Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Het "geen dieet"sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Welkom iedereen

Zullen we het sprintje op ongeveer 10 personen houden? Anders word het een beetje onoverzichtelijk denk ik.

Vandaag een puddingbroodje gegeten,de rest van de dag opgelet met eten,zo past zoiets toch in je dag,vroeger vond ik het dan een verloren dag maar nu gewoon weer verder met opletten Erg blij

Hoe was jullie dag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Vandaag een goede dag gehad. Geen snaaierij, gehouden aan mijn plan. Morgen weer zo'n dag!

Guusje, je houdt het bij 1 en dat is al heel wat. Als je verder goed oplet en dit niet elke dag doet jan het niet heel veel kwaad

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 21:16    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo

Hier een calorie arme dag gehad.
Maar het was van moeten...
Ik ben doodziek. Buikgriepje.
Ik heb het helemaal gehad, in februari waren we ook allemaal ziek.
En nu opnieuw, twee weken geleden, onze dochter. Daarna mijn man, zoontje van 9, dit weekend ons derde kindje (bijna drie).
En nu ik en opnieuw onze dochter (is net beginnen overgeven ). Morgen naar de dokter.

Ik wacht dus op de zon en hopelijk verdwijnen al die ziektekiemen.
En ervaring leert me dat dit gewichtsverlies heel tijdelijk is...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 23:02    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Hey Lisa

Jakkes wat vervelend,zeker als je kleine kindjes hebt is ziek zijn geen optie! Heel veel beterschap.

Pien,wat fijn dat je een goede dag had,lekker is dat hé!

Ik was gisteravond alleen thuis en dat was altijd snaaien,nu heb ik wel die drang maar hou me keurig aan de yoghurt haha Dat komt wss ook omdat ik de hele week oplet en dan in het weekend een wijntje en wat lekkers mag,ik drink dan droge witte wijn en aangezien daar geen koolhydraten in zitten moet ik daar wat bij eten(heb diabetes,en ja ik weet dat je dan beter niet kunt drinken maar als dat niet meer mag hoeft het van mij ook niet meer,dan maar dik)

Ik kan me dan echt verheugen op een avondje tv met wat lekkers,

Allemaal een fijne en goede eetdag gewenst Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 6:15    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   EssieK
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Benfit

Reageer met quote
Zo..de eerste kilo is eraf. Mooi begin van de eerste week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 6:38    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Essiek
Goed! 1kg eraf is heel mooi!

Guusje
Super, dat je niet gesnoept hebt!

Hier woog ik maandag morgen 70,4 en vandaag 68,4 Geschokt . (Ik besef wel dat het heel tijdelijk is) Twee kg af op 1 dag? Ik ben gisteren pas ziek geworden. Honger heb ik nog niet.
Vandaag wel proberen om te drinken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 8:16    
Vrouw Weeggegevens   haniestep
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en regelmatig eten

Reageer met quote
Hoi allemaal!

Ik doe graag ook mee met dit sprintje. Begin deze maand het afvallen wederom opgepakt.

Ik wil een gezondere levensstijl met meer variatie in eten en meer bewegen. Dat lukt mij tot nu toe heel goed. Normaal at ik 's ochtends brood, bij de lunch brood en 's avonds aardappels, groente vlees. Dagelijks vrijwel hetzelfde en veel van hetzelfde broodbeleg. En eigenlijk vind ik brood niet eens zo heel lekker... ik word brood gewoon zat. Maar het is gewoon makkelijk! Ik eet nog wel brood, maar veel minder! Ik probeer echt te variëren en meer gezonde tussendoortjes te eten.

Ook maakte ik mijzelf schuldig aan het 'maar gewoon eten' van koek, snoep en chips. Het was haast een gewoonte geworden om elke avond een koek te eten en later op de avond nog een schaaltje chips. Of op het werk iemand die trakteert, zonder erover na te denken stopte ik het in mijn mond.

Momenteel ben ik iets meer dan 3 kilo kwijt (begin van de maand woog ik ruim 97 kilo). Voor mij hoeft het helemaal niet zo snel te gaan, maar blijkbaar gaan de eerste kilo's wel erg hard.

Meer beweging krijg ik door minimaal drie keer per week een flink stuk te wandelen. Het lijkt mij leuk om samen gewicht te verliezen! We gaan knallen!! Erg blij

Groetjes Hanie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 13:53    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   Mijnnaam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: South Beach

Reageer met quote
Ik doe ook mee...sprintje extra niet verkeerd Cool Binnen dit Sprintje wil ik werken naar de 90 kg Hopelijk gaat het lukken, gelukkig mag ik niet klagen over de laatste 10 dagen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 16:44    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik doe ook mee. Ik ga voor 5 kilo eraf. Mijn gewicht is waarschijnlijk iets zwaarder. Morgenvroeg wegen en het verschil trek ik er wel af. Mijn doel is gewoon eten en iedere avond bij mooi weer gaan fietsen.

Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 20:23    
Vrouw Weeggegevens   Eline1983
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten/ Kh-beperkt

Reageer met quote
Kan ik nog meedoen?

5.5kg eraf zou top zijn

[url=http://www.weegclub.nl/] [/url
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 20:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 2 van 14