Onderwerp menu

Forum: Babbel-Box
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Het klaagmuurtje voor iedereen !!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  masja33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-Carb

Reageer met quote
Eigenlijk heb ik niks te klagen hoor maar ik zit gewoon niet lekker in me vel! aldoor sjacherijnig en mopperig tegen mijn meiden! Daar baal ik van en ik wil graag stoppen met mijn smerige gerook!!! MAAR HOE???????? Dan word ik nog sjacherijniger en weer dikker!!!

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-van-masja33-t19882.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 17:15    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Regina1980
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mijn vriend is ook gestopt met roken. Hij is telkens als hij trek had in een rookertje nam hij een pepermuntje. Oke ze ging hard. Maar het heeft hem wel geholpen.

groetjes Regina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 17:20    
Vrouw Weeggegevens  Foxy74
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers Pro Points

Reageer met quote
heb al paar dagen licht migraine en gisteren zette het door. Vroeg naar bed met medicijnen met de hoop dat vandaag wel over zou zijn. Helaas nog steeds hoofdpijn Niet genoeg om ziek te zijn, maar teveel om lekker te functioneren Daar zit ik dan mooi mee.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 11:56    
Vrouw Weeggegevens  Katarina
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Foxy: dat is echt wel balen! Ik sta ook al een aantal dagen op met migraine, maar heb tijdens mijn aanval geen medicatie kunnen nemen dus ben ik gedoemd om hem uit te zitten. Heb jij dat ook? Alle medicatie die ik nu neem, helpen niet meer omdat ik de aanval niet heb kunnen afwenden... Wat me wel wat verlichting brengt is een tas koffie of cola. De caffeďne zet je bloedvaten terug wat open. Veel beterschap, hopelijk ben je er snel vanaf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 12:30    
Vrouw Weeggegevens  Carmona
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond en bewust eten

Reageer met quote
Ik heb al eerder geklaagd,maar ik ben weer terug,
ik wil even klagen, even mijn hart luchten,
ik heb net gehoord dat ik een hernia heb, en waarschijnlijk een te grote om er mee te blijven lopen, dus misschien volgt er een operatie. Huil huil Huil huil Huil huil Huil huil
Ik baal hiet behoorlijk van.

gr mieke

31-12-2010 wil ik 86kilo wegen!!! En dat gaat mij lukken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 12:36    
Vrouw Weeggegevens  Foxy74
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers Pro Points

Reageer met quote
@katarina Heb al tijden geen aanval meer gehad dus ook geen medicijnen meer in huis. Nu Saridon en kan ik het wat mee onderdrukken. Als het zo blijft of weer eens komt toch maar weer eens naar de huisarts. Ik kan juist helemaal niet tegen koffie of cola nu. Veel water drinken en inderdaad maar uitzitten

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 12:36    
Vrouw Weeggegevens  Sher
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe kan het dat ik bijna 10 kilo lichter ben, maar me 20 kilo zwaarder voel Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2010 17:53    
Vrouw Weeggegevens  Stas
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten met advies van een diëtiste

Reageer met quote
Sip Zo goed mijn best gedaan sinds enkele maanden om af te vallen en dat ging geregeld zo lekker en nu is de spirit weg, maar zijn er weer wel kilo's bij aan het komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2010 9:50    
Vrouw Weeggegevens  Farfallina
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Gisteren de behoefte gehad aan een snoepje en nu is het zakje leeg. Het is pas de eerste keer en maar 100 gram en weinig vetten enzo maar toch Sip

Het is ook niet echt mijn week in alles Huil huil Gaat zo maar wat warmte van de zonnebank opzoeken. Kijken of ik daar wat van opknap want het zonnetje buiten mist ook z'n kracht. Gaat meteen ff een stukje om fietsen voor de extra calorieën te kunnen verbranden. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2010 17:33    
Vrouw Weeggegevens  Tinus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ja ook ik wil ook ff mijn frustratie kwijt.

Pffff af en toe baal ik zo vanmezelf. Heb zo goed gelijnd vanaf oktober tot december en nu is het op. Ik wil zo graag verder maar kan die knop gewoon niet omzetten. En daar baal ik van. Wil zo graag nog 5 kilo afvallen of iets meer.
Maar iedere dag probeer ik het weer en iedere dag mislukt het weer. Chips koek snoep grrrr ik voel me er af en toe zo ... onder. Toch blijf ik wel een beetje stabiel al moet ik er wel goed bij opletten. Maar wil gewoon weer verder.... ik baal er echt van want ik weet dat ik het kan en dat vind ik het ergst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 mrt 2010 21:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
Pagina 26 van 27