Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tigger
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Na 2 happen vol?
ja, in het begin zeker.
Mijn vroegere happen dan hé? Lachen

Nu kan ik per maaltijd ongeveer een ons eten in totaal.
Vandaar dat het super belangrijk is, dat alles wat ik eet, ook echte voeding is.
Er is wel ruimte voor junkfood of ander spul, maar dan kan ik geen gezond eten meer op.
Eerlijk gezegd heb ik er geen enkele behoefte meer aan, maar ook dat komt door de operatie.

Ik ben er heel blij mee, dat ik die keus gemaakt heb!
Mijn diabetes is weg, ik kan weer wandelen en lopen, ik heb geen pijn meer in mijn rug en andere gewrichten.
Ik voel me super gezond en dat is voor mij het belangrijkst.
Vanaf het intake gesprek ben ik bijna 30 kilo afgevallen.
Gemiddeld na de operatie 7 ons per week.

Laatst aangepast door Tigger op di 04 jul 2017 20:32, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 20:26    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
ja die 2 happen...dat denkt iedereen. Maar zo werkt het niet meer voor ons. We maken bewuste keuzes zoals Tigger al zegt en ja ik pak ook wel eens wat niet zo bewuste keus is maar dat komt omdat ik vind dat dat later ook moet kunnen. Ik ben op 11 januari begonnen met 2 weken pre dieet en tot nu ben ik bijna 32 kilo afgevallen. Maar mijn medicatie voor mijn hoge bloeddruk is ook weg gevallen dus win win situatie. Ik deed het echt voor de hoge bloeddruk want die werd echt te gek en door eerder veel af te vallen wist ik dat ik dan zonder de medicatie kon. En Nee het lukte me helaas niet om het zonder operatie weer voor elkaar te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 20:31    

Reageer met quote
O, was ik dat vergeten?
Nee, zonder operatie ging het niet.
Niet omdat ik lui was, of geen zelfbeheersing had, maar omdat er fysieke redenen meespeelden, die ervoor zorgden, dat mijn lichaam het niet meer kon op eigen kracht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 20:35    
Vrouw Weeggegevens   sugarcy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geweldig dat jullie 30 kg zijn afgevallen, respect! Lekker doortrainen volgend jaar een 5 km rennen met de weegclub? Lijkt me gezellig want het is altijd goed om jezelf een sportief doel te stellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 21:45    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Is en goed idee sugarcy, doelen stel ik me al regelmatig. Heb 2 x een run gelopen en ben al op zoek naar een volgende.
Deze week 1,2 kilo eraf, had eerlijk gezegd verwacht dat ik nu minder snel zou afvallen omdat ik al zo dicht bij mijn doel ben maar mijn lichaam denkt er dus anders over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 9:36    

Reageer met quote
Ik vind het knap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 9:39    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
sugarcy schreef:
Heel veel succes met de operatie! Hopelijk val je flink af en kan je weer lekker bewegen.

Dank je!

Ik moet het allemaal natuurlijk nog gaan ervaren. Maar we worden gedrild in dat je later de goede keuzes moet maken. Dat ben ik ook zeker van plan.
De 1e 2 weken moet ik vloeibaar/gepureerd eten. Daarna weer "normaal". We hebben opgekregen wat we per dag moeten eten maar dat haal je in het begin niet, maar dat zou binnen 3-6 maanden moeten lukken. Natuurlijk is dat per persoon ook nog verschillend.
Je moet ook levenslang een multivitamine preparaat slikken, dat deed ik toch al maar nu wordt het een speciaal gemaakt voor mensen met een sleeve. (voor de bypass is er een andere). Ook calcium moet je bijslikken.
Ook ik hoop dat ik van de meeste van mijn medicijnen afkom.
Het wordt een heel avontuur Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jul 2017 10:43    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   sugarcy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren weer heerlijk getraind ik houd van dat heerlijke warme weer. dit keer een pyramide interval training gedaan 2-4-6-8-8-6-4-2 minuten met steeds 2 minuten rust ertussen en dan natuurlijk ook nog in en uit lopen bij elkaar was het weer 11 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 8:06    

Reageer met quote
Je zal zien Liesbeth, dat het allemaal van zelf gaat naar verloop van tijd. Het gaat bij je leven horen.
Jeetje Sugarcy, 11 km wat ontzettend knap zeg.
Vanavond is het trainen met de groep, dit is de een na laatste keer en ik heb er geen 1 afgezegd maar voor vanavond heb ik toch advies gevraagd aan de trainster ( nog geen antwoord terug) . Ik blijf last houden van mijn heup en heb dinsdag al gewandeld ipv hardlopen maar de pijn blijft en vraag me nu af of het slim is om vanavond even niet te gaan.... Baal er wel van hoor, zou liever gaan dus vandaar dat ik het even over laat aan haar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 9:32    

Reageer met quote
OMG Paul, ik zie nu pas, dat je al meer dan 50 kilo kwijt bent! Geschokt
Wat een enorme prestatie!

Ik heb vanochtend ook gelopen, maar het ging slecht en ik heb er nu nog steeds last van.
Wel heb ik weer een minuut aan mijn langste tijd vastgeplakt.
Ik heb gelopen: 17- 3- 3- 3- 2-2-2-1
De laatste tweemaal 1 minuut heb ik niet gered, er ging absoluut 0,0% zuurstof meer naar mijn spieren.
Het zat er gewoon niet in...
Ik heb wel de pest in, maar ik moest echt opgeven.
Waardeloos vind ik dat...

Waar ik wel vrolijk van werd: ik zag de 59 op de schaal vanochtend! cheerleader
Waarschijnlijk is die morgen weer even onzichtbaar, maar ik heb het gedaan:59,9!
Mijn laatste mijlpaal, voordat ik naar mijn streefgewicht ga!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 11:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 4 van 16