sprintje, want meer afvallen is altijd leuker dan je doelstelling niet halen.
Wel een start en einddata erbij plaatsen

Sprintjes of acties die niet meer actief zijn worden verplaats naar de prullenbak, sprintjes die afgelopen zijn komen gewoon bij het subforum oude sprintjes te staan.
Je blijf je gewoon wekelijks je gewicht invoeren via de homepage, onder het blauwe knopje naast je naam zie je de vorderingen van je extra inspanning.

Een echte weegclub ticker plaatsen is ook erg leuk:.
Klik het tabblad "deelnemers" aan en dan vouwt zich een menu uit waar "ticker" bij staat, klik die aan en zoek iets leuks uit wat jou aanspreekt.
Vervolgens kopieer je de link van de ticker onder je muisknop en ga je naar "forum Menu" waar je je profiel vindt. Klik "wijzig profiel" en plak daar de link van de ticker in het stukje "onderschrift", vervolgens zal bij alle nieuwe berichten je ticker erbij staan

Wil je wat vragen over een sprintje, dan mag dat gewoon hier.

Laatst aangepast door Ellen op di 13 jul 2010 23:07, in totaal 10 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 aug 2008 13:53    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Jacqie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weg met de weegschaal

Reageer met quote
Mooi en overzichtelijk zo, dank je wel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 aug 2008 10:56    
Vrouw Weeggegevens  Stormy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ellen, het 6 weken sprintje tot 30 september is afgelopen. We zijn allemaal verder gegaan met het Berenknufelsprintje. Het afgelopen sprintje kan dus naar de categorie afgelopen sprintjes. Ik weet niet hoe dat moet dus vandaar even een berichtje aan jou. Houden we de boel een beetje netjes Erg blij

Super forum trouwens, mijn complimenten. Echt heel erg leuk, gezellig, duidelijk, etc.. Kampioen Applaus

Berenknuffelsprintje[29.09 t/m 22.12]
wk1:67.4 wk2: wk3: wk4:
wk5: wk6: wk7: wk8:
wk9: wk10: wk11: wk12:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 okt 2008 10:02    
Beheerder
Beheerder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 1:19    
Vrouw Weeggegevens  Chanel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezonde lifestyle ontwikkelen

Reageer met quote
Ik zou graag ook meedoen aan een sprintje, maar ik zie dat ze op het moment allemaal bezig zijn.

Is het de bedoeling dat je er ook zelf een kan starten? En de duur van een sprintje, moet dat een bepaalde tijd zijn? Ik zou best een sprintje willen starten, maar heb nog geen maatjes etc.

Alvast bedankt voor het antwoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 0:43    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Beetje laat met mijn antwoord, maar je mag je aansluiten bij een lopend sprintje en natuurlijk mag je ook zelf een sprintje starten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 nov 2008 22:59    
Vrouw Weeggegevens  Pimetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
hoi Ellen
wij zijn bezig met het cohen-sprintje. maar hoe vermeld je dat erbij dat we voltallig zijn??
groetjes pimetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 18:18    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
pimetje schreef:
hoi Ellen
wij zijn bezig met het cohen-sprintje. maar hoe vermeld je dat erbij dat we voltallig zijn??
groetjes pimetje

Ik heb er vol achter gezet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 19:33    
Vrouw Weeggegevens  Pimetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Ellen schreef:
pimetje schreef:
hoi Ellen
groetjes pimetje

Ik heb er vol achter gezet.

DANK JE WEL Ellen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 23:10    
Vrouw Weeggegevens  hoiloin
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond en verantwoord afvallen

Reageer met quote
hoi!!
zou je ons sprintje op vol willen zetten??;
ik heb geen flauw idee hoe dat moet Schaam Schaam
11 mei tot 11 juli wie doet er mee??

liefs heleen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2009 12:30    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9