Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hoe denk ik 'Afvallen' om? Afvallen en Omdenken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ik volg even alleen. Heb even niet zo veel toe te voegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 7:41    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@Sugarcy

Ook in een hotel, met ontbijtbuffet en warm eten, maak ik een plan.
Schrijf niet precies op wat ik ga eten maar wel dat ik niet overeet.
Ontbijt kies ik voor donkerbrood, gekookt ei, als er is vers fruit en nog een yoghurtje ofzo. Eet dus wel iets meer dan thuis maar sla de lunch over.
Het diner, eigenlijk ook geen probleem als ik gewoon 1x opschep en oversla met het dessert.
Dus ondanks dat het vakantie is, het all inclusief is, kies ik voor matig eten, langzaam eten, kleine portie s maar toch maximaal genieten.

Heel langzaam gaat het bij je horen, kiezen voor wat goed voor je is, waar je lijf iets aan heeft!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Eetplan in een hotel, het kan wel, maar ik zou niet al te streng zijn, zoek voor jezelf de balans waar je echt van geniet. En hou het wat binnen de perken, alle remmen los qua eten is gewoon niet verstandig.

Het afgelopen jaar zijn wij heel vaak weggeweest naar een hotel, door omstandigheden kwam dat zo en het voelde ook wel heel luxe. En straks in de vakantie gaan we weer een paar keer. Dus ik heb me wel een bepaalde aanpak moeten toeëigenen. Mijn regime hierin: Ik mocht elke ochtend één extra ding kiezen: òf een croissant, òf een eitje, òf een muffin. Dat was dan de toegift zeg maar. En daarnaast gewoon een sneetje bruinbrood, een volkoren puntje, eventueel een beschuit of een plak ontbijtkoek. En één keer een glas sinaasappelsap, want o o o, wat zit daar veel verborgen suiker in. Wel onbeperkt kruidenthee en koffie.

En inderdaad, eigenlijk geen lunch of heel simpel een broodje en een banaan. Na zo'n superontbijt kan dat ook prima.

Bij het avondeten ook kiezen: òf een dessert, òf een glas wijn. En als het even kan, meer groente dan aardappeltjes/frietjes op je bord hebben. Verse muntthee als dessert is ook heerlijk!

O ja, bij één van de hotels zaten we op de vierde verdieping. Ik heb toen nooit de lift genomen. Of het er mee te maken had weet ik niet, maar ik was in die drie dagen 1 kg afgevallen! Ongemerkt ga je toch heel vaak even naar de kamer, en al die trappen tellen dan toch lekker mee.

En als je dan weer thuis bent, weer even terugschakelen naar een sober eetpatroon en dat dan ook echt weer oppakken. Zo blijft het ook speciaal: in het hotel eet je wat luxer dan thuis en daar geniet je dan ook echt van.

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 14:01    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Geke, haal me maar uit de sprint. Zit momenteel op een heel andere golflengte dan jullie.
Heel veel succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 14:40    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik kwam vanmiddag tot een verrassend inzicht. Veel dingen doen we gewoon zonder er bij na te denken. Zoals tanden poetsen, naar de wc gaan, de container buiten zetten, afwassen...

Als ik ook eens op die manier met mijn regime/eetplan/of hoe je het ook wil noemen omga. Zonder na denken gewoon mijn plan volgen. Ik wijk eigenlijk altijd pas van mijn plan af als ik er over na ga denken.

Ik weet nog niet of het ook echt zo ga werken. Misschien dat het iets te makkelijk verzonnen is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 16:12    

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Geke, haal me maar uit de sprint. Zit momenteel op een heel andere golflengte dan jullie.
Heel veel succes allemaal.

Jammer Juf dat je ons gaat verlaten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die golflengte...
Je mag altijd weer terug komen hoor! Ik verwijder je met tegenzin...

Nov. challenge:1 punt voor bijna suikervrij, 3 voor geheel suikervrij, 1 punt voor elke 3 km wandelen, elke 10 km fietsen, muziek studeren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 120 punten. Tussenstand 17 nov. 59 p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 16:55    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Nou, ik vind het moeilijk om uit te leggen Geke.
Het fanatieke, regime, strikte staat me momenteel erg tegen.
Ik ken het maar al te goed, een beetje het ...alles of niets.
Bij mij gaat dat nooit lang genoeg goed, gedoemd om te mislukken.
Ik hou het maar bij de ministapjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 17:47    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Een eetplan heb ik niet. Ik eet met mate en heel veel groente (en aardappelen) uit eigen tuin. Ik neem 1 bord eten. Verder ben ik erg van keuzes maken zoals o.a. @geke ook schrijft. Ga ik naar een verjaardag? Dan neem ik OF een gebakje OF 6 toastjes. En 1 glaasje wijn. Ik drink trouwens nauwelijks alcohol. Vaak een maand niet. Verder was ik verslaafd aan pepermunt. Daar ben ik ruim 4 weken geleden mee gestopt. Sindsdien neem ik Smints op aanraden van @elizabeth. Er zit wel sorbitol in waar de meningen ook weer over verdeeld zijn.

Fijne avond allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 18:18    

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Nou, ik vind het moeilijk om uit te leggen Geke.
Het fanatieke, regime, strikte staat me momenteel erg tegen.
Ik ken het maar al te goed, een beetje het ...alles of niets.
Bij mij gaat dat nooit lang genoeg goed, gedoemd om te mislukken.
Ik hou het maar bij de ministapjes.

Oké, ik denk dat ik het begrijp. Ministapjes zijn ook goed toch? Het gaat erom dat het voor jou werkt. Ik wens je veel succes bij je keuzes! En kom gerust nog eens buurten hier.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 20:05    

Reageer met quote
Annette, verslaafd aan pepermunt? Dat lijkt me lastig want het is grotendeels suiker. Sorbitol is ook niet alles inderdaad. Misschien toch maar wat minderen? Of niet alles tegelijk...?
Pfff al die keuzes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 20:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 8 van 22