Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hoe streefgewicht in Wii Fit Plus aanpassen?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jippie1978
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Wij hebben sinds kort Wii Fit Plus. Als je voor het eerst Wii Fit doet en je registreert, moet je je lengte, een streefgewicht/doel en een tijdsbestek aangeven. Je krijgt dan ook de melding dat je je streefgewicht/doel elke week kunt aanpassen, omdat het afvallen niet voor iedereen even snel gaat.

Maar waar kan ik mijn doel/streefgewicht wijzigen? Ik heb mijn doel ruim binnen de gestelde marge gehaald en nu wilde ik het veranderen. Maar ik krijg geen melding dat ik mijn doel gehaald heb en de vraag of ik een nieuw doel wil stellen. En ik kan werkelijk nergens in het programma vinden waar ik dat zelf kan aanpassen, terwijl eerder wel aangegeven is dat je het zelf elke week kunt wijzigen.

Heb al op Google gezocht, ook geen info te vinden. Dus dan hier maar eens vragen of iemand van jullie het weet...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 apr 2011 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Emy
Ervaringsdeskundige Lowcarb

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Elke maandag komt de Wii met de melding of ik wil wijzigen.

Daarnaast, zodra ik mijn doelgewicht haal, dan is de WII superhappy en mag ik meteen een nieuwe streef invullen.

Dus het streef wat je ingevult hebt is misschien anders dan dat je gehaalt hebt.
Hij geeft bij mij elke dag aan hoeveel ik nog moet om mijn streef te halen.

Maar ik kan ook nergens vinden waar je het kan veranderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2011 16:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat vreemd, ik krijg niet elke week een melding of ik het wil wijzigen... Rollende ogen Ik heb in het begin een melding gehad dat ik het elke week kon aanpassen. Maar verder nooit een melding gehad en ik heb me suf gezocht in alle menu's waar ik het kan wijzigen.

En nu ik onder mijn doel zit, heb ik ook geen melding gehad. Helemaal niks, vond ik ook al zo vreemd. Je zou toch verwachten dat daar een reactie op zou komen als je je doelgewicht binnen de gestelde tijd gehaald heb. Ik kreeg wel elke dag na de bodytest een melding hoeveel kilo ik nog moest tot mijn doel. Nu ik mijn doel gehaald heb, komen die meldingen helemaal niet meer beeld. Dat wordt gewoon overgeslagen. Maar verder dus helemaal niks...

Heb je trouwens Wii Fit Plus? En doe je dan elke keer de uitgebreide bodytest of de simpele snelle? Ik doe eigenlijk altijd de snelle simpele test, want anders moet je die balans-oefeningen elke keer doen. Misschien dat ik wel een melding krijg bij de uitgebreide bodytest? Het is vandaag maandag, dus ik zal het zo eens proberen. Wie weet...

Bedankt voor je reactie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2011 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Emy

Reageer met quote
Daar is je antwoord, als je de complete bodytest doet krijg je deze meldingen, dan is je gewicht ook preciezer gemeten. De korte test, is kort en doet niet meer dan bmi en wegen, kijkt niet naar jouw doel gewicht etc.. dat is alleen in de complete bodytest.

Als je je gewicht gemeten hebt, dan vraagt hij of je wil stoppen of de test verder wil doen, dan moet je op ja klikken en hoef je de balans oefeningen ook niet.
Ik doe tegenwoordig geen balansoefeningen meer hihihi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 apr 2011 6:23    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb gisteren de uitgebreide bodytest gedaan en ook nu geen melding of ik mijn doel wil aanpassen. Rollende ogen Snap er echt niks van, hoor. Nou ja, de komende tijd dus de uitgebreide test maar doen, wie weet komt het vanzelf een keer in beeld!

Wat voor oefeningen doe jij allemaal op de Wii? Ik sta er zes avonden in de week op en dan een uur lang. Ik doe meestal steps plus, island lap joggen, rythm boksen superadvanced en een island lap fietsen. Als je het consequent doet, werkt het zeker!

Bedankt & succes met afvallen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 apr 2011 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Emy

Reageer met quote
Ik heb een jaar lang elke ochtend minstens een half uur Wii fit plus gedaan, altijd boksen (leukste) steppen, en ik deed een aantal oefeningen, zowel yoga als spieroefeningen voor buik en benen.

Sinds februari ben ik over op My fitness Coach, dance workout en sinds een maand de my fitness coach club, met een veelzijdig programma.
want ik vond het allemaal wat langzaam en saai worden. Nu gebruik ik alleen de Wii fit plus voor wegen. Ik heb zo'n fitkanaal geinstalleerd, zodat je voor wegen de CD er niet in hoeft te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 apr 2011 12:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na een poosje begint het inderdaad te vervelen. Elke dag precies hetzelfde, alleen in een andere volgorde. Iets meer variatie of eens iets anders, lijkt me ook leuker. Zijn dat speciale fitnesprogramma's voor de Wii?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 apr 2011 12:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Emy

Reageer met quote
ja, my fitness coach heten ze, er zijn nu vier verschillende, allemaal Fitness. Ik heb dance workout met dans en kickboksen en club met hele workout.de club is de nieuwste en compleetste.
Heel anders dan de Wii fit plus, veel sneller intensiever en zwaarder.
Er is ook nog EA active waar veel mensen enthousiast over zijn, maar die ken ik zelf niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 apr 2011 18:46    
Vrouw Weeggegevens   Mir70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
na t lezen van jullie berichtjes krijg ik ook weer zin om te gaan wii-en.. Ik heb diverse sport spellen, maar vind EA sports nog t fijnste. (de nieuwste heb ik niet)

Ik heb ook my fitness coach club, maar ik snap er niks van, volgens mij heb je een camera nodig die je bewegingen vastlegt, want anders gebeurd er niks en kun je de oefeningen gewoon nadoen zonder dat er iets geregistreerd wordt. T is leuker als je resultaat ziet en wat je verbrandt aan cal.

Wii fit plus gebruik ik ook voor mn gewicht en soms doe ik wat spelletjes, maar je moet er veel doen wil je wat verbranden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 apr 2011 11:02    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Doe tegenwoordig aan zumba zo fijn dat ik het nu ook thuis kan doen,
zo handig met een kleine meid als zij op bed ligt dan ga ik zumba doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2017 12:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1