Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

HuubkeUden verder na mijn Sleeve-OP in Eindhoven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   HuubkeUden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Sleeve

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) Vorige week een weekje vakantie gehad in Nürnberg (Franken) Bayern (D). Ook met de vaak 'heftige' Duitse keuken rustig aangedaan in combinatie met veel wandelen, lopen en veel koffie (met onze nieuwe Nespresso-apparaat) toch 2,5 kilo weg weten te poetsen. Vanaf volgende week dinsdag gaan we weer rustig van start voor halve dagen achter het stuur van mijn buske. Dus weer aan het werk. Moet zeggen dat ik erg blij ben dat mijn werkgever Arriva zo goed meegewerkt heeft om mij in rust te kunnen laten herstellen na de OP. Vrijdag heb ik de eerste groepsbijeenkomst in Eindhoven met met mede-lotgenoten. Ben benieuwd.

Heb inmiddels mijn oude home-trainer in de prak gereden. Fitness(Computer en ergometer werken niet meer en ik kan geen trapweerstand meer inschakelen) Morgen komt de nieuwe en ook een buikspiertrainer dus kan ik er weer vol tegen aan. Ook morgen gaat mijn fietske naar de fietsenmaker want ik ga zo vaak als maar mogelijk met de fiets naar het werk. Zijn per dag toch altijd 12 kilometer en bij gebroken dienstjes 24 kilometer. 'Heb er weer zin an'. Heb gister een nieuwe profielfoto geplaatst op mijn sociale media. (Facebook en Hyves) en ook daar vele lieve, complimentvolle, positieve en fijne reacties ge-oogst. Dat doet een mens echt goed. Dus heb ik die, wat te donkere, foto ook hier geplaatst. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 10:32    
Vrouw Weeggegevens   Jellabie
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sleeve (16 mei 2012 )

Reageer met quote
Hoi Huub,

was al benieuwd hoe de stand van zaken bij jou was. Maar het gaat wel erg goed zo te lezen (en te zien!). Wauwwww! Super super super!

Nog een paar weken en dan is het 16 mei en mag ik beginnen met mijn nieuwe leventje Erg blij. Hopelijk met net zo'n resultaat als jij.

Groetjes,

Jellabie

16 mei 2012 Sleeve dr. Nienhuijs CZE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 18:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Jellabie

Da's dan de komende dagen echt aftellen naar de start van het pre-operatief-dieet. Mij valt het voor de volle 100% mee en ik heb er ook echt plezier in om de strijd tegen de kilo's te voeren. Kleine dingetjes maken me gewoon happy. Zoals een jeans aan kunnen trekken waar ik al 11 jaar niet meer in kon. Of een enorme garderobe krijgen aan shirts voor de zomer die ook op zolder lager omdat ik er niet meer in paste. Het leukste was wel vorige week een C&A binnen wandelen kleding bekijken, passen en kopen. Gewoon confectie-maatjes. Da's echt wel motiverend. Nee ik mag echt niet klagen. Ben ook benieuwd naar de resultaten van de andere in de groep die in half februari zijn geholpen. Vrijdag a.s. hebben we in ieder geval de eerste groepsbijeenkomst in Eindhoven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 17 apr 2012 0:36    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Huub,
Complimenten voor hoe je het doet hoor!
Wat een verschil op de foto.

Groeten,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2012 7:37    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Snoetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G-Bypass

Reageer met quote
Man wat een leuke nieuwe foto heb je echt toppie.

10 mei operatie Dr Nienhuijs CZE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2012 17:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Raar je hebt om wat voor reden ook het gevoel dat je in de afgelopen week wellicht wat minder afgevallen bent en toch mag ik weer 1,5 kilo aftikken. Half januari 2012 nog 130,9kg (130,1 bij de start van mijn pre-operatief) en nu 105,4. Heerlijk. Inmiddels oude kleding het huis uitgedaan want die maten wil ik never nooit meer aan mijn lijf hebben.

Vandaag (maandag) nog naar de fysio en de diëtiste en morgen gaan we weer aan het werk. Heb d'r zin an. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2012 10:00    
Vrouw Weeggegevens   kilootjedraf
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatbewust

