Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Info: Atkins dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Inductiefase Atkins

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ondertussen is Atkins behoorlijk vernieuwd en mogen er meer dingen als bij het oude Atkins het was helemaal uitgedokterd wat en hoe het werkte zelf heb ik altijd kwark in de inductie gegeten noten pas in fase2 net als roodfruit.
Ik heb alleen de oude boeken die zou ik moeten doorspitten wat er over geschreven wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 12:21    
Vrouw Weeggegevens   Yllek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Bedankt Ellen voor je reactie. Ik volg zelf het boek "Het nieuwe Atkins-dieet" Lach Maar ik merk dat ik gewoon bepaalde voedingsmiddelen mis zoals die noten, yoghurt en fruit. Ik vind het moeilijk wennen die Amerikaanse ontbijten en lunches en ben bang dat ik het zo niet ga volhouden....
Wil daarom graag een combinatie van bijvoorbeeld 2 methodes...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 12:27    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ik ben gek op omeletjes daar heb ik en nog steeds veel van gegeten, je kan die met van alles vullen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 12:30    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ik ben nog eens op zoek gegaan voor je omdat me bijstond dat het met de koolhydraten te maken heeft dat noten de eerste 2 weken niet zijn toegestaan.
Je mag er namelijk max maar 20 en daar zit je zo aan als je de groente eet die is toegestaan, in veel voeding zitten koolhydraten in koffie, ei, kaas env
Als je bv 2 handjes gemengde noten eet zit je al bijna aan 7 kh en 324 kcal best veel dus.

Hoop dat je vraag hier mee een beetje beantwoord is, als ik nog eens veel tijd heb zal ik het boek nakijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 18:17    
Vrouw Weeggegevens   Yllek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Bedankt Ellen voor je antwoord Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2015 7:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4