Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Ik heb mezelf ook een beetje overbelast. Alleen als ik op mijn knieën ga zitten voel ik het branden naast mijn knieschijf. Ik kreeg de tip om te masseren en de pijn wordt al minder. Vorige week woensdag heb ik voor het laatst hardgelopen. Zoals het nu gaat wil ik het komende woensdag weer voorzichtig proberen. De afgelopen dagen heb ik veel gewandeld, is ook fijn.

@Sasa, ik moet alleen mijn scriptie op een paar puntjes aanpassen. Er zit nog wel wat werk aan, maar het onderzoek zelf, de resultaten, analyse en aanbevelingen zijn goed. Daar ben ik heel blij mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
milly24 schreef:
Dank je Sasa. Ik de ook aan een andere sprint mee, die loopt tot kerst. Dus mijn streef datum om her overschot kilo's er af te krijgen is kerst . Wil morgen hardlopen even kijken ofdat met hardloop maatje wordt of zonder.

Ik doe ook met het kerstsprintje mee, wat wil je nog kwijt aan kilo's?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 23:00    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
@Charlotte68 ik wil het liefst 10 kilo kwijt. Maar sowieso alles wat er af gaat is mooi, ook al zou het minder zijn.Ik moet gewoon minder snoepen en weer even terug naar de basis. Niet zo gek doen als de afgelopen maanden. 10 kilo met de kerst eraf is best veel, met de mind-set van nu lukt mij dat niet denk ik,maar ik ga er wel voor knokken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 10:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb ingezet op 6 kilo op 25 december, minder dan hé.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 19:16    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat balen om hier over steeds meer blessures te lezen! Kijk goed uit want als je het negeert kan je straks helemaal niet meer lopen!

@ Charlotte en Milly - dat zijn flinke voornemens van jullie, maar het is haalbaar.

Ik zit alweer helemeel bezweet aan tafel. De 30 minuten rennen heb ik alweer gehad. Dit is mijn 4e week waarin ik 3 keer per week probeer te lopen en ik merk dat mijn conditie zo langzamerhand weer terug is. Yes!! Het wordt nu ook steeds leuker om weer te lopen als je merkt dat het je weer makkelijker afgaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 7:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:

@ Charlotte en Milly - dat zijn flinke voornemens van jullie, maar het is haalbaar.

Ben op 26 september begonnen met een oud dieet, mijn doel is 26 december 6 kilo te zijn afgevallen. Dat is 2 kilo per maand. In dit sprintje zal ik het niet halen. Dat loopt al af in week 47. Welk dieet volgen jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Deze week lekker afgevallen en 2 x hardgelopen. Ik wil mijn 5 km zo graag weer onder de 40 minuten lopen maar lukt niet echt. Vanavond maar weer eens een poging wagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 8:14    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De aanhouder wint, Paulina! Het lukt je heus wel! Wat is je huidige tijd?

Ik volg eigenlijk geen dieet, maar snoep niet en eet ook nagenoeg geen suikers. Dat laatste is voor mij cruciaal, want hierdoor heb ik eigenlijk ook geen lekkere trek en kan me prima aan de maaltijden en gezonde tussendoortjes houden. Het kost me op het moment dan ook weinig moeite om vol te houden. Zo'n 6 kg minder tot de kerst lijkt me ook wel een mooi streven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 16:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Balen! Vandaag bij fysio geweest. Ik heb shinsplints.... springschenen, overbelasting van het bot of botvlies.... Nu twee weken alleen maar andere cardio doen is het advies. Roeien, crosstrainer, fietsen... en oefeningen doen om holle en bolle rug te maken. Erg jammer maar het is niet anders.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 7:28    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Dat is balen Charlotte. Ik heb nog wat last van mijn linker voet,dus ga deze week niet hardlopen. Volgende week wordt het flink wandelen dan zijn we een paar daagjes weg. Dan de week er na weer hardlopen. Qua eten gaat het wat beter, ga mij niet te buiten aan dingen die ik niet moet nemen. Heb best ruig ingezet, wellicht haal ik het niet maar probeer een eind te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 okt 2017 11:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 10 van 15