Reageer met quote
Hoi Huub, ik kwam even de kunst afkijken van het eten... pfff krijg er honger van in mn mond... Genoeg mogelijkheden zo te zien, je maakt er wat lekkers van, ik kijk er naar uit!
Je gaat goed, top zeg Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012 11:25    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voor het eerst een slechte dag gehad na de OP. (van 13-02-12). Wakker geworden met hoofdpijn, enigzins duizelig en dicht tegen overgeven aan. Verder was ik erg moe. Ik had het geluk dat mijn dienst vandaag niet eerder startte dan 17.45u. Heb daardoor veel kunnen slapen. (En ook bijna verslapen) Heb me tussendoor wel moeten dwingen wat te eten. Dat waren dan een paar Cherry-tomaatjes, een gekookt ei en wat rijst met champions en kip. Vlak voor ik naar m'n werk ging nog ff snel een bakkie koffie gedronken. Heb naast de normale medicatie nog 3 P-molletjes gebruikt tegen de stekende hoofdpijn. Gedurende mijn dienst, ik rijd op een lijndienstbus, ging het steeds beter bij thuiskomst heb ik mijn eettekort van vandaag nog aangevuld met twee crackers kaas/ham en een tomaatje en nu 23.00u voel ik mij weer okay. Weet niet of mij slechte dag vandaag in directe relatie stond tot de OP maar ja het afvallen is natuurlijk niet niks en vergt veel van je lichaam.

Heb trouwens nieuwe calcium tabletten gekregen. De oude tabletten Calci-Chew werden kennelijk niet voldoende opgenomen. De nieuwe (calciumcitraat) tabletten van Fit-For-Me zijn kennelijk beter. Voor mensen die moeilijk tabletten slikken zijn ze denk ik wel vervelend omdat ze best wel groot zijn. De nieuwe tabletten worden overigens niet vergoed door de zorgverzekeraar dus de rekening bewaren voor de belastingaangifte van volgend jaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2012 23:18    
Vrouw Weeggegevens   Supergrover
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Grip op Koolhydraten

Reageer met quote
Hey Huub,

Ik heb 4 jaar geleden een Sleeve gekregen. Ik woog 131 kg toen ik geopereerd werd. Nu weeg ik nog 69 kilo en voel me écht helemaal super. Ik ben nu fanatiek aan het hardlopen geslagen en heb vorige maand zelfs m'n eerste halve marathon gelopen!!! Iets waarvan ik 4 jaar geleden nooit meer had gedacht zoiets ooit nog in mijn leven te kunnen doen. Als de Sleeve goed haar werk blijft doen staat jou ook een prachtige gezonde en slanke toekomst te wachten. Ik wens je ontzettend veel succes toe met het verdere herstel en het afvallen. Ik hoop voor je dat de resultaten bij jou net zo mooi mogen zijn als bij mij.

Het enige waar ik nu, na al die jaren, weer mee worstel is het gedrag in het hoofd. Aan het hoofd ben ik niet geopereerd en dus blijft de hang naar voedsel altijd aanwezig. De eerste 2 jaren had ik hier geen last van, maar langzaamaan kwam het bij mij weer terug. Voordeel nu is wel dat ik nu veel beter de keuzes kan maken. Ik kan veel makkelijker eens 'Nee' zeggen of tevreden zijn met wat minder (de zak hoeft niet meer leeg). Daarbij kan ik met mijn gezonde gewicht weer heerlijk sporten.

Al met al is een Sleeve een grote winst.

En oja, nog één dingetje, ik zag dat je nog steeds veel light producten eet. Dat hoeft natuurlijk niet meer he Erg blij . Ik deed dat ook hoor, maar achteraf had ik dat beter niet kunnen doen. Hierdoor heb ik eigenlijk mijn obsessieve gedrag vwb. voeding in stand gehouden (zoveel mogelijk light, calorien tellen, dagelijks wegen etc.), en daar heb ik nu nog steeds last van.

Maarre....goed bezig hoor. Lekker afvallen en geniet van iedere kilo die eraf is!

Groetjes,
Supergrover
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2012 13:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even een update vanuit Uden. Sinds eind april ben ik weer parttime aan den arbeid gegaan en uiteindelijk ben ik vorige week maandag (7 mei) weer voor 100% aan de slag gegaan. Nu rijd ik dus weer dagelijks met mijn bus door de regio Uden-Nijmegen-Eindhoven-Helmond en Den Bosch en dat ook weer met veel plezier. Vorige week kreeg ik ook nog de uitslag van een onlangs gehouden slaaponderzoek. Dit in verband met een forse slaapapneu die vorig jaar bij mij is vastgesteld. Onder invloed van toch echt hoofdzakelijk het afvallen (en het feit dat ik vorig jaar op 20 mei gestopt ben met roken) is dat bijna weg en heb ik weer een normaal slaappatroon. Gevolg is dat ik ook weer gewone diensten kan draaien en dat bevalt mij prima. (Sinds november 2011 draaide ik door de apneu alleen late en avonddiensten en dat is nu dus voorbij).

Het sporten is wat in de knel gekomen door het feit dat ik weer 8 uur (of soms wat meer) per dag werk. Ik compenseer dat echter door met de fiets naar mijn werk te gaan. Toch weer zo'n 10km per dag beweging en bij een gebroken dienst het dubbele. Heerlijk. Ook het afvallen gaat nog steeds naar wens. Kortom tot op heden nergens spijt van. Geweldig om anders te kunnen en mogen leven. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2012 19:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9