Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weight Watchers dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Het waarom van een telvrije dag

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wilhelmina55
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: ww

Reageer met quote
Heb net het boek Tellen of niet tellen binnen. Maar als je niet hoeft te tellen, waarom staan dan toch de gewichten erbij? Je mag dan toch de verzadigende producten eten tot je aangenaam vol zit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2012 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
misschien als voorbeeld?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2012 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Wilhelmina55
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: ww

Reageer met quote
Dat zou kunnen, om een beetje een maat te hebben. Ik heb er wel menuutjes uit gemaakt, maar ga dan toch weer tellen. Dom mens, he? Maar er staan lekkere dingen in en dus ben ik gewoon blij met het boek! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2012 13:47    
Vrouw Weeggegevens   Katootje33
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight Watchers

Reageer met quote
Heb van de week mijn telvrije dag gehouden met 's avonds een barbecue! Handig, ik heb geen stokbrood genomen, maar wel kipsate (zonder de saus) en allerlei salades, er was ook pastasalade en vis, je kunt dat niet wegen, maar dat hoeft ook niet, want je kunt eten tot je verzadigd bent! Heb daarvoor wel de spareribs laten staan Verward maarja de coach zegt: je moet keuzes maken....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2012 21:59    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Dieetaartje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren mijn 1e telvrije dag...blll dat Friese roggebrood ga ik zeker vervangen door iets anders want dat is niets voor mij...maar verder beviel het me prima! Wel s' avonds 2 koeken op, ook omdat ik merkte dat ik niet aan mijn dagtotaal kwam op een telvrije dag...
Ik vond het leuk om te proberen en ga het zeker vaker doen!

Ik was me erg bewust van de 'goede' producten en had minder honger buiten de eetmomenten om!

X Dieetaartje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2013 13:30    
Moderator

Reageer met quote
ja je wordt veel bewuster en dat is nou net de bedoeling

vollervolkorenbrood is ook telvrij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 14 mei 2013 16:31    
Vrouw Weeggegevens   patricia234
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
vandaag ga ik beginnen met de Weight Watchers ik heb het jaren geleden ook eens gedaan dus ik doe het met het oude boodschappenboekje
hopen dat het gaat lukken heb vorige maand kruidvat shakes gebruikt 2 weken lang was niks afgevallen ik deed smorgens en de middag shake mager avondeten en ook nog sporten er bij dus dan maar weer terug naar de Weight Watchers methode ddie hielp toen wel
Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2013 7:44    
 Exclusief blond Amsterdam
Moderator

Reageer met quote
goed plan hoor en lekkerder ook dunkt me Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2013 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik las ergens bij de info over een telvrije dag dat vollvolkorenbrood telvrij is Erg blij .Waar is dat te koop en hoe smaakt t.Heeft iemand een idee?Dan heb ik een vraag over sportmikbrood van bakkerij t stoepje.Ik heb t eens gekocht en daar informatie over gevraagd via de mail toen ik nog het dr.frankdieet volgde.Een sneetje bevat 3,5 khdr per sneetje.Volgens mij was t gemaakt van soja Rollende ogen En t bevat giga veel vezels.Heeft iemand een idee of dit brood ook ipv roggebrood gegeten mag worden?Alvast bedankt Kleine Kaatje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 nov 2013 21:14    
Moderator

Reageer met quote
volgens mij zijn er de laatste tijd heel veel soorten brood die mogen en nergens op een lijst staan,elke bakker heeft wel een eigen versie en als het giga veel vezels bevat dan zou ik het gewoon telvrij eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 26 nov 2013 23:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2