Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

hoi allemaal, Ik ben Daniel Baijle

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marij
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ik kan niet meedoen Rollende ogen ben 60+
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mrt 2008 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Beste danielbaijle,

Ik heb even naar je enquête gekeken en was al begonnen met invullen, maar ik merkte dat bij meerdere vragen het antwoord dat ik zou willen geven er niet tussen stond. Ik kon wel een leeg hokje aanvinken, maar daarachter kon ik niets invullen. Ook bij de open vraag kon ik niets invullen.

Ik denk dus dat je je enquête zal moeten aanpassen wil je er echt iets aan hebben. (Bijv. geen hokjes waar niets achter staat - lijkt me ook vreemde statistieken opleveren; en anders een hokje met "anders, namelijk....." en dan je respondenten wel de mogelijkheid bieden om zelf iets in te vullen) Voor mij heeft het invullen zo geen zin.

Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mrt 2008 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Hetlukt schreef:
Beste danielbaijle,

Ik heb even naar je enquête gekeken en was al begonnen met invullen, maar ik merkte dat bij meerdere vragen het antwoord dat ik zou willen geven er niet tussen stond. Ik kon wel een leeg hokje aanvinken, maar daarachter kon ik niets invullen. Ook bij de open vraag kon ik niets invullen.

Ik denk dus dat je je enquête zal moeten aanpassen wil je er echt iets aan hebben. (Bijv. geen hokjes waar niets achter staat - lijkt me ook vreemde statistieken opleveren; en anders een hokje met "anders, namelijk....." en dan je respondenten wel de mogelijkheid bieden om zelf iets in te vullen) Voor mij heeft het invullen zo geen zin.

Succes.

Daar had ik inderdaad ook last van, ik van de overgebleven keuzes dus degene gekozen die het meest in de buurt kwam maar vaak was dat niet echt mijn keuze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mrt 2008 11:44    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
vond ik ook,de antwoorden zijn te beperkt
ik snap trouwens niet goed wat je hier aan hebt voor een afstudeerproject,het lijkt mij meer een reclamestunt voordat scanapparaat Gemeen

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 mrt 2008 12:20    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) Danielbaijle.
Ook ik heb de enquête ingevuld.
Maar ik vond de laatste vragen meer over de scan, dan over mijn voeding ging. Kon bij sommige vragen geen goed antwoord invullen en er vragen bij waar meerdere mogelijkheden waren.
Ik hoop dat je er iets mee kunt. Succes.
Bye (Nederlands=Dag) Mirre.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mrt 2008 13:24    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Wat is het onderwerp van je schriptie? Het gaat over voeding en scanapparaten heb ik begrepen??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 6:19    
Vrouw Weeggegevens   Elmo176
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: WmdW: Gezonder eten, meer bewegen.

Reageer met quote
Interessante enquete.
Maar voordat ik deze invul zou ik ook graag willen weten waar het voor gebruikt gaat worden. Ik begrijp dat het een afstudeerproject is van jou? Welke opleiding doe je dan? Wat is je doelstelling?
(ik is nieuwsgierig) Wat gaat er gedaan worden met de uitslag?

Daarnaast viel het me op dat er bij "open vragen" geen mogelijkheid is om tekst toe te voegen... Ook vraag ik me af of de keuzemogelijkheden voldoende concreet zijn (en dus meetbaar). Denk dat dit voor jou verwerking erg belangrijk is.. Erg blij

Ik hoor het wel!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 7:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2