Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Ik ben Kira en ook ik ga weer afvallen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kira
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ooit 30 kilo afgevallen, jaren op gewicht gebleven. Ik had mij voorgenomen NOOIT meer aan te komen. Kennen jullie dat? En toch....na jaren op gewicht te zijn gebleven was er zo'n moment van....ach die kilo haal ik er wel af....na de feestdagen...voor de zomer en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben inmiddels 22 kilo aangekomen. Mijn streefgewicht heb ik op 68 kilo gezet en ga dit proberen te bereiken met Sonja Bakker. De weekmenu's van Sonja Bakker hebben mij al eerder geholpen. Ik hoef niet na te denken over wat ik moet eten, ik zit er vol van en mijn zoon eet er lekker van mee zonder commentaar te leveren dat ik weer eens een poging onderneem.
Dit keer moet ik volhouden! Niet alleen om weer goed in mijn vel te zitten, maar ook vanwege mijn gezondheid.

groetjes,
Kira
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 dec 2016 7:43    
Onbekend Weeggegevens   ness0982

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik herken je verhaal.
Bij mij gaat het om een kilo of tien die er af was en er nooit weer zou bijkomen... Tot ik stopte met roken... Verward

Succes alvast, het gaat ons lukken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 dec 2016 16:12    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo Kira, van harte welkom bij de weegclub.
Dat op gewicht blijven blijkt vaak zó lastig... Goed dat je je schouders er toch weer onder zet.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 dec 2016 18:45    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
heel herkenbaar Kira...ik ben ook ooit een hele tijd netjes op gewicht gebleven maar ben nu echt heel veel te zwaar....ik neem me elke keer weer voor om het er af te krijgen maar het lijkt me niet meer te lukken

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 dec 2016 10:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1