Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

hug2kis afvallen.. Nee bijkomen!!! dan maar een GBP(30-08)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hug2kis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten (GBP)

Reageer met quote
Hallo,
Naar een jaar niet meer op dit forum te zijn geweest Schaam Schaam kom ik toch weer is kijken.
Helaas gaat voor mij een dieet niet meer op, door te dieten kwam ik bij inplaats van dat ik afviel.
Ik heb een jaar gelijnd en ben 3 kg aan gekomen. Toen ik gestopt was met lijnen nog is 7 kg.
Ik ben naar mijn HA gegaan en die heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis waar ik op 30aug. dit jaar een gastric bypass heb gehad.
Ik heb hier totaal geen spijt van ben nu in 3weken al 10.1 kilo afgevallen.
Moet zeggen ik ben zo begonnen aan mijn nieuwe ik.
Ik kom heus nog wel is kijken voor nieuwe receptjes of zo want ik moet eigenlijk opnieuw leren eten.
Toch wens ik jullie heel veel suc6 met jullie dieet.

Groetjes,
Sonja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 25 sep 2011 12:35    
Vrouw Weeggegevens   Joonsy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Absoluut niet lelijk bedoeld hoor!!! Dat even voorop aangezien je niet een GBP laat doen als je 10 kilo te zwaar bent.

Maar.. hoe kan je als je op een dieet zit nu absoluut niet afvallen? dan doe je toch iets niet helemaal goed? Nu zit je immers ook op een dieet (alleen dan verplicht en je kan er ook niet ff mee stoppen) want je bent nu niet meer in staat om te veel te eten of te vet..

Verder vind ik het hartstikke fijn voor je dat je al zo veel bent afgevallen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2011 20:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben erachter gekomen dat de suikers hoe weinig het ook is/was
deze zich opslaan in mijn lichaam. Mede ook door een trage schildklier
Door een GBP worden je darmen omgelegd daardoor kunnen suikers zich niet meer zo makkelijk opslaan.
Als je aan het dieten bent kan je soms nog wel is een snoepje of iets dergelijks nemen.
Als ik dat nu doet dan krijg ik een dumping dit houd in dat de suikers te snel in mijn bloed komen.
Dus gewoon dieten of een GBP maakte voor mij dus een hoop verschil.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2011 22:26    
Vrouw Weeggegevens   Miriam B
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bioresonantie

Reageer met quote
Ben het met Joonsy eens al weet ik je geschiedenis niet.
Ik heb ook traagwerkende schildklier en val ook af en ken nog iemand die ook gewoon afvalt als je maar stopt met suiker eten.

Maar snap ook niet dat je huisarts je om die rede heeft doorverwezen.
Maar zoals ik al zei...ken je geschiedenis niet.

Wel grappig om te zien dat je uit Rozenburg komt...daar heb ik ook jaren gewoond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 sep 2011 0:21    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Joonsy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hug2kis schreef:
Ik ben erachter gekomen dat de suikers hoe weinig het ook is/was
deze zich opslaan in mijn lichaam. Mede ook door een trage schildklier
Door een GBP worden je darmen omgelegd daardoor kunnen suikers zich niet meer zo makkelijk opslaan.
Als je aan het dieten bent kan je soms nog wel is een snoepje of iets dergelijks nemen.
Als ik dat nu doet dan krijg ik een dumping dit houd in dat de suikers te snel in mijn bloed komen.
Dus gewoon dieten of een GBP maakte voor mij dus een hoop verschil.

Oke op die manier, ja ik had over die dumping gelezen. Ik ben blij dat ik het op eigen kracht kan doen, lijkt me dood eng zo een gbp operatie. Ook niet geheel zonder risico natuurlijk..
Maar ben blij voor je dat je nu wel af kan vallen, overgewicht is natuurlijk ook niet gezond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 sep 2011 8:54    
Vrouw Weeggegevens   kneipy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Heftig een GBP! Ik heb een tijd geleden op tv gezien hoe dit in elkaar zat en het lijkt me echt geen pret Geschokt De maag wordt verkleind en verbonden met de darmen een heel stuk verderop...

Hug2Kis, Hoe voel je je nu? Hoe gaat het met eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 okt 2011 16:51    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
kneipy schreef:
Heftig een GBP! Ik heb een tijd geleden op tv gezien hoe dit in elkaar zat en het lijkt me echt geen pret Geschokt De maag wordt verkleind en verbonden met de darmen een heel stuk verderop...

Hug2Kis, Hoe voel je je nu? Hoe gaat het met eten?

Het is inderdaad een ingrijpende operatie.
Maag wordt tot +/- 1/3 teruggebracht en de darmen ingekort tot +/- 2,5 meter ipv metertje of 4. Dit is dan ook de meest uitgebreidde chirurgische ingreep.
Iedere operatie heeft echter zijn risico's maar zelf heb ik gelukkig geen complicaties gehad en ging het afvallen goed.
Wat vreemd was is dat ik vrij snel al weer vrij veel kon gaan eten.
Vorige week een maagfoto laten maken en het blijkt dat er geen remfunctie in zit. Het eten gaat er dus rechtstreeks doorheen waardoor er nu heen stopgevoel is. Volgende week naar de chirurg voor een oplossing. Waarschijnlijk toch nog een keer een operatie. Nogmaals... Ik ben blij dat ik de operatie heb laten doen en kan hem mensen met veel overgewicht zeker aanraden. Het is echter een hulpmiddel en geen eindoplossing. Je zult je levensstijl en eetpatroon zeker drastisch aan moeten passen.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 okt 2011 17:57    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Met mij gaat het prima hoor.
Ik eet niet veel en heb absoluut geen honger gevoel.
Als ik te snel eet gaat het een beetje zeuren en als ik vol zit krijg ik de hik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 01 okt 2011 19:17    
Vrouw Weeggegevens   ShadowCat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: LOW-CARB (gezond eten)

Reageer met quote
Joonsy schreef:
Absoluut niet lelijk bedoeld hoor!!! Dat even voorop aangezien je niet een GBP laat doen als je 10 kilo te zwaar bent.

Maar.. hoe kan je als je op een dieet zit nu absoluut niet afvallen? dan doe je toch iets niet helemaal goed? Nu zit je immers ook op een dieet (alleen dan verplicht en je kan er ook niet ff mee stoppen) want je bent nu niet meer in staat om te veel te eten of te vet..

Verder vind ik het hartstikke fijn voor je dat je al zo veel bent afgevallen!!

nou ja soms wil je lichaam gewoon niet meer. Ik heb maanden onder begeleiding van een dietiste gelopen en maaltijd vervangers gegeten waarbij ik uiteindelijk nog maar ongeveer 1200 calorieen per dag had. Ik rij 4 keer per week paard, en op de dagen dat ik werk (4 dgn per week) loop ik van het station naar mijn werk (20 minuten) en smiddags weer terug. Daarnaast heb ik thuis een hometrainer waar ik minimaal 2 keer per week op zit..en toch kwam ik aan.
Ik ben in die periode bij de dietiste (ongeveer 3 maanden) 5 kilo aangekomen. Dus soms kun je er gewoon echt niks aan doen.

Ik ga nu ook richting een GBP. Waarschijnlijk valt de operatie ergens januari volgend jaar. Voor mij is dat echt de laatste optie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 okt 2011 12:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1