Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hoe denk ik 'Afvallen' om? Afvallen en Omdenken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Elisabeth01
Bedankt voor je tips. Ik begin vooraan, anders denken over eten. Ik bedacht me net dat ik iedere dag ga bedenken wat er leuk aan de dag was, zonder dat het met eten te maken heeft. Ik ben benieuwd hoever ik daar mee kom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten čn bewegen

Reageer met quote
Els, hartelijk welkom hier bij ons groepje. Het staat inderdaad nog steeds open, dus fijn dat je meedoet!

Elisabeth, een goede raad van jou om op te gaan schrijven wat je wilt. Motivatie is alles!

Ik lees net bij Sochicken.nl over de combinatie afvallen en sport.
https://sochicken.nl/afvallen-met-sporten?utm_content=buffer2b339&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

Ik hoop dat de link werkt. Hij stelt onder andere dat je motivatie om te sporten niet (alleen maar) afvallen moet zijn. Dat is net zo deprimerend als dat je alleen werkt voor het geld. Je moet er ook voldoening uit kunnen halen, het leuk vinden of nog beter: het graag willen. Zie sporten als een aanvulling op het afvallen. Ik ben het hier wel mee eens.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 11:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
een leuke link, wat me opviel was :Wat je (niet) eet is belangrijker dan de calorieën die je verbrandt. Voor mij wel een opsteker om me bewust mee bezig te houden.
Een leuke site trouwens met heeeel veel informatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 12:29    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed idee, Els, om dagelijks even stil te staan bij wat leuk is geweest.

Goede blogpost. Ben het er helemaal mee eens dat afvallen geen goeie reden is om te sporten. Kies een sport of vorm van bewegen die je leuk vind. Iets wat je graag doet omdat je er zin in heb. Mooi meegenomen dat sporten/bewegen het afvallen ondersteunt.

Bij mij blijft het een aandachtspunt dat ik juist door veel bewegen makkelijker word met eten. Ook na een wandeling van 15 km is het een beter idee om voor een kopje thee te gaan. In plaats van een biertje omdat het er toch wel afgelopen is. Of Netflix kijken met een bak popcorn. Toch een hoop kcal verbrand dus het zet niet aan.

Deze week meer op letten. Als ik wil afvallen is het niet handig dat ik alles weer bij eet/drink omdat het toch niet aanzet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 13:00    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wat een goed stukje over afvallen en sporten.
Zo kun je de link ook leggen dat je naast gezonde en goede voeding om af te vallen ook kunt gaan extra bewegen. zonder dat het moeten is of wordt.

Ik ga het omdenken nu op allerlei manieren toepassen,
Zo had ik eerst steeds bah mijn dochter is zo'n rommeldoos, als ik de kamer niet opruimt tzt. gebeurt het nooit, nu denk ik als ik die kamer opruimt dan krijgt ze er weer een mooie kamer voor terug. Zo ook met sporten, ik ben bijna klaar met de afwas en dan MOET ik niet gaan wandelen en crosstrainen, Nee ik mag dat zo gaan doen omdat het goed voor me is, goed voor geest en lichaam, ik ga me er goed door voelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik vind dit ook de moeite waard om te lezen.
Ik heb het in ieder geval met aandacht gelezen.

https://sochicken.nl/afvallen-zonder-moeite

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Welkom Els! Wat misschien nog wel even leuk is, is om het filmpje te bekijken dat Geke aan het begin van het sprintje heeft gepost.. Door dat filmpje is het sprintje een beetje ontstaan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 18:16    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
dank je voor de tip mamdarijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 21:12    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten čn bewegen

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Welkom Els! Wat misschien nog wel even leuk is, is om het filmpje te bekijken dat Geke aan het begin van het sprintje heeft gepost.. Door dat filmpje is het sprintje een beetje ontstaan...

Inderdaad, dat filmpje is de aanzet tot deze sprint. En het kan geen kwaad om het nog een keer te zien... er komen wijze lessen voorbij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 21:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
omdenker van de dag:
Als je denkt dat het je niet lukt,
krijg je vanzelf gelijk.

ook weer iets om bij na te denken. Hoe overtuigd ben ik van mijn doel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 18:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 10 van 19