Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Het nieuwe begin

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Assie10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 17dagendieet

Reageer met quote
Goeiemorgen iedereen,

Mijn naam is Astrid( Assie) en ben 50 jaar oud.
Vandaag ga ik opnieuw een poging doen om wat kilo's kwijt te raken.
Ik ga het 17 dagen dieet volgen maar krijg pas op 3 mei het boek binnen maar tot die tijd doe ik wel al opletten met wat ik eet.
Heb al van alles geprobeert en was dan een wat kilo's afgevallen maar vind het moeilijk om vol te houden. Alleen nu hangt het samen met me gezondheid dus meerdere stokken achter de deur die op je letten. En hoop dat ik hier ook wat steun kan weghalen die we allemaal nodig hebben.
Bij deze iedereen veel sterkte bij het verliezen van de kilo's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2014 9:35    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Assie van harte welkom bij de weegclub. Een goed doel om voor je gezondheid af te vallen

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Low carb algemeen

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2014 9:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen Ellen,

Dank je voor de uitleg en ben al aan het rondneuzen hoe alles werkt .
Ben blij dat ik zo met lotgenoten mee ken leven hoe zij het doen met het afvallen. en toch ook een steuntje in de rug kan krijgen
Gr Assie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2014 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom bij de Weegclub Assie. 17 dagen is ook een low-carb manier van eten toch? Ik heb daar zelf veel aan gehad en let nog steeds op mijn khd. Juist als je beter wilt gaan eten vanwege je gezondheid heb je een goed motivatie. Als je het moeilijk krijgt kun je -voordat je gaat eten natuurlijk Erg blij - nog even nadenken over de reden dat je bent gaan afvallen.
Ik wens je veel succes! Groetjes Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014 1:13    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Missy voor je lieve woorden. Ik moet nog uitzoeken waar het onder valt heb namelijk het boek nog niet binnen en voorlopig hou ik me aan gezond eten. Ben wel op de site van het 17 dagen dieet wezen kijken maar kan het nog niet echt vinden.
Het zal wel goed komen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Lass
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (BIA-med)

Reageer met quote
Hallo Assie,
Mijn naam is Lass. Ik ben ook net nieuw op deze site. Ben zo-ie-zo nieuw in een dergelijk medium.
Maar het feit dat je zo elkaar een hart onder de riem kunt steken vind ik echt prachtig.
Ik wil je via deze weg dus veel succes wensen met je dappere voornemen om een dieet op te pakken en wens je heel veel sterke momenten toe.
Groeten, Lass

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Assie10 schreef:
Dank je Missy voor je lieve woorden. Ik moet nog uitzoeken waar het onder valt heb namelijk het boek nog niet binnen en voorlopig hou ik me aan gezond eten. Ben wel op de site van het 17 dagen dieet wezen kijken maar kan het nog niet echt vinden.
Het zal wel goed komen!!!

Ik heb het ook gedaan en het is inderdaad écht lowcarb hoor, dus ik heb je dagboekje verplaatst naar het juiste subforum. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014 12:37    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel dan weet ik het te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014 13:42    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
De link staat in je profiel hoor (als je op je nickname klikt) dus je hoeft sowieso nooit te zoeken! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014 15:15    
Vrouw Weeggegevens   Lass
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (BIA-med)

Reageer met quote
Hallo Assie,
Leuk ok jouw reactie in mijn dagboek terug te zien.
Ben inmiddels weer terug van de korte vakantie en heb het reuze naar mijn zin gehad.
Ben bovendien niet aan gekomen maar ook niet afgevallen hoor ondanks de 2 flinke wandelingen die we hebben gemaakt.
En hoe is het jou vergaan de afgelopen dagen?
Laat het even weten als je er de tijd voor kunt vinden.
Groeten Lass.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 mei 2014 14:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2