Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Info: Atkins dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Inductiefase Atkins

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   pessie
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hoi Jen! Gezellig dan gaan we gelijk op! Hoeveel wil jij afvallen en hoeveel tijd trek je ervoor uit? Ik heb eigenlijk alleen nog maar een snelstart foldertje van atkins, het boek laat nog even op zich wachten bij bol.com.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2012 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Jennn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
ja het boek is bijna nergens meer te krijgen ivm de herdruk. Ik heb een van de laatsten weten tebemachtigen Cool Mijn eerste stap is 10 kilo, in totaal wil ik ongeveer 20 kilo kwijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2012 21:24    
Vrouw Weeggegevens   Emy
Ervaringsdeskundige Lowcarb

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Het is wat lastig om zonder boek te beginnen, maar op internet vindt je best wel veel info.

basis:
minstens 300 gram groente per dag, waarvan maxximaal 100 gram gebakken/gewokt etc, de rest rauw. (kijk het even na in de voedingstabel op internet, niet meer dan 3 kh per 100 gram is een goede richtlijn)
Groente moet boven de grond groeien. liever geen groente mixen, bijv roerbakgroente heeft vaak te veel koolhydraten.
Geen fruit de eerste twee weken, uitzondering advocado en tomaat.

geen noten eerste twee weken.

melkproducten:
kaas max 100 gram per dag
slagroom (paar eetlepels per dag)
geen yoghurt, kwart e.d. in de eerste twee weken

vlees,vis, ei etc
ca 100-150 gram per maaltijd Gebruike reine producten, dus geen worstjes, gehaktballen kant en klaar etc (kijk op de verpakking, vleeswaren zouden minder dan 1 kh per 100 gram moeten hebben)

Heel veel succes!

en gewoon vragen als je het niet weet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012 8:32    
Vrouw Weeggegevens   wasstritje67
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Atkins (gezond eten)

Reageer met quote
hallo ik heb mijn boek via marktpaats gekocht en vorige week stond er nog 1 op. succes allemaal

groetjes astrid

Bergen verzet je door elke dag kleine keien te verplaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012 8:34    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   michy
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: atkins

Reageer met quote
super handig, ik heb ook het boek daar staat ook in hoeveel kh er overal inzitte thx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 13:05    
Onbekend   draakje1991

Reageer met quote
Alle vlees mag, dat klink toch haast te mooi om waar te zijn. Ik ga me hier eens wat meer in verdiepen, maar het klink als het dieet dat mij zocht, of ik zocht het dieet..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2013 12:52    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Draakje het vlees is geen probleem bij Atkins het zijn de koolhydraten die je beslist niet mag in het begin 20kh en die komen uit de groenten.

Lees alle info eens goed door en beslis dan of je dit zou kunnen volhouden, want zoals bij iedere levenswijze werkt het als je niet smokkelt.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 13 jun 2013 12:57    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   trompet
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Voor de mensen die zich afvragen of dit werkt
ja Het WERKT UITSTEKEND
Ik mag vanwege mijn darmen geen gluten melk en producten met veel koolhydraten
Ik was zo'n 12 kilo te zwaar maar omdat ik me ziek voelde niet bezig met afvallen,
Ik heb dus zoveel gegeten als ik zin in had en me alleen aan de regels gehouden
Week 1 -4 kg
Week 2 -2 kg
Week 3 -1 kg
Week 4 -1 kg
Deze week vooralsnog niet afgevallen maar ongesteld
De laatste 3 weken noten extra bijgegeten om niet te snel af te vallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mei 2014 9:46    
Vrouw Weeggegevens   hamerke92
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: vastendieet

Reageer met quote
Ik weet dat je normaal wel light frisdranken mag drinken in inductie fase, maar wat is jullie mening hierover?
Ik drink nu max 2 pepsi max lemon per dag, maar ben aan het denken om ze te schrappen want ze laten me hunkeren naar meer... :/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2015 19:20    
Vrouw Weeggegevens   Yllek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Ik zou zelf er helemaal mee stoppen....

Ik heb ook een vraagje en ik kan nergens het antwoord vinden, ook niet in het boek van Atkins.

Wat is de reden waarom je in inductie (fase 1) geen kwark, yoghurt, noten, fruit en zaden mag eten? Zolang je niet boven de 20 gr koolhydraten komt lijkt me dit toch geen probleem? Of is er een andere reden voor? Ik zou gewoon de achterliggende gedachte willen weten zodat ik het kan begrijpen.

Het is daarnaast ook nogal tegenstrijdig want op de Atkins website schrijven ze recepten neer voor fase 1 waar bijvoorbeeld amandelmeel in zit, noten dus, terwijl je die niet in 1 mag hebben evenals bijvoorbeeld ricotta. Ik heb op dat forum om opheldering gevraagd maar krijg helaas geen reactie hierop.

Misschien kan hier iemand mij helpen. Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 12:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4