Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

heeft iemand ervaring met een buikwandcorrectie ?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   maike28
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: shakes

Reageer met quote
hii

ik zou graag mensen leren kennen die een buikwandcorrectie hebben laten doen.

graag zou ik dit in de toekomst ook willen..

graag info Erg blij

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2015 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Misschien heb je hier ook iets aan
http://www.buikwandcorrectie-forum.nl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 02 apr 2015 10:02    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Maike,
Inderdaad al erg slim van je om ruim op tijd info in te winnen bij mensen die dit al hebben laten doen.
Zelf ben ik van mening dat je zeer zeker van je zaak moet zijn en de voor en nadelen van de BWC langs elkaar te leggen.

De maagverkleining op zich is al een behoorlijke aanslag op je lichaam en dat geldt uiteraard ook voor de bwc.
Zelf heb ikme altijd voorgenomen om de bwc als extra optie te houden voor als ik veel afgevallen zou zijn en er dan ook nog fysiek of psychisch last van te hebben.
Op het moment ben ik 62 kilo afgevallen en om eerlijk te zijn ben "netjes" afgevallen. Ik heb echt geen last van erg hangend vel. Natuurlijk zit het wat losser dan vroeger maar niet lastig. Ik laat er dus ook niets aan doen.
het is ook zo (maar dat weet je waarschijnlijk al) dat de eisen om het vergoed te krijgen behoorlijk streng zijn in Nl. In Belgie zijn ze er iets gemakkelijker in al worden de touwtjes ook daar strakker aangetrokken. Let daar ook op dat er bij de goedkopere klinieken ook behoorlijke beunhazen bijlopen en dat wil je echt niet meemaken.
Op eigen rekening kan natuurlijk altijd nog maar dat is behoorlijk prijzig.
Ik wens je veel succes met je speurtocht en je keuze.
heb je al een streefgewicht van waarop je wil gaan richten voor de bwc?
groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2015 19:08    

Reageer met quote
hi ron15tn

bedankt voor je ractie

nou ik heb 2 keizersnedes gehad en was al niet zo slank dus ben nu afgevallen ongeveer 20 kilo en nu is mijn buikje dus gaan hangen over dan litteken helaas
als dat litteken er niet had gezeten was ik waarschijnlijk ook wel 'netjes' afgevallen maar ja het zit er wel vandaar dat ik er dus echt iets aan wil doen.

ik weet het helaas zal het niet vergoed worden door de verzekering en ik heb navraag gedaan over de kosten.. ongeveer 5.000 euro
ja dat is indd niet niks
Geschokt

maar is misschien een optie om het in belgie te late doen?

ik wil naar de 70 kilo ( nu 75 ) en dan wil ik ook eens een keer langs gaan om te kijken of het mogenlijk is of dat ik misschien wel meer moet afvallen voor een optimaal resultaat snappie ..

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2015 9:13    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
wat super dat je zoveel bent afgevallen joh!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2015 9:15    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Maaike ik heb in januari 2010 een BWC laten uitvoeren in het Rodekruis Ziekenhuis in Beverwijk. De plastisch chirurgen die daar werken worden al een paar jaar op rij genoemd als de beste van Nederland. Ik ben zelf door dr. Van Zuijlen geopereerd. Een hele fijne arts die je niet als patiënt behandeld maar als mens.

Het is een heftige ingreep, ze halen je van heup tot heup open en inwendig wordt je huis tot onder je borstbeen los gehaald. Dat wordt naar beneden 'getrokken' en je buik wordt naar boven getrokken. Het overtollige wordt er tussenuit gehaald en dan wordt je weer aan elkaar gezet. Klinkt bruut en is het ook! Het heeft bij mij acht weken geduurd voor ik weer compleet rechtop kon lopen. En het heeft precies even lang geduurd eer ik weer op mijn zij kon slapen. Maar het is het me allemaal waard geweest!! Ik ben nog steeds superblij met mijn buik!

Twee jaar na die operatie ben ik zwaar overspannen geraakt en heb toen al mijn gewicht dat ik kwijt was er weer bij gegeten. Niet handig dus ik ben weer aan het afvallen nu. Maar mijn buik bleef mooi vlak, die is gelukkig niet weer zo gigantisch geworden en gaan hangen.

Tip van Kaatje is ook een goeie, ik heb heel veel aan dat forum gehad destijds.

Succes!

Trek vandaag eens wat positiefs aan; dat staat altijd leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 11:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1