Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tigger
Weegclubfan voor het leven

Dieet: e op 3 januari 2017 en low carb

Reageer met quote
Goed zo!
Wat een raar gevoel is dat hé? Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2017 18:12    
Vrouw Weeggegevens   sugarcy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren 12 km hardgelopen was heerlijk weer en ging hardstikke lekker, begin echt in een goede vorm te komen. Kijken of ik binnenkort met een wedstrijdje mee kan doen. Hoe gaat het lopen bij jullie ? iedereen lekker op schema ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 aug 2017 8:15    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik heb gister voor het eerst in denk ik een maand weer een kwartier hard gelopen op de loopband. Mijn doel is 15 minuten voor het einde van het jaar, hopelijk haal ik het!
De weegschaal gaf vanmorgen 85.3 aan, hoop morgen ook nog. Ik ben vandaag een jaar getrouwd en werd dus vanmorgen verrast met een heerlijk ontbijtje met broodjes ed. Heb er lekker van genoten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 12:01    
Vrouw Weeggegevens   Tigger

Dieet: e op 3 januari 2017 en low carb

Reageer met quote
Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 18:11    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 22:11    
Man Weeggegevens   pmponer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen, ik heb me hier ingeschreven omdat ik ook eigenlijk wil startten met hardlopen (evy?).
Het lijkt me lekker om buiten bezig te zijn, ik durf op het moment nog niet zo goed, omdat ik bang ben voor blessures ivm mijn hoge gewicht. Verder ben ik nog opzoek naar goede schoenen voor zware mensen. Gister bij een sportzaak geweest maar die kon me niet echt verder helpen, dus ik ben maar eerst op de crosstrainer gegaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 aug 2017 9:30    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
pmponer wat raar dat ze je niet konden helpen. Mag ik vragen waar je bent geweest? Gewicht moet toch niet uitmaken voor de winkel? Heb je een looptest gehad?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2017 10:48    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Paulinam schreef:
pmponer wat raar dat ze je niet konden helpen. Mag ik vragen waar je bent geweest? Gewicht moet toch niet uitmaken voor de winkel? Heb je een looptest gehad?

Nee, geen looptest ofzo moet dat? Ik dacht ik moet gewoon goede schoenen hebben met goede demping voor mijn gewicht.

De winkel is een sportzaak uit een dorp hiernaast, hadden eigenlijk alleen assics. Vroeger (15 jaar geleden) heb ik wel eens hardgelopen en toen liep ik op saucony geloof ik.

Ik zal wel eens op zoek gaan naar een beter gesorteerde winkel hier in de buurt. Ik zat ook te denken aan internet, maar goed kans dat het niet goed past is eigenlijk te groot.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2017 10:53    
Vrouw Weeggegevens   sugarcy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Misschien echt naar een hardloopzaak gaan bijvoorbeeld runnersworld en dan een loopanalyse laten doen. Als je het nog niet ziet zitten om echt hard te lopen begin dan met wandelen en dan bijvoorbeeld elke avond minimaal 45 minuten, als dat lekker gaat rustig proberen hard te lopen. Heel goed voornemen en nu ook doen !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 aug 2017 7:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
sugarcy schreef:
Misschien echt naar een hardloopzaak gaan bijvoorbeeld runnersworld en dan een loopanalyse laten doen. Als je het nog niet ziet zitten om echt hard te lopen begin dan met wandelen en dan bijvoorbeeld elke avond minimaal 45 minuten, als dat lekker gaat rustig proberen hard te lopen. Heel goed voornemen en nu ook doen !!

Je hebt gelijk, dat moet ik gewoon doen, een loopanalyse plannen zodat ik zeker weet dat het niet aan het materiaal ligt.

Punt is alleen dat ik op dit moment een rugblessure heb en nogal te zwaar dus vandaar de rem. Ik wil namelijk niet dat dit erger wordt. Ik hoop dat dit met andere training/oefeningen en een nieuw matras weg zal gaan. En als ik dan ook wat lichter ben dat ik dan kan startten.

Maar misschien moet ik ook stoppen met excuses zoeken en het gewoon doen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 aug 2017 9:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14