Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hoe denk ik 'Afvallen' om? Afvallen en Omdenken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sugarcy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor jullie reacties ga eens nadenken over mn vakantie eetplan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 21:04    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Geschokt wat is er al veel geschreven zeg.
Ik zal dat morgen denk ik eens rustig op mijn gemakje gaan lezen.
Bij mij lukt het nog niet helemaal maar ik blijf oefenen.
Iedere dag is er opnieuw een kans om het goed te doen.
Maar ik voel wel aan mijn lijf dat iets goed voor me is of minder goed, zo wordt ik tegenwoordig gigantisch moe als ik koek eet oid, dus een teken om dat bijna niet meer te eten dan bv. alleen bij speciale gelegenheden.
Ook een soort van denken als ik dit of dat eet???? hoe voel ik me dan??

Groetjes en ik wens iedereen alvast een fijn weekend toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 17:09    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Klinkt goed, Stevelina!

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 18:15    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Lin84 schreef:
Zelf ben ik niet zo van food blaming. Voeding bestempelen als goed of slecht. Wat is goed? wat is slecht? Dat zal per individu en per situatie verschillen. Ook van 'goede' voeding kan je niet onbeperkt eten/drinken en is het belangrijk dat je varieert. Alles kan slecht worden als je er te veel (of juist te weinig) van eet. Het gaat om het totaalplaatje.

Grappig, dat woord kende ik nog niet Lin; foodblaming.

Mijn indicatie - helpende gedachte bij het maken van keuzes: "is dit voedzaam eten of is het vulling?" Bij vulling valt voeding zonder nuttige voedingstoffen. Soms helpt me dat bij het bedenken: ik heb er zin in dus ik kies ervoor (en weet ook dat het alleen voor het genot is verder niet) en soms helpt het me om er juist niet voor te kiezen. Dan neem ik liever iets voedzaams.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 18:47    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
@Mamdarijn

Hier een partner die niets geeft om snoep, chocola of toetjes, zo moeilijk te begrijpen. Ik lust alles, moet bewust niet nemen ondanks dat het water me in me mond loopt.

Maar vind het een mooie van jou, Nee dank je, mag het niet hebben van mijn geloof😂😂😂ga het echt gebruiken!!
We kennen hier een godsdienstvrijheid en andere moeten daar respect voor hebben😊
Misschien moeten we een kettinkje laten maken met een muffin eraan ofzo, dat anderen kunen zien welk geloof we aanhangen😂
Weten ze ook dat we niet bekeerd willen worden!
Wij kiezen voor een gezond, slank lijf, en zorgen goed voor onszelf en daar hoort geen troep bij.

Dat gebeurd niet vaak: ik zit gewoon te schaterlachen om dit stukje.. GEWELDIG!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 18:54    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Smintjes zijn een hele goede keuze hoor Annette, vooral de kleintjes: maximaal smaak minimaal 'vulling' Lachen En die zoetstof is maar heeeel weinig in verhouding, daar zou ik niet mee zitten. Zo ben ik ook gek op laurierdropjes (van die kleine ronde in een plastic rond doosje) Ook maximum smaak, en minimum vulling..

In een pepermuntje zit naar verhouding een suikerklontje suiker.. Tel uit je winst na drie of vier pepermuntjes..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 19:01    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier nog iemand die verzot is op laurierdrop, ik weet precies welke je bedoelt. Je kunt er zo heerlijk lang mee toe.

ja die spreuk, hij blijft leuk hč. Maar als ik met zo'n muffin om mijn hals ga rondlopen, heb ik misschien veel te veel zin in zo'n muffin... een worteltje dan maar? 😂😂😂

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 7:10    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
11 kg geleden was ik voor het laatst bij de weegclub. Wat confronterend zeg Schaam Schaam Gisteren werd ik weer op de site geattendeerd en sloeg ik aan het lezen bij de weegclub. Ik worstel weer erg met mijn gewicht en hoop op deze manier weer aan de slag te gaan. Bij mij zit het probleem niet in verslaving aan zoet, maar vooral in de "vreet"buien. Het maakt dan niet uit wat ik eet, als ik maar iets eet Schaam Schaam Ik herken daar (nog) geen verslaving in. Een manier van omgaan met emoties.
Omdenken is ook helemaal mijn ding vandaar dat dit sprintje mijn aandacht trok. Regime en rouwproces zijn woorden die mij bewust maken hoeveel het kost om resultaat te kunnen bereiken. Dat het zeker een hele opgave is en niet is wat je maar effe doet.
Mijn manier van omdenken is dat ik iedere keer zelf een keuze maak wat ik in mijn mond stop. Het probleem wat ik nog ervaar is dat mijn verstand en gevoel hier niet altijd in samenwerken Sip . Hier hoop ik door deelname aan het sprintje weer wat sterker in te worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 9:11    
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik hoop dat jullie het geen probleem vinden dat ik niet vanaf de start heb deelgenomen. Ik ben nu gemotiveerd daarom wil ik graag gelijk aan de slag in een sprintje dat mij aan spreekt. Het sprintje stond nog opn dus ik dacht dat ditt wel kon, zo niet dan kiep mij er maar uit Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 9:39    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hallo Els,

goed datv e de draad weer oppakt!!
Afvallen, gezond eten begint in je hoofd, maak een plan, en leer anders over eten te denken.

Aangaande het eten als je moe, blij, teleurgesteld, gelukkig, boos, kwaad enz.bent.
Schrijf je motivatie op, waarom je af wilt vallen en pak op dat moment dat erbij.
Want wat levert het je op om te gaan eten, zo zal je nooit je doel halen.

Bedenk waar je echt behoefte aan hebt en handel hier na.
Ben je moe, gefrusteerd, ga slapen of neem een douche.
Voel je je blij, gelukkig, kun je ook vieren met een kop koffie of een colaatje light.
Jaaa, het omdenken zorgt voor gewichtsverlies😊

Kom op, ga ervoor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 9:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 9 van 22