| Auteur |
Bericht |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 20602 Dieet: Low carb Woonplaats: Amersfoort
|
|
Beste deelnemers,
Op deze plek mag je een sprintje of actie starten, met een maatje of met een groep.
Je houd samen het sprintje of de actie actief, en stimuleert elkaar om in een aantal weken je tussenstreefgewicht te behalen (of je streefgewicht)
Stel een realistisch doel om gemotiveerd te blijven bij een sprintje, want meer afvallen is altijd leuker dan je doelstelling niet halen.
Wel een start en einddata erbij plaatsen
Sprintjes of acties die niet meer actief zijn worden verplaats naar de prullenbak, sprintjes die afgelopen zijn komen gewoon bij het subforum oude sprintjes te staan.
Je blijf je gewoon wekelijks je gewicht invoeren via de homepage, onder het blauwe knopje naast je naam zie je de vorderingen van je extra inspanning.
Een echte weegclub ticker plaatsen is ook erg leuk:.
Klik het tabblad "deelnemers" aan en dan vouwt zich een menu uit waar "ticker" bij staat, klik die aan en zoek iets leuks uit wat jou aanspreekt.
Vervolgens kopieer je de link van de ticker onder je muisknop en ga je naar "forum Menu" waar je je profiel vindt. Klik "wijzig profiel" en plak daar de link van de ticker in het stukje "onderschrift", vervolgens zal bij alle nieuwe berichten je ticker erbij staan
Wil je wat vragen over een sprintje, dan mag dat gewoon hier.
Laatst aangepast door Ellen op di 13 jul 2010 23:07, in totaal 10 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 aug 2008 13:53 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Jacqie Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-6-2008 Berichten: 608 Dieet: weg met de weegschaal
|
|
Mooi en overzichtelijk zo, dank je wel!_________________  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 aug 2008 10:56 |
|
 |
Stormy Vaste Weegclubfan

|
|
Ellen, het 6 weken sprintje tot 30 september is afgelopen. We zijn allemaal verder gegaan met het Berenknufelsprintje. Het afgelopen sprintje kan dus naar de categorie afgelopen sprintjes. Ik weet niet hoe dat moet dus vandaar even een berichtje aan jou. Houden we de boel een beetje netjes
Super forum trouwens, mijn complimenten. Echt heel erg leuk, gezellig, duidelijk, etc..  _________________
Berenknuffelsprintje[29.09 t/m 22.12]
wk1:67.4 wk2: wk3: wk4:
wk5: wk6: wk7: wk8:
wk9: wk10: wk11: wk12: |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 okt 2008 10:02 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 20602 Dieet: Low carb Woonplaats: Amersfoort
|
|
| Dank je leuk om te horen, en heel veel succes |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 07 okt 2008 1:19 |
|
 |
Chanel Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-1-2008 Berichten: 969 Dieet: gezonde lifestyle ontwikkelen
|
|
Ik zou graag ook meedoen aan een sprintje, maar ik zie dat ze op het moment allemaal bezig zijn.
Is het de bedoeling dat je er ook zelf een kan starten? En de duur van een sprintje, moet dat een bepaalde tijd zijn? Ik zou best een sprintje willen starten, maar heb nog geen maatjes etc.
Alvast bedankt voor het antwoord. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 11 okt 2008 0:43 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
| Beetje laat met mijn antwoord, maar je mag je aansluiten bij een lopend sprintje en natuurlijk mag je ook zelf een sprintje starten |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 05 nov 2008 22:59 |
|
 |
Pimetje Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-2-2009 Berichten: 301 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: belgie
|
|
hoi Ellen
wij zijn bezig met het cohen-sprintje. maar hoe vermeld je dat erbij dat we voltallig zijn??
groetjes pimetje_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 18 mrt 2009 18:18 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
| pimetje schreef: | hoi Ellen
wij zijn bezig met het cohen-sprintje. maar hoe vermeld je dat erbij dat we voltallig zijn??
groetjes pimetje |
Ik heb er vol achter gezet. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 18 mrt 2009 19:33 |
|
 |
Pimetje Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-2-2009 Berichten: 301 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: belgie
|
|
| Ellen schreef: | | pimetje schreef: | hoi Ellen
groetjes pimetje |
Ik heb er vol achter gezet. |
DANK JE WEL Ellen!!!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 18 mrt 2009 23:10 |
|
 |
hoiloin Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 11-5-2009 Berichten: 4 Dieet: gezond en verantwoord afvallen Woonplaats: dorpje in overijssel
|
|
hoi!!
zou je ons sprintje op vol willen zetten??;
ik heb geen flauw idee hoe dat moet
11 mei tot 11 juli wie doet er mee??
liefs heleen_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 mei 2009 12:30 |
|