Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Help, ik kan niet meer naar de wc

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AHWZwiers
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarme leefstijl

Reageer met quote
Hallo Denise,
Wat bij mij erg goed helpt zijn 3 à 4 kiwi's s'ochtends op je nuchtere maag en dan het liefst een paar ochtenden herhalen. Een spastische darm heeft 80% van de bevolking dus dat kan niet echt het probleem zijn..............
succes hoor Denise

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 feb 2009 20:47    
Vrouw Weeggegevens   Harmpje
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
lijnzaad is inderdaad een goed middel en veel drinken!!

Sterkte,ik hoop dat je je al iets beter voelt.

Groetjes Harmpje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2009 20:47    
Vrouw Weeggegevens   May
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker en Kcal tellen

Reageer met quote
Ik heb hetzelfde probleem, mijn kilo's vlogen eraf en het gaat nog steeds erg hard per dag. Ik weeg nu 64,1 en woog 70,4 op 5 februari. Ik ben meer gaan eten omdat mijn dieet wel erg streng was, en ik eet nu in plaats van rijstwafels volkoren brood.

Echter ben ik nu vanaf maandag al niet meer naar de wc geweest en ik probeer echt van alles. Ik drink veel vocht, beweeg redelijk veel, ik eet zelfs ontbijtkoek en all bran en sinds dinsdag neem ik laxeer siroop (lactulose) maar het helpt niks. Ik plas heel veel maar fatsoenlijk naar de wc lukt niet meer.. ik maak me wel een beetje zorgen eigenlijk.

Heeft iemand dit ook gehad? Ik heb ook al 's ochtends een glas lauw water gedronken op nuchtere maag maar helpt ook niet. Verder eet ik 2 stuks fruit per dag en minstens 200 gram groente.

x May

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 feb 2009 20:55    
Vrouw Weeggegevens   AHWZwiers
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarme leefstijl

Reageer met quote
[quote="AHWZwiers"]Hallo May,
Wat bij mij erg goed helpt zijn 3 à 4 kiwi's s'ochtends op je nuchtere maag en dan het liefst een paar ochtenden herhalen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 feb 2009 21:03    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Hoi

Ik zie dat je maar 600 kcal. per dag eet Geschokt
Dat kan wel eens de oorzaak zijn.
Alles stagneert en je darmen werken dan niet goed .
Waarom eet je maar 600 kcal .per dag?
Je stofwisseling gaat langzamer en je verbrandt dan spieren i.p.v. vet en dat is toch niet wat je wilt?
Jouw gewicht is prima, jouw B.M.I ook. Als je toch wilt minderen in gewicht eet dan minimaal 1200 kcal en dan ook de schijf van 5, dus alles wat je lichaam nodig heeft.Dan gaat je stofwisseling weer wat sneller werken.

Lijnzaad, fruit, spinazie, bleekselderij allemaal goed voor de vocht en ontlasting
Veel succes Groeten Greet
Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2009 0:45    
Vrouw Weeggegevens   May

Reageer met quote
Hi Greetje

ik heb mijn dieet al aangepast, niet omdat het voor mij niet vol te houden was, maar meer omdat ik stil bleef staan bij het afvallen, minder dan een halve kilo per week!! Ik kreeg legendal 12g voorgeschreven van mijn huisarts en dat hielp aardig, maar wat blijkt nu...

ik drink veel te veel thee! Thee is vochtafdrijvend maar daardoor kan je dus minder goed naar de wc (ontlasting). Ik moet meer koffie drinken (niet teveel natuurlijk) en minder thee.

Dit doe ik nu sinds 3 dagen en het werkt

Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2009 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
In gewone thee zit theïne net als cafeïne in koffie, dat zorgt ervoor dat er ijzer uit de darmen wordt getrokken en dat zorgt voor verstopping.
Als je rooibosthee neemt of groene thee gebeurt dat niet en ook niet met caffeïnevrije koffie.
Er zijn zelfs mensen die ijzerstapeling hebben die hebben te veel aan ijzer en die laten ze gewone thee drinken om van teveel ijzer af te komen.
Dus als je daar geen last van hebt en je ijzergehalte normaal is krijg je een groot tekort met alle gevolgen vandien.
Verstandig dat je dat aangepast hebt. Veel succes groeten Greet Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2009 13:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   ijgenwijs
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Grip op Koolhydraten

Reageer met quote
Hoi May,
Ikzelf heb hier ook altijd veel last van, niet alleen als ik probeer af te vallen. Maar vooral tijdens mijn menstruatie als ik enorm veel vocht vasthoud.

Ik zie dat je veel van thee houd, dan zou het de volgende theeën van de Zonnatura een kunnen proberen, erg lekker en bij mij helpen ze goed:

smullen Thee voor een natuurlijke stoelgang
Natuurlijke stoelgang-melange is een compositie van gewassen die elkaars gunstige eigenschappen aanvullen en/of versterken. De Hibiscusbloem- een kleurige verschijning uit tuinen en parken – bevordert de darmpassage en heeft een positieve invloed op de stoelgang. Daarbij stimuleert Senna de darmwerking en ondersteunt Venkel een gezonde spijsvertering.
smullen Thee voor een ideaal gewicht
Ideaal Gewicht-melange bestaat uit gewassen, die elkaars gunstige eigenschappen versterken en/of aanvullen. Al sinds de 14e eeuw gebruikte men Sporkehout om met fijn gemalen schors de darmwerking te stimuleren. Ook Guldenroede en Berkenblad bevorderen de uitscheiding van afvalstoffen door het lichaam. Ideaalgewicht-melange is zacht van smaak en kan ter ondersteuning dienen bij een calorie-arm dieet.

Kijk maar eens op de site van de zonnatura:
http://www.zonnatura.nl/html/product.php?cat=1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 mrt 2009 11:42    
Vrouw Weeggegevens   May

Reageer met quote
Hi Ijgenwijs,

hartstikke bedankt voor de tip. Ik blijf aan de legendal 12g zakjes want die helpen me echt enorm. Ik ben zo ontzettend opgelucht, nu maar hopen dat de kilo's de volgende weken eraf vliegen Lach

x May

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 mrt 2009 12:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3