Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi ik ben page en ik doe graag met jullie mee

Ik loop 3 jaar hard, ik was aan het trainen voor een marathon maar helaas ging dat in rook op.
Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik geen zin meer heb het lijkt me zo tegen te staan.
Ik ben lid van een hardloopgroep en ga morgenavond weer trainen. Ik hoop dat ik op deze manier en met jullie weer zin te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 23:39    
Vrouw Weeggegevens   Tigger
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Hoi Page, welkom hier!
Wow, een marathon, wat knap!
Stel je voor, hoe gaaf dat zou zijn!

Iheb gisteren de hele dag in Berlijn rondgelopen, in totaal meer dan 12 kilometer en dat vond ik al ver! Erg blij

Er is vandaag een pond af, ik ben nu wel officieel onder de zestig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 6:30    
Vrouw Weeggegevens   sugarcy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi page, waarom ging dat marathon plan in rook op ? Ik heb ook de marathon van Rotterdam gelopen en je moet er flink wat tijd voor uittrekken om te trainen maar ik denk dat iedereen die gezond is het kan halen. Dus lekker doortrainen en een paar halve marathons lopen dan krijg je vanzelf weer zin in de marathon trainingen.

Mijn gewicht blijft een beetje "hangen' rond de 70, maar ik ben nu wel blij met mn gewicht. Mn broeken zakken af dus dat is een goed teken. Eind van deze week ga ik op vakantie dus even wat minder met eten bezig hopelijk als ik terug kom nog steeds rond de 70. Natuurlijk gaan de hardloopschoenen mee en ik ga proberen elke dag minimaal een half uurtje te rennen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 6:51    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Hoi Page, welkom hier.
Pfff een hele marathon of zelfs een halve zie ik bij mij ook niet echt gebeuren. Ben al blij als ik op een redelijk tempo de 5 km haal. Wil dat wel langzaam gaan opbouwen maar meer dan 10 km lijkt me toch niet echt haalbaar...maar wie weet. Had ook nooit gedacht dat ik er 5 zou lopen Cool
Deze week lekker 2 kilo minder en dan had ik ook al niet gedacht. Zit nu op mijn streef en ga een nieuw bedenken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 9:45    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Moet ook echt niet aan een marathon denken. De sfeer lijkt mij gaaf, maar de afstand, mij veel te ver. Wie weet ooit 10 km maar vind 5km ook prima, kon ik voorheen ook niet. Vorig jaar liep ik een keer 7,2 km. Mijn planning is om morgen weer mijn hardloop rondje te doen. Dan is het ook weer iets koeler en gaat het hopelijk wat makkelijker als gisteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 10:41    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Moet ook echt niet aan een marathon denken. De sfeer lijkt mij gaaf, maar de afstand, mij veel te ver. Wie weet ooit 10 km maar vind 5km ook prima, kon ik voorheen ook niet. Vorig jaar liep ik een keer 7,2 km. Mijn planning is om morgen weer mijn hardloop rondje te doen. Dan is het ook weer iets koeler en gaat het hopelijk wat makkelijker als gisteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 10:41    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Ik was gisteren ochtend rond 10 uur gegaan maar jeetje wat brandde de zon al fel toen. Ik heb nu op de planning morgen avond en hoop dat het weer mee werkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 10:46    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond ga ik lekker een strand/duinen loop doen dus hopelijk komt het onweer niet te vroeg. Ik hou juist heel erg van met warm weer trainen. In de zomer loop ik altijd lekker maar in de winter als het koud is loop ik echt als een krant en willen mn spieren maar niet op gang komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
pff ik zou het niet kunnen hoor lopen en trainen met die warmte. Ik ben altijd mijn eigen kachel en raak nogal snel oververhit haha, geef mij maar kou!
had vandaag met hardlopen helemaal geen goede benen, na 5 minuten hielden ze ermee op. Daarna wel benen gaan trainen en toen deden ze het wel goed. Heb denk ik de deadlift iets te zwaar gedaan, kan niet eens normaal bukken, loop te shaken als een malle.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 15:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag ga ik voor een paar dagen op vakantie, de hardloopschoenen ga mee en mn doel is elke dag minimaal 30 minuten hardlopen, dat moet lukken. Vannochtend gewogen 69.4 dus die vul ik morgen in, in de vakantie niet zoveel eten en bewuste keuzes maken zodat het stabiel blijft!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2017 8:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 8 van 16