Vera Moderator Dr Cohen dieet

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1471 Dieet: Dr. Cohen's 1st personal diet Woonplaats: Delft
|
|
Het dieet van Dr Cohen lijkt niet op andere dieten:
Geen calorieen, vet, punten of koolhydraten tellen.
Geen pillen, poeders of dure voedingsmiddelen.
Het dieet werkt met uiterst simpele voedingscombinaties van eiwit en groentes die als een natuurlijk medicijn voor je gaan werken.
Simpele voedingsmiddelen die overal te koop zijn.
Je maaltijden zijn je medicijnen die je 3 x per dag moet innemen, sla dus nooit een maaltijd over.
Dit dieet is als enige gebaseerd op 3 belangrijke pijlers>
serotonine (gelukshormoon),
het groeihormoon
en insuline.
*Het groeihormoon is belangrijk bij het afbreken van vet in het lichaam en natuurlijk voor opbouw en behoud van het lichaam.
* Insuline regelt de opname van suiker in het lichaam, door dit dieet stabiliseert je bloedsuikerspiegel.
* Serotonine is een stofje uit de hersenen die de behoefte aan eten reguleert, de lekkere trek en honger verdwijnen na een dag of 5 na het starten met dit dieet.
Mensen die te zwaar zijn hebben deze hormonen niet in balans, waardoor het gewicht met andere dieten moeilijk af zal nemen, of als men afvalt in meerdere mate weer aankomen.
Door dit dieet, worden deze 3 hormonen gestimuleerd om in de juiste hoeveelheden te raken, waardoor je af kunt gaan vallen. Ben je op je streefgewicht, dan krijg je een hervoedingsprogramma, waarbij langzaamaan andere voedingsmiddelen, die je in je afvalperiode moest vermijden, weer toe gaat voegen.
Na die periode zul je dus gewoon op gewicht kunnen blijven, zonder moeite.
Hormonen oorzaak overgewichtreken voorgoed af met uw stofwisselingsprobleem
Heeft u last van:
Overgewicht
Voortdurende honger
Dat alles wat u eet omgezet wordt in vet
Gewichtstoename, los van hoeveel u eet
Brandend maagzuur
Weinig energie
Constante vermoeidheid
Vasthouden van vocht
Geirriteerde darmen
Hoog cholesterolgehalte
Hoge bloeddruk
Symtomen van diabetes
Dat u altijd op zoek bent naar eenvoudig en voor u geschikt dieet is Wilt u leren:
Welke voeding bij u past
Hoe u snel en veilig af kunt vallen
Wat het effect is van gezonde voeding op uw lichaam
Hoe u uw streefgewicht kunt behouden
Zwaarlijvigheid is een stofwisselingsprobleem, ontstaan uit een hormonale onbalans, en heeft weinig of niets te maken met zelfdiscipline. De oplossing is een, voor iedereen succesvol, dieetprogramma waardoor o.a. uw menselijk groeihormoon gestimuleerd wordt. Wanneer u uw streefgewicht heeft bereikt, volgt nog een 'stabilisatieprogramma' dat ervoor zorgt dat u uw streefgewicht behoudt.
DISCLAIMER:
Voor elk dieet en dus ook dit dieet geldt:
Raadpleeg altijd een arts voordat je met een dieet start.
Diabetes:
Bij gebruik van insuline:
In dit dieet wordt de koolhydraat inname verlaagd/beperkt.
Dit vraagt om aanpassing van de hoeveelheid insuline/medicatie.
Bij Diabetes geldt altijd: Eerst overleggen met de arts. voordat je met dit dieet begint.
Voor mensen met een traag werkende schildklier of helemaal geen schildklier kan dit dieet een uitkomst zijn.
Maar raadpleeg natuurlijk ook bij schildklierproblemen eerst een arts voordat je met het dieet begint.
Lees, als je dit dieet wilt gaan volgen ook de informatie over de stabilisatiefase, dit is onlosmakelijk verbonden met je blijvend succes !
Voor mijn dieetdagboek (uit mijn "afvalperiode")kijk je op:
http://www.weegclub.nl/forum/vera-s-eetdagboek-1st-personal-diet-low-carb-t8309.html
Voor mijn huidige dagboek (vanaf 27 september 2008 ben ik op mijn streefgewicht, ik volg nu dus het stabilisatieprogramma van Cohen) kun je kijken op:
http://www.weegclub.nl/forum/vera-s-eetdagboek-tijdens-haar-afvalperiode-t8309.html
En als je mijn foto's na- en voor het dieet wilt zien:
http://www.weegclub.nl/forum/vera-s-succes-foto-s-na-en-voor-het-dieet-van-dr-cohen-t9276.html |
|