Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hoi ik ben Esther

Auteur Bericht
Vrouw   Estje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezonder eten, minder snoepen

Reageer met quote
Hallo iedereen,

ik heb me net aangemeld bij de weegclub omdat ik weer eens ga lijnen. Ik ben een echte jo-jo. Meestal lukt met me aardig 3 kg af te vallen, maar dan begint de ellende. En kom ik er weer 3 aan. Een dieet werkt niet echt mij me, maar wel, gezond eten, niet snoepen en eigenlijk wat bewegen. Vooral dat laatste vind ik moeilijk. Ik hoop hier een stimulans te krijgen om na die 3 kg door te gaan en voor eens en voor altijd af te rekenen met mijn overgewicht. De laatste keer heb ik Sonja Bakker gedaan, maar na 3 weken heb ik geen zin meer om me te laten voor schrijven wat ik moet eten, tenslotte kook ik voor een heel gezin. Dan sluipt het snoepen , een extra boterham en de vette hap weer langzaam in mijn voedingspatroon. Omdat ik reuma heb is sporten altijd een probleem, al snel ga ik over mijn grenzen en heb ik weer een blessure te pakken. Ik heb me voorgenomen deze keer maar gewoon 2 of 3 keer per week een stevige wandeling te gaan maken. Het weer wordt beter en 's avonds is het vanaf volgende week langer licht.
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen het vol te houden.

Alvast bedankt en tot schrijfs

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mrt 2008 22:15    
Vrouw Weeggegevens   Dimmel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: kcal tellen

Reageer met quote
Hoi hier...ik ben pas in mijn 2e week hier...maar heb zo veel steun..en het is nog gezellie ook. Hoe alles precies werkt weet ik ook niet..maar er komen strakkies dames voorbij die dat wel weten.
Ohw dat bewegen weet wat!!! vind dat ook altijd zo moeilijk...nu las ik hier bij iemand (sorry weet niet meer wie) die liep vaker de trap op naar boven...bij mij werkt het. Ik beweeg meer...ik weet natuurlijk niet of dat voor jou haalbaar is...en je moet daar natuurlijk zo wie zo voorzichtig mee zijn...
Ik hoop dat je hier je draai kunt vinden...en hopelijk kunnen je lekker afvallen..veel plezier...
Inge

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mrt 2008 22:21    
Vrouw Weeggegevens   Tes
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: kcal tellen meer sporten

Reageer met quote
Hi Esther,
Je verhaal kwam me erg bekend voor, ik had het bijna zelf kunnen schijven.Tot ik hier 4 weken geleden belandde.
Ik ben nu 5 kilo kwijt, ik begon een week eerder met lijnen dan ik me hier aanmelde.
Het is hier super gezellig, en iedereen steunt erlkaar!
Ik hoop dat je hier net zoveel plezier aan gaat beleven als ik.

Succes!!!

Liefs Tes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mrt 2008 23:10    
Vrouw Weeggegevens   Elmo176
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: WmdW: Gezonder eten, meer bewegen.

Reageer met quote
Succes hier bij de weegclub!
Moge de kilootjes vertrekken en wegblijven!!! Erg blij

Wat betreft dat bewegen... erg lastig.. vooral in combinatie met je reuma. Voordat je het weet ben je te ver gegaan, en daar mag je dan weer een aantal dagen voor 'boeten'.
Nu blijkt zwemmen een goede 'sport' / bewegingsvorm te zijn voor mensen met reuma. Je beweegt, maar doordat je in het water zit komt het minder hard op je gewrichten aan.. Ook hebben de meeste zwembaden wel een dag(deel) waarop het water warmer is dan anders... dat kan ook prettiger zijn voor jou om in te zwemmen.
Maar ja.. misschien is zwemmen wel helemaal niet jou ding.. dan moet je vooral lekker gaan wandelen.. Erg blij

Hoop voor je dat het lukt!!! Ben zelf ook sinds gisteren weer echt actief de strijd aan gegaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 7:46    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Alberta
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
welkom Esther en succes!!!groetjes Albertha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 10:24    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Esther!

Een goed begin is het halve werk: je hebt onze site gevonden om af te vallen Duim .

Ik weet niet hoever je al bent met het doorspitten van de site en dus weet ik ook niet of je al een eet- c.q. dagboekje hebt aangelegd, daarom geef ik je deze link:

welkom-nieuw-lid-hier-vind-je-uitleg-hoe-de-site-werkt

even door, daarin staat hoe de site werkt.

Als je verder nog vragen hebt of dingen op te merken, doe het gerust.

Veel succes met afvallen en veel plezier op deze site!

Groetjes,

Bianca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Welkom Esther! Ook ik ga nog wel eens over mijn grenzen met sporten. Heb ook reuma, slijtage en vergroeiingen. Ik ben hier een week geleden begonnen om de laatste 4 kilo kwijt te raken en die ook eraf te houden.
Succes!! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 14:21    
Vrouw Weeggegevens   Doepa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote

Hey Esther

Welkom bij de weegclub, het altijd fijn als er weer mensen bij komen, dat motiveert ook mij om er voor te gaan. Sporten doe ik super graag maar ook ik moet opletten dat ik niet te ver ga, want dan lig ik gewoon de dag erna plat. Stuk voor stuk en langzaam opbouwen dan zal het wel lukken.
Veel succes met je dieet en sporten.

Liefs katja

We gaar er tegen aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 16:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1