Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

hoeveel kilo in 5 maanden?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   traveler
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: ''gezond eten''

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Mijn doel is om slank op reis te gaan aangezien ik dan mijn bikini weer tevoorschijn moet halen.

Weet iemand hoeveel je in 5 maanden kan afvallen, wat gezond is zonder dat het er in no time weer aanzit? Lach

-X-

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2016 14:04    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Phoe, dat is afhankelijk van veel verschillende factoren lijkt me zo.
Het gewicht dat jij nog af wilt vallen moet haalbaar zijn in 5 maanden, op voorwaarde dat het een gezond gewicht is waar je op uit komt. (in combinatie met lengte, leeftijd enz)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2016 19:55    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Wat vooral belangrijk is wat jij leefbaar vind. Als je je calorieën inname heel sterk gaat beperken, bv leven op maaltijdvervangers met extra vitamine v as l je ruim 1 kilo af in de week. Daarna moet je rustig terugkeren naar een normaal eetpatroon om aankomen te voorkomen.
Prettiger is een eetpatroon nu te kiezen wat makkelijker vol te houden is maar wel minder energie bevat dan je verbrand.
Je valt dan heel geleidelijk af, pondje in de week maar je leert gelijk wat een gezond voedingdpatroon is en als je je daar aanhoudt blijft het eraf.
Zelf heb ik in nov.ervoor gekozen om gezond en minder te eten en het snoepen te laten.
Dit is makkelijk vol te houden, gewoon alles mag maar niet teveel en ook hier is resultaat mee te behalen😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2016 7:53    
Vrouw Weeggegevens   traveler

Dieet: ''gezond eten''

Reageer met quote
Een streng dieet met maaltijdvervangers is voor mij ook niet weg gelegd. dit houd ik vast niet vol en lijkt mij maar saai.

Ik ben ook gewoon op de gezonde tour gegaan, minder snacken tussendoor en meer water drinken. Tot nu toe gaat het erg goed en heb ik helemaal nog geen honger gevoel gehad. Ben vanaf januari weer bezig, hopelijk houd ik het nu echt vol. Meer water drinken helpt bij mij ook heel goed, wanneer ik toch ineens zin heb om ongezonde dingen te gaan eten drink ik een fles/bidon water leeg en is het klaar.

Nog 7,7 kilo te gaan !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2016 12:35    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Komt wel goed met die bikini zo te zien! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2016 18:12    
Vrouw Weeggegevens   Roxx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik ben nu 4 maand bezig en 20 kilo kwijt. maar ieder lichaam reageerd anders. en het heeft te maken met je startgewicht. vaak is het zo dat hoe zwaarder je bent, hoe makkelijker de eerste kilo's eraf gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2016 20:25    
Vrouw Weeggegevens   queenie1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Je zou eens met de app -monitor je gewicht- kunnen kijken. Die geeft een prognose van het verloop. De app is gratis en heel motiverend.

Sta eens stil bij de kleine mooie gebeurtenissen in je leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2016 13:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1