Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Iemand ervaring met XL-S medical vetbindende tabletten??

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Plienw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik geloof ook niet in die afslankpillen etc.
Maar toch heb ik zelf wel de afslanktabletten van de kruidvat eigen merk. Kost maar 2,29 en je doet er 40 dagen mee.
Volgens een vriendin van mij krijg je er een voller gevoel van na het eten.
Of het waar is valt niet te bewijzen, maar dat je het alleen al denkt kan helpen! Heeft mij een goeie opstap gegeven en het kan geen kwaad. Ingredienten staan erop; alleen maar natuurlijke dingen.

Voor die prijs.. is het goed te proberen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2013 8:32    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Plienw schreef:
Ik geloof ook niet in die afslankpillen etc.
Maar toch heb ik zelf wel de afslanktabletten van de kruidvat eigen merk. Kost maar 2,29 en je doet er 40 dagen mee.
Volgens een vriendin van mij krijg je er een voller gevoel van na het eten.
Of het waar is valt niet te bewijzen, maar dat je het alleen al denkt kan helpen! Heeft mij een goeie opstap gegeven en het kan geen kwaad. Ingredienten staan erop; alleen maar natuurlijke dingen.

Voor die prijs.. is het goed te proberen Erg blij

Veelal zijn ze vocht afdrijvend en werkt het dus niet echt om af te vallen. Neem daarna 2 glazen water en je hebt het verloren gewicht weer terug Erg blij
Andere bevatten vezels (als je de goede hebt tenminste) en geven dan inderdaad een vullend gevoel waardoor je minder eet.
Hierbij wel rekening houden dat je voldoende blijft eten.
De laatste groep bindt vet aan zich. Niet altijd gunstig want dat moet er ook weer uit en dan kun je aardig aan de WC gaan.
Vetten heb je ook nodig voor de opname van bepaalde vitamines.

Waar je het beste vanuit kunt gaan is dat je lichaam een goed functionerende machine is die (als je er de juiste dingen instopt) ook je gewicht reguleert.
In principe heb je al die pillen/poedertjes etc... dus niet nodig.
De afslankindustrie is Big Business.
Sowieso is het al grappig dat de producenten van de minder gezonde producten ook de producenten zijn van veel van de afslankproducten Erg blij (En zo verdienen ze dus op 2 fronten)

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2013 8:41    
Onbekend   meisje68
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Heb er ook wat naar gegoogeld, op http://kopenew.nl/ervaring/xls-medical vind ik toch tegenstrijdige informatie...Sommige mensen zijn er blijkbaar wel goed mee, maar jullie geloven er niet in? Heeft er iemand het ook daadwerkelijk uitgeprobeerd? Ik krijg die overtollige kilo's echt niet kwijt.. Sip Een pilletje lijkt wel veel makkelijker als het zou werken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2016 10:34    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
meisje68 schreef:
Heb er ook wat naar gegoogeld, op http://kopenew.nl/ervaring/xls-medical vind ik toch tegenstrijdige informatie...Sommige mensen zijn er blijkbaar wel goed mee, maar jullie geloven er niet in? Heeft er iemand het ook daadwerkelijk uitgeprobeerd? Ik krijg die overtollige kilo's echt niet kwijt.. Sip Een pilletje lijkt wel veel makkelijker als het zou werken.

Degene die goede reviews schrijven over een product is meestal het personeel Erg blij

Afslank producten zijn hulpmiddelen, geen tover middelen.

Een zak met zemelen en gebroken lijnzaad ( +- € 5,00 ) in een beetje yoghurt of karnemelk is net zo doeltreffend Lachen

April challenge: stand op 13 april 35 vlaggetjes - maart n.v.t. Stom lachje - febr. 40 vlaggetjes 🚩
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 okt 2016 12:05    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Jaaah zou geweldig zijn een pilletje en dan afvallen😂

Als dat zo zou zijn dat je kiloos verliest door tabletjes dan zou toch de huisarts dit gewoon voorschrijven?
De huisartsen zien alle problemen die dikke mensen hebben en ook zou de maagverkleining niet nodig zijn.

Afvalleen kan alleen door minder energie te nemen dan dat je verbruikt. Dit kan alleen door je voedingspatroon, vaak volstaat gewoon minder eten, niet snoepen, te veranderen.
Doordat dit moeilijk is, is het raadzaam een diëtist te raadplegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2016 6:33    
Man Weeggegevens   Wiz4rd

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb de tabletten besteld en ga ook meteen advocaat van de duivel spelen: XL-S insinueert niet dat je afvalt maar dat het zou kunnen dat je sneller afvalt. Dat betekent dat het in het meest gunstigste geval ondersteunt aan je dieet. Dat is hoe ik het lees. Verder lees ik een soort van antipathie tegen afval producten. Ik denk dat deze gedeeltelijk terecht zijn.

Het argument dat ze door doktoren zouden worden voorgeschreven als ze zouden werken vind ik een beetje een dooddoener want over de do's en don'ts van afvallen bestaan talloze theorieën. Waar de één bij zweert, verfoeit de ander. Afvalgoeroe's zweren uiteindelijk bij hun eigen zienswijze.

Ikzelf ben nieuwsgierig naar hoeveel baat ik er wel bij heb. Het spreekt voor zich dat ik deze neem in combinatie met een dieet. Ik heb vandaag gewogen en weeg nu 91.9 kilo en ben al 8.1 afgevallen. Ik val nu rond de 0.5 kilo per week af en hoop dat het afvallen iets toeneemt. Keep u informed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 apr 2017 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
@ Je poept er lekker vaak en dun van WC

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 7:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Wizz

Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten

Reageer met quote
Ik heb ze zelf niet gebruikt, maar mijn ex wel en ik kan je niet vertellen hoe vaak zijn broeken gewassen/gestoomd moesten worden omdat de dunne ontlasting niet te stoppen was - het liep er gewoon uit en dat is toch echt héél vervelend, en was niet vol te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 7:49    
Man Weeggegevens   Wiz4rd

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Als dat alles is. ohhh We zullen zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 11:34    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wiz4rd schreef:
Als dat alles is. ohhh We zullen zien.

Beetje meegelezen gewoon uit nieuwsgierigheid.En....Geen buikloop ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 5:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3