Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hoi! Ik ben Marije

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MarijeP
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal,

Aangespoord door mijn vriendinnetje Maaike, heb ik me hier ook aangemeld!
Ik ben Marije, 31 jaar, heb 2 kinderen (4 en 6) en doe de opleiding voor verpleegkundige (2e jaar).
Mijn hele leven worstel ik al met mijn gewicht. Als puber woog ik over de 90 kilo, en mijn topgewicht was ooit 104 kilo. Na de bevalling van mijn tweede kind heb ik een paar maanden het Cambridge dieet gedaan, waarmee ik uiteindelijk 79.9 woog. Een historisch moment, want een 8, laat staan een 7 kon ik me gewoon niet meer herinneren.
Inmiddels een jaar verder weeg ik weer bijna 87 kilo. Ik walg ervan. Baal zo van mezelf, dus het roer gaat om.
Mijn streefgewicht is eigenlijk 79 kilo, maar ik heb er 77 van gemaakt zodat ik een beetje speling heb. Diep in mijn hart zou ik zelfs naar de 74 kilo willen, maar ik heb geleerd niet de lat meteen zo hoog te leggen.
Ik ga dagelijks een eetdagboekje bijhouden, en trakteer mezelf op mijn weegdag op iets lekkers. Kan ik mooi de hele week naar uit kijken.
Lets do this! Ik ben er klaar voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 18:29    
Vrouw Weeggegevens   Maaikeeh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jaa welkom lieve Marije! Het gaat je lukken, hopelijk vind je hier ook de steun en motivatie die ik eruit haal. Zo fijn dat iedereen hier in hetzelfde schuitje zit en een eetdagboekje bijhouden geeft mij vaak net dat steuntje in de rug om niet die zak chips leeg te eten ohhh

Succes mop, you can do this!! Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 18:35    
Vrouw Weeggegevens   Kim-meke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub en heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 18:51    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hai Marije, van harte welkom bij de weegclub.
Wat fijn dat je de weg hebt gevonden én samen met je vriendin de uitdaging met de kilo's aan gaat.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 19:32    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom bij de weegclub Marije
goed om de lat niet te hoog te leggen,dat geeft alleen maar stress, met kleine stapjes kom je er ook

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 jan 2017 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ook van mij een hartelijk welkom hier !

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jan 2017 19:38    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Marije, veel succes en plezier hier. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 1:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1