Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Het gaat echt gebeuren Dagboek

Auteur Bericht
Vrouw   R27
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Verrast Het gaat echt gebeuren! Na jaaarenlang DIK zijn, dieten, denken, het GBP traject in te gaan, informatie aan te horen, informatie op te zoeken, informatie te verwerken, te wachten, wachten en nog eens wachten... gaat HET eindelijk gebeuren!

Over precies 2 weken, 15 december word ik geopereerd voor de GBP en heel eerlijk gezegd begin ik m nu toch een beetje te knijpen! Rollende ogen Ik wil dit zoooo graag en nu het voor de deur staat, ga ik het me toch afvragen... is dit wel de juiste keuze? Ben ik wel IK na de operatie? Ben ik zwak dat ik hiervoor kies, of juist heel sterk? Had ik niet beter mijn best moeten doen om op een andere manier af te vallen? En zo gaat het maar door... Mijn hersenen draaien overuren tot dat iik mezelf helemaal zat word en dan zeg STOP!!!

Dit is waar je voor gekozen hebt en dit is ook wat je gaat doen! Ik laat het gewoon over me heen komen Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 dec 2014 16:10    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo R27,

ik het woord dagboek achter je titel gezet nu mag je hier je bevindingen en alles wat je kwijt wil posten.
Al die losse berichten geven geen mooi overzicht , klik dus niet op nieuw onderwerk maar op nieuw antwoord als je een reactie wil posten.
Je mag zelf in je profiel je gegevens invoeren om het verloop van je afvallen te volgen.

Heb je vragen klik dan op de link hier onder dit bericht en stel je vraag.
Als je op je naam klikt kom je meteen in je dagboek,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 dec 2014 16:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1