Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Help me, ik heb een (vakantie)terugval!!

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elvira85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed (gezond eten)

Reageer met quote
Hallo iedereen,

Ik ben sinds juli 2011 lid van deze fantastische site. Ik was zeer gemotiveerd en in de eerste vier weken ben ik tussen de 4 en 5 kilo afgevallen! Het ging al een speer, ik was ook trots op mezelf.

22 augustus begon mijn vakantie van drie weken. In de eerste week heb ik mijn motivatie kunnen vasthouden, dat ging redelijk goed. Maar dan die ene vrijdagavond met vrienden... ik pak één chocoladebiscuit en ik pak er vervolgens nog twee. De dagen daarna had ik de smaak te pakken, ik liet het dieet helemaal varen onder het motto "ach, het is vakantie, over twee weken pak ik het weer op".

Hierdoor heb ik de afgelopen twee weken veel lekkers tot me genomen: M&M's, chocola, chips, chocoladevla (niet in zuinige hoeveelheden), cake, broodjes, koekjes, biscuits etc etc etc mmmmmmm

Ik sta weer op 82 kilo, ik baal hier enorm van Uitroep
Ik heb een groot VARKEN op mijn blaadje met gewichten / prestaties getekend, zo boos ben ik op mezelf.

Ik zit in een behoorlijke stress-situatie, mijn relatie van twee jaar staat min of meer op springen... Dat maakt het des te verleidelijker om weer te gaan schrazen! Ik heb JULLIE nodig om opnieuw de draad op te pakken......!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 21:39    
Onbekend Weeggegevens   Mejuffer Rosmarijn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ach, jee! Tis ook niet makkelijk, dat voorop gesteld. Maaarrrrr.... je kunt het wel! Anders was je eerder niet zoveel afgevallen. Schrijf je in voor een sprint (die van mij heet 'In 6 weken 5 kilo kwijt raken', misschien een mooie start? We beginnen zondag)

Heb je niet van voor je dip hier een dagboek staan? Bekijk gewoon je valkuilen, hoe wil je het nu aan gaan pakken?

EN ZET DIE KNOP OM!

Sterkte. Ik weet zeker dat je het kunt, ik hoop dat je dat jezelf ook duidelijk kunt maken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 21:50    
Vrouw Weeggegevens   el4
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedenavond,

Jij moet echt weer goed gaan beginnen,

Morgen opnieuw gaan starten met op je eten letten, Hoe goed voeldde je je niet toen er een paar kilo "s af waren?

Je voelt je toch echt lekkerder dan, dus is de smaak van snoep ed dan nog zo lekker?
Het is zo moeilijk, in tijden van stress pakken we allemaal de verkeerde dingen, maar de pijn en verdriet gaan er echt niet mee weg hoor!!!!

Veel sterkte, en vind de kracht om sterk te zijn,
Groetjes el4

(ik hoop dat dit je helpt!!!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
GLOBAL MODERATOR

Dieet: Paleo, Oergezond volgens Karin

Reageer met quote
Misschien heb je hier ook iets aan:
http://www.weegclub.nl/forum/tips-voor-moeilijke-momenten-t23366.html
en bedenk dat je volvreten je problemen niet oplost, je stress niet wegneemt en je relatie niet gezond maakt. Dat kun je alleen door andere inspanningen te leveren. Van jezelf volproppen wordt je alleen maar dik en depri, gevoelens die niet constructief zijn. Kop op joh! Geef jezelf een schop onder je kont en ga ervoor!

babbelboekje.....oergezond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 20:19    
Vrouw Weeggegevens   Jelle85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (WC)

Reageer met quote
Ik weet heel goed hoe je je voelt! Ik heb niet eens door een vakantie maar ook een enorme terugval en al mn harde werken is voor niets geweest! :'(
Kan weer helemaal overnieuw beginnen.
De motivatie is dan gewoon heel ver te zoeken, maar dit keer gaan we het samen doen, wij hier op t forum, maar ook ik en mijn partner!
Eindelijk niet meer alleen voor mezelf extra gezond koken.
En op de Kcal letten. Nu doet hij het zelf ook!
Dit geeft mij wat meer positieve energie. Misschien dat het jou ook motivieert als je het met iemand samen doet?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2011 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Robijn
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Herbalife Energie ontbijt

Reageer met quote
Hier een soortgelijk verhaal. Flinke terugval. paar maanden stilgestaand, maar nu gewoon weer aangekomen.
Bij mij is de reden dat er iets niet helemaal goed zit in mijn buik na het zetten van mijn spiraal. Moet daarvoor ook zo naar echo voor in ziekenhuis...
Maar de kunst is echt weer een vast ritme inbouwen. Ik heb dat afgelopen weekend weer gedaan, gewoon 3 maaltijden, waarvan 2 shakes en een lekkere avondmaaltijd met veel groenten en fruitjes tussendoor, en ben afgelopen weekend dan meteen weer wat vocht kwijt, nl 0,8 kg. Dus kom op gewoon weer beginnen, nieuwe kilos gaan er ook weer makkelijker af en kg die je al even meedraagt, dus even twee weken strak en dan zit je weer op je gewicht voor je vakantie, en dan duurt de volgende vakantie vast nog lang en kun je dus lekker doorknallen ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2011 9:00    
Vrouw Weeggegevens   scrapbeppie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Heel bekend verhaal, ik ben 2 weken in het buitenland geweest en heb geen dieet gevolgd zoals ik het normaal doe. Heb elke ochtend lekkere verse broodjes gegeten en wat gesnoept.
Elke dag uit eten was wel te doen alleen kreeg je overal aardappels of patat bij.
Bij terugkomst was ik ruim 4 kilo aangekomen. Ik ben weer streng gaan lijnen (fase 2 atkins) en het was er zo weer af.
Had wel weer de bekende afkick verschijnselen, hoofdpijn, honger, trek in zoetigheid.
Was wel weer even moeilijk, maar als je echt wil goed vol te houden.

Verman jezelf en ga ervoor.
Je zal zien dat je je weer heerlijk gaat voelen.

Groetjes Amanda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 sep 2011 11:30    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik ben ook erg aangekomen op vakantie, een kilo of vier. Ook ik heb steeds hoofdpijn, maar zou dat van het afkicken komen? dar had ik niet eens aan gedacht... Ik probeer er nu ook weer alles af te halen. Ik vind het gewoon zo lekker om twee weken lang even nergens naar te kijken en te eten en drinken wat ik lust

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 sep 2011 19:39    
Vrouw Weeggegevens   dvo78

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik had ook een terugval, maar gelukkig ben ik niet echt veel aangekomen (en de laatste wéken zelfs vrij stabiel gebleven, dus dat was wel lekker). Wel had ik het ontzettend moeilijk met het omdraaien van die knop, zodat ik er weer voor kon gaan. Ik geloof dat ik hem weer gevonden heb... ik hoop jij ook inmiddels cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 sep 2011 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Skabine
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zoiets is altijd moeilijk!
Ook ik heb er nu last van, morgen ga ik weer werken en ik heb mezelf voorgenomen om morgen weer goed te starten, vandaar dat ik ook vandaag lid ben geworden van deze site..

Advies? Ehm, niet bij de pakken neer gaan zitten en afleiding zoeken van je problemen..

Ook al ga je maar een spelletje doen en zorg je dat je niets binnen handbereik hebt om in je mond te stoppen..

Succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 18 sep 2011 16:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2