Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hormoonfactor

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik wil mij gaan verdiepen in de Hormoonfactor van Ralph Moorman en vroeg me af of er weegdinnen zijn die hier ervaring mee hebben?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 jan 2016 21:48    
Vrouw Weeggegevens   Lissabon
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Ik heb al zijn boeken in huis.
voel me wel beter met zijn manier van eten
heb ook zijn yam brood al in de vriezer
een glutenvrij desem broodje alleen verkrijgbaar bijde jumbo
verzadigd goed en geen toevoegingen .
bij dr cohen ben ik er al achter gekomen dat mijn lijf zich veel prettiger voelt zonder gluten. daar mocht je dan nog vijf rogge crackers dat ging goed maar brood en aanverwante dingen..
opgeblazen gevoel en groei als een gek.
ik eet al jaren met kokosolie en olijf olie en nu dan weer af en toe wat roomboter .
ik neig heel erg naar paleo maar dat vind ik nog een heel gepuzzel om dat goed te doen vooral de ontbijtjes de ene zegt mag wel havermout de ander Nee mag niet bij paleo.
heb de boeken ook van richard de leth en van yvonne van stight en t lijkt wel hoe meer informatie je krijgt hoe moeilijker het is om te bedenken wat goed voor je is
bij mij is hormonaal veel aan de hobbel door de overgang dus ralph leek me toch de juiste keus
eigenlijk moet ik gewoon gaan zitten en een schema voor me zelf uitschrijven . ben er wel achter dat dat het beste werkt

ga zo ralph moormans boeken weer pakken en t een en ander uitwerken

goh Kaatje wat een vraag al niet kan doen

thanks

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2016 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Bedankt voor je reacie Lissabon, ik zal eens kijken wat ik in de bieb kan vinden.
Mij bevalt Paleo prima, ik denk niet dat je er zoveel aanpassingen voor hoeft te maken. En wie doet je wat als je een mix maakt? Je bent baas over je eigen lijf toch. Er is niemand die je verplicht je specifiek aan het ene of het andere dieet (of leefstijl) te houden. Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2016 11:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